quote:
Helaas voor ons compenseer je dat hier.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:38 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig voor m'n ouders was ik geen jankbaby
Als je daar last van hebt ben jij de jankbaby hierquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas voor ons compenseer je dat hier.
Leuk, maar onuitvoerbaar met al die tere zielen hiero.quote:
Valt wel mee toch met die tere zielen? Waren die al niet lang geleden weggeroosterd?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, maar onuitvoerbaar met al die tere zielen hiero.
I got 99 problems but the R&P SC ain't onequote:Op donderdag 3 februari 2022 16:44 schreef Barbusse het volgende:
Als je daar last van hebt ben jij de jankbaby hier
Ik zeg niks...quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Valt wel mee toch met die tere zielen? Waren die al niet lang geleden weggeroosterd?
Zo ben ik tegenwoordig.quote:
Je bent verderquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is het? Heb je dorst of zit je luier vol?
quote:
Dit gifje mag ook wel in de OP.quote:
Voor een pic van je tetten.quote:
Ik heb geen manboobs, sorry.quote:
Je hebt geluk dat er op dit moment vrijwel overal een tekort aan mensen is. Je hoeft minder hard je best te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef TaMieke het volgende:
Waarom is solliciteren zo kut?brieven schrijven, die gesprekken. Alles
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er op dit moment vrijwel overal een tekort aan mensen is. Je hoeft minder hard je best te doen.
Zo hard doen bedrijven hun best dan ook wee niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er op dit moment vrijwel overal een tekort aan mensen is. Je hoeft minder hard je best te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |