Ksstquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die raken ook aardig dement daar.
Dankewol.quote:
Hoiquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Maarre.....een nagelvijlende teef in 40+ dus?
Ik ken er wel één met een kat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is ze weer!![]()
Iemand in 40+ leek het een goed idee om een nagelvijlende hond-UI te maken
Nice.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken er wel één met een kat.
[ afbeelding ]
Ik heb het kapot gemaakt, ik heb probeer al een paar keer Red weer terug te krijgen, maar het lukt nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef B00STER het volgende:
[..]en kappen nou met die UI, ik heb het idee dat ik in The Matrix hang!
Begonnenquote:
hou deze met de cockerquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het kapot gemaakt, ik heb probeer al een paar keer Red weer terug te krijgen, maar het lukt niet
Zo te zien nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou daar een plug-in voor bestaan hier op FOK! ? Een cocker-blocker?
Vandaar het gezegde: 'If it ain't broken don't fix it!'quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het kapot gemaakt, ik heb probeer al een paar keer Red weer terug te krijgen, maar het lukt niet
Vast wel, maar ik denk dat je dan ook een hoop DM's met pikante plaatjes mislooptquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
Deze TT krijgt een 10....voor originaliteit
Verkeerde account Haagsquote:
Ik kan ze ook beide in 1 avatar zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
RED!
Hoe vaak gaan we dit nog doen vanavond?
Ik heb een wijze les geleerd vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vandaar het gezegde: 'If it ain't broken don't fix it!'
Niet ik ben er klaar meequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
RED!
Hoe vaak gaan we dit nog doen vanavond?
Principessa.quote:
Nee!quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ze ook beide in 1 avatar zetten.
Dat pink the new orange is?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een wijze les geleerd vandaag
Goede elpee was dat, ja ja tante Dees had de elpeequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh ben ineens zo gek op dat nummer
Bijna even goed als echte spamquote:
Ik zieToT net weer een leuke postenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jammer, ik kwam er net een beetje in.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede elpee was dat, ja ja tante Dees had de elpee![]()
Hey joh wil je klapjesquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna even goed als echte spam
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vandaar het gezegde: 'If it ain't broken don't fix it!'
Haha jij bent oudquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede elpee was dat, ja ja tante Dees had de elpee![]()
Dezequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat pink the new orange is?
[ afbeelding ]
Ik hou sowieso wel van haar muziek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh ben ineens zo gek op dat nummer
Ik zocht eigenlijk een andere; ze had een wijze les geleerd dat je bij het ontmoeten van nieuwe alien rassen als dame niet altijd je handen op de heupen moest leggen zoals zij altijd uit gewoonte deed.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zieToT net weer een leuke posten
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zieToT net weer een leuke posten
ik ook wel!!quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou sowieso wel van haar muziek.
No end ,and an no beginning.quote:
Ik geef je alsnog die Booster hoor, als je doorgaat!quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan zo in een Terminator film meespelen!
mooie mod uiquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Of in Aliëns.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vquote:
Erg fijn weerquote:
Yep !quote:
Is dit van Terminator?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik weet wel wat ik plaatsquote:
quote:
Ja alleen alle mensen hier die het woord 'LP' niet kennen, niet. Althans niet het origineelquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat ik plaats
Ja ik ook! Keken het altijd met de hele familiequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Ik was 8 of zo toen dat uit kwam!
Ik denk alleen dat het iets later hier op de buis was, maar ik vond het echt erg gaaf toen!
Maar weer eens gaan kijken.quote:
De aliens in die serie waren dol op ratten, vogelspinnen en andere freaky dieren, maar mensenvlees was hun hoofdgerecht.quote:
Gadver die hoef ik dus niet te zienquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
De aliens in die serie waren dol op ratten, vogelspinnen en andere freaky dieren, maar mensenvlees was hun hoofdgerecht.
Ik dacht alquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Star Trek Voyager.Al die gifjes die ik aan het posten ben.
Ik heb de serie nog op videoquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
De aliens in die serie waren dol op ratten, vogelspinnen en andere freaky dieren, maar mensenvlees was hun hoofdgerecht.
Ja kloptquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Ik op mijn harddisk.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was echt sneu!Mensen in de verre toekomst "groovy" leren dansen!
Ook echt futuristische kleding he!
Maar ja, tegenwoordig is het ook hip om er als je oma uit te zien!
Iets met scherp als een lepelquote:
Die film met de love machine is mooi.quote:
Welke?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die film met de love machine is mooi.
Lange robot zegt mij even niets. Wist je dat Twiki gespeeld werd door dezelfde acteur al cousin It uit de Adamsfamily. (de TV serie)quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hij kreeg later ook nog een vriendinnetje!
En die lange robot vond ik maar kut.
Jij bent beyond evilquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Iets met scherp als een lepel
En dezequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die film met de love machine is mooi.
I knowquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lange robot zegt mij even niets. Wist je dat Twiki gespeeld werd door dezelfde acteur al cousin It uit de Adamsfamily. (de TV serie)
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad niet gezien. SORRY HOOR!
No it doesn'tquote:
Ohquote:
Close encounters of the third kind.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
This means something.....
Ben benieuwd wie dit herkent!
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Close encounters of the third kind.
Wat is nou weer the Fifth kind? 🤔quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
Ik zie dat er 2 jaar geleden een Close Encounters of the Fifth Kind uit is gekomen?
Geen idee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is nou weer the Fifth kind? 🤔
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
The Fifth Element daarentegen[ afbeelding ]
Moeltiepaasquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Multipass!
(Aanrader, deze review trouwens!)
Geweldig dat Engels somsquote:
Dat is een documentaire.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
Ik zie dat er 2 jaar geleden een Close Encounters of the Fifth Kind uit is gekomen?
Haha is goed, hee groeten he!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar, het was weer leuk mensen, ik ga weer wat anders doen![]()
![]()
Ow kut, sorry..quote:
Jij in dit geval:quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ow kut, sorry..
Dacht cute bijdehand te zijn..
Het is maar goed dat je cute bentquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ow kut, sorry..
Dacht cute bijdehand te zijn..
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij in dit geval:
[ afbeelding ]
Niet zo handig!
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je cute bent
Dat lijkt wel op mij ja...of anders Xena Warrior Princessquote:
Loop je er op straat zo bij?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op mij ja...of anders Xena Warrior Princess![]()
hahaha
Je lijkt niet op deze vampier?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op mij ja...of anders Xena Warrior Princess![]()
hahaha
Ik heb wel een mesje ter zelfverdediging, maar loop niet in een leren pakje rond ofzoquote:
Ook geen onzekere blondine als sidekick?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb wel een mesje ter zelfverdediging, maar loop niet in een leren pakje rond ofzo
Uitzieken, is dat wild genoeg?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand al wilde plannen voor komend weekend?
Ligt maar net aan de medicatie die je inneemtquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de medicatie die je inneemt
Volgens mij begint de medicatie al behoorlijk aan te slaan aangezien je niet werkend plaatjequote:
Jammerquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb wel een mesje ter zelfverdediging, maar loop niet in een leren pakje rond ofzo
Ja al vervangen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begint de medicatie al behoorlijk aan te slaan aangezien je niet werkend plaatje
Nee heb dit als sidekickquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook geen onzekere blondine als sidekick?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee heb dit als sidekick
[ afbeelding ]
Leuke aansteker.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee heb dit als sidekick
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Nee meneer de agent,dit is een aansteker...
Ja mooi hè? Uit Praagquote:
En als dat niet werkt kun je hem gelijk neer steken en verbranden om van alle bewijsmateriaal af te komenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
Nee meneer de agent,dit is een aansteker...
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als dat niet werkt kun je hem gelijk neer steken en verbranden om van alle bewijsmateriaal af te komen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als dat niet werkt kun je hem gelijk neer steken en verbranden om van alle bewijsmateriaal af te komen
Jezus, dat is niet zo cute!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee heb dit als sidekick
[ afbeelding ]
Uit Praag komt een kattebel.quote:
Ik ben dan ook een badass geweest tijdens mijn jongere jarenquote:
Wacht maar tot je ziet wat ze meeneemt op meets, dan verander je wel van meningquote:
Ben ook niet altijd cutequote:
Ben nooit op een meet geweest nogquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet wat ze meeneemt op meets, dan verander je wel van mening
Die zitten niet op FOK! is me van de week verteld. Normale mensen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook niet altijd cuteen is alleen als iemand me lastig zou vallen, normale mensen hebben niks te vrezen
Wie was het dan laatst die aankwam met een heel arsenaal aan wapens die groter waren dan de gemiddelde FOK!ker ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben nooit op een meet geweest nog
Geen idee, ik was het niet iigquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie was het dan laatst die aankwam met een heel arsenaal aan wapens die groter waren dan de gemiddelde FOK!ker ?![]()
Stik, ik ben niet normaal.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook niet altijd cuteen is alleen als iemand me lastig zou vallen, normale mensen hebben niks te vrezen
En ik zal er nooit zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben nooit op een meet geweest nog
Of refereerde ze aan haar normaal wat de FOK! standaard betekendquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die zitten niet op FOK! is me van de week verteld. Normale mensen.
Nee?quote:
Raadsels raadselsquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of refereerde ze aan haar normaal wat de FOK! standaard betekend
😂 dat zei je jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik een veel te grote en beroemde muzikant voor schat.
Maar good to know, want ik ga ook niet om met mensen met een airquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gewoon een papieren zak over je hoofd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een papieren zak over je hoofd.
Dat snap ik, vampieren zijn dood, die ademen niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar good to know, want ik ga ook niet om met mensen met een air
Ja...snappen doe ik het wel...quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Deze moest ik maken he, dat snap je
En dan voorover gebogen wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat snap ik, vampieren zijn dood, die ademen niet.
U is Jeroen Rietbergen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, ik was heel erg sarcastisch met die opmerking. Ik meende het nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan joh?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan voorover gebogen worden
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo doet de gemiddelde FOK!ker dat met mensen die geen 10/10 zijn en toch om seks smekenquote:
Oehhh...ben benieuwd...quote:
Hahaha..ja is wel standaard hier iddquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo doet de gemiddelde FOK!ker dat met mensen die geen 10/10 zijn en toch om seks smeken
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn op het internetquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha..ja is wel standaard hier idd
Da's waar, voor je het weet zit je in een aflevering van Catfishquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn op het internet
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn op het internet
SPOILER: Foto van rabbit op z'n lapopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]Moet jij nodig zeggen!
Oh da's wel cuteSPOILER: Foto van rabbit op z'n lapopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
SPOILER: Foto van rabbit op z'n lapopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik dacht dat jij geen Disney deedquote:
Nee kloptquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen Disney deed
Daarom kan ik het ook wetenSPOILER: Foto van rabbit op z'n lapopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Mick ???quote:
Nu begin ik me af te vragen of ik daar wel het antwoord op wil wetenquote:
Jawel, dan kan je mensen resettenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu begin ik me af te vragen of ik daar wel het antwoord op wil weten
Jij hebt een duracel batterij, je blijft doorgaan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu begin ik me af te vragen of ik daar wel het antwoord op wil weten
Of permanent uit zettenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel, dan kan je mensen resetten
Soms lijkt het ook wel of ik die hebquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt een duracel batterij, je blijft doorgaan.
Nouquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt een duracel batterij, je blijft doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
U werkt bij de Griekse douane?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
Nu kan ik alleen met grof geweld mensen uitzetten
Als antwoord Ja is ga je zeker naar zijn adres vragenquote:
Of hij houdt gewoon van op zn Grieksquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als antwoord Ja is ga je zeker naar zijn adres vragen
Ow nee een verwijzing naar dat bericht van Turkije over die 12 migranten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als antwoord Ja is ga je zeker naar zijn adres vragen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of hij houdt gewoon van op zn Grieks
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die had ik niet eens doorquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow nee een verwijzing naar dat bericht van Turkije over die 12 migranten.
Verhaal rammelt overigens aan alle kanten, maar goed...
Da's @Haagsquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie zou dat wel willen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wou @:dudOr daarom niet dat ie bij 'm kwam pitten
Daar heeft haags geen boodschap aan want zijn moto is "Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaad!"quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wou @:Dudor daarom niet dat ie bij 'm kwam pitten
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft haags geen boodschap aan want zijn moto is "Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaad!"
Ik heb gewoon de ruimte nu niet. Anders had @Haags echt wel hier mogen crashenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wou @:dud0r daarom niet dat ie bij 'm kwam pitten
Die gozer stopt hem serieus overal in zonder vragenquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gozer stopt hem serieus overal in zonder vragen
Tering dan kan die beter niet langs het brood lopenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gozer stopt hem serieus overal in zonder vragen
Hij weigerde hem in jouw gaatje te stoppenquote:
Ooit Van Wilder gezien? Nu moet ik denken aan de 'gevulde broodjes' scene daaruitquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tering dan kan die beter niet langs het brood lopen
Zie edit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij weigerde hem in jouw gaatje te stoppen![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zie edit.
Ik dacht even dat je het over mij had
Ik ben nu serie aan het kijken en misschien dat ik zo nog even de race sim aanslinger om nog eventjes te oefenen voor komend weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:17 schreef dud0r het volgende:
Wat zijn we allemaal aan het doen vanavond?
Ik heb net wat zitten gamen. Nu even serie kijken
Cossenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:17 schreef dud0r het volgende:
Wat zijn we allemaal aan het doen vanavond?
Ik heb net wat zitten gamen. Nu even serie kijken
Dit blijft vreemd klinkenquote:
Kinky ook wel.quote:
Blijkbaar niet kinky genoeg om haar van VIVAsC weg te houdenquote:
Zeg je nu dat het saai is als jij er bentquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
soms is het heel saai
maar soms kun je je best even uitleven![]()
nee de Cos bedoel ikquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het saai is als jij er bent![]()
Moet ook 'ns gebeurenquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vandaag sokken en boxershorts gekocht.
Daar kwam ik ook achter.quote:
Dat nog niet maar een stel nieuwe was geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hadden meer openingen dan voorheen
Hoop dat dat niet voor de vrouwen in je leven geldtquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hadden meer openingen dan voorheen
Ahah!quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee de Cos bedoel ik
kan saai zijn
maar af en toe
kan ik me uitleven
Wiens petje?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
@:superbadeendje is nu met een petje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |