abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205753556
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 14:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, íets minder erg, maar nou ook weer geen garantie voor een grootse comeback.
Onderschat PJR niet :(
pi_205754094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 12:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik durf niet te klikken :')

Ik heb rrrrrrrr lolly nog in mijn hoofd :X
Hij noemt het beestje deze keer gewoon bij z'n naampje: een liedje over z'n pielemoos die niet hard wordt
pi_205754144
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Hij noemt het beestje deze keer gewoon bij z'n naampje: een liedje over z'n pielemoos die niet hard wordt
Ohnoes, ging rrrrrr lolly over zijn ding? Ik begreep de tekst al niet echt maar dat is meer omdat ik mijn ogen niet van Dooie Willeke kon afhouden. Wat bezielt dat mens?

Virginia is er maar mooi en beter mee weggekomen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:00:04 #54
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205754186
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ohnoes, ging rrrrrr lolly over zijn ding? Ik begreep de tekst al niet echt maar dat is meer omdat ik mijn ogen niet van Dooie Willeke kon afhouden. Wat bezielt dat mens?

Virginia is er maar mooi en beter mee weggekomen.
Dat die song over zijn poenie ging had ik ook niet zo begrepen _O- Sowieso vrij weinig begrip over die tekst :D En inderdaad, ik vond die Willeke ook vrij apart met rare blik in de ogen. Sowieso lijkt die band te bestaan uit allerlei figuren die midlifecrisis hebben en met PJR erbij lekker gek menen te doen..
With love :*
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:51:31 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205754630
PJR lijkt wat aan lager wal geraakt de laatste jaren. Voor zover dat nog kon, natuurlijk. Omringt zich vooral met vage types. Ik ben bang dat hij er niet echt meer bovenop komt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:58:44 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_205754718
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:51 schreef Cynix ® het volgende:
PJR lijkt wat aan lager wal geraakt de laatste jaren. Voor zover dat nog kon, natuurlijk. Omringt zich vooral met vage types. Ik ben bang dat hij er niet echt meer bovenop komt.
Ik las Omztzigt.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205754791
quote:
De laatste jaren?

De laatste 35 jaar ofzo :')

Dooie Willeke zou wel een hit kunnen worden. Eigenlijk verdient ze een eigen topic.
pi_205755089
quote:
Waar heb ik naar zitten kijken… volgens mij kijkt hij ook na elke zin wat de tekst is.
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:12:50 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205756928
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:23:25 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205761254
quote:
Hoe weet je dat? Insta/geruchten/bewijs?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:27:03 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205761614
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 09:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Insta/geruchten/bewijs?
Tsja, Yin Yang, Fingerspitzengefühl, reductie, deductie. Ik geef toe, je moet een geoefend observator zijn om vast te kunnen stellen dat zijn carrière er ooit beter voor leek te staan. En misschien trek ik te snel conclusies, maar hij lijkt betere tijden gekend te hebben.

Hij kán ons natuurlijk allemaal foppen en het gewoon goed voor elkaar hebben, maar dat weet hij dan wel goed te verbergen.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 14:36:46 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205763543
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 10:27 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Tsja, Yin Yang, Fingerspitzengefühl, reductie, deductie. Ik geef toe, je moet een geoefend observator zijn om vast te kunnen stellen dat zijn carrière er ooit beter voor leek te staan. En misschien trek ik te snel conclusies, maar hij lijkt betere tijden gekend te hebben.

Hij kán ons natuurlijk allemaal foppen en het gewoon goed voor elkaar hebben, maar dat weet hij dan wel goed te verbergen.
Hij lijkt nu weer idolaat van één of andere volkszangeres die op Stifflers mom lijkt. En hij is een band begonnen, zegt zijn Twitter-account.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_205768354
Pyamaman Rens leeft ook nog?
pi_205769041
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 21:55 schreef quirina het volgende:
Pyamaman Rens leeft ook nog?
Wat ik soms niet snap..

Hij heeft in het verleden programma's als "geef nooit op" of "Labyrint" het echt meer dan prima gedaan. Ook in films was hij redelijk te pruimen. Zelfs zijn reclame deal met Haribo deed ie naar behoren.

Waar is het allemaal mis gegaan. Die man is al jaren geen schim van wie hij was in zijn prime.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 23:33:44 #65
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_205769439
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 22:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Wat ik soms niet snap..
Ook in films was hij redelijk te pruimen.

Nagesynchroniseerd door Kees Prins _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_205770199
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 23:33 schreef djkoelkast het volgende:

[..]
Nagesynchroniseerd door Kees Prins _O-
Ja, ok. Maar hij was toch kennelijk in staat om prime time shows te dragen. Waarom komt hij nu enkel over als volslagen debiel?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2022 @ 07:59:25 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205770594
Misschien kon hij het niet goed verwerken dat hij op een bepaald niet meer in de schijnwerpers stond? :?

En het is wellicht niet te bewijzen, maar hij lijkt een aantal kenmerken van een latente pedofiel te hebben. De Haribo-reclames waren al discutabel, maar toen hij eenmaal met z'n bijna 50 jaar jongere toenmalige assistente (Virginia) begon te rommelen kwam z'n carrière, of wat er toen nog van over was, wel zo'n beetje tot stilstand.
pi_205770600
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2022 07:59 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien kon hij het niet goed verwerken dat hij op een bepaald niet meer in de schijnwerpers stond? :?

En het is wellicht niet te bewijzen, maar hij lijkt een aantal kenmerken van een latente pedofiel te hebben. De Haribo-reclames waren al discutabel, maar toen hij eenmaal met z'n bijna 50 jaar jongere toenmalige assistente (Virginia) begon te rommelen kwam z'n carrière, of wat er toen nog van over was, wel zo'n beetje tot stilstand.
Hoezo waren die Haribo reclames discutabel?

Hij mag aan lager wal zijn geraakt, maar hij heeft ook leuke dingen gedaan. Geef nooit op vond ik altijd erg leuk om te zien bijvoorbeeld.
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2022 @ 08:04:48 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205770604
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tsja, ik weet alle details niet meer, maar ik meen dat die teruggetrokken zijn door de opdrachtgever toen hij wat erg amicaal werd met kinderen, o.a. door zijn eeuwige pogingen Meneer Kaktus weer van de grond te krijgen.
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2022 @ 08:06:27 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205770610
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij mag aan lager wal zijn geraakt, maar hij heeft ook leuke dingen gedaan. Geef nooit op vond ik altijd erg leuk om te zien bijvoorbeeld.
Ik vond hem geweldig vroeger, vooral bij 5 tegen 5 (geloof ik?)! Hij had de potentie de nieuwe Willem Ruis te worden. Dat was ook de bedoeling, maar daar is het dus ergens mis gegaan.
pi_205770643
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Ik vond hem geweldig vroeger, vooral bij 5 tegen 5 (geloof ik?)! Hij had de potentie de nieuwe Willem Ruis te worden. Dat was ook de bedoeling, maar daar is het dus ergens mis gegaan.
Hij had inderdaad potentie. Op een gegeven moment kon hij zich best meten met Hennie Huisman of Ron Brandsteder. Ik weet nog dat Geef Nooit Op ook primetime werd uitgezonden op de zaterdagavond.

Zonde dat dat allemaal vergeten lijkt te worden.
pi_205770883
Na een beetje verveeld googlen, denk ik dat hij zo succesvol werd omdat hij door Mevrouw Stemband in de hand werd gehouden. Zoals Arnie Alberts (denk ik, zal straks even zoeken) eerder al zei.

Uit een oud AD artikel:
quote:
Annemieke Hoogendijk - de enige echte Mevrouw Stemband uit het kinderprogramma - is 25 jaar lang zijn rechterhand bij de B.V. Kaktus. Naast het acteerwerk doet ze boekingen, coaching, tekstschrijven, eindredactie en kandidatenselectie. 'We waren een prima team. Hij is een energieke man vol ideeën. Het was mijn taak om van de twintig ideeën die hij had, de goede eruit te pikken.'
Met die late night show is het ingestort want hij was toch geen alleskunner.

Edit: Ja, Arnie Alberts dus want het staat goddomme in de OP. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Athenais op 28-08-2022 09:37:38 (Ik ben te oud voor nachten doorhalen) ]
He puts up with my extravagance and my nonsense
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 09:56:37 #73
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_205771138
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Alleen door de nogal zichtbare kluif in zijn zwempak denk ik. Al had hij in Doet 'ie het... ook altijd een zwempak.

PJR is raar en heeft zelfs een filmpje gemaakt met "Meneer Kaktus gaat trouwen" en hij gaat dan trouwen met een meisje van 10 ofzo, maar dat is gewoon omdat hij zelf nog in zijn kinderjaren zit. Niet vanwege ongezonde aandacht voor kinderen. Bij PJR echt niet gewoon.
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 09:56:56 #74
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_205771141
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Nou vooral Willem Ruis is misgegaan ;)
pi_205771249
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij had inderdaad potentie. Op een gegeven moment kon hij zich best meten met Hennie Huisman of Ron Brandsteder. Ik weet nog dat Geef Nooit Op ook primetime werd uitgezonden op de zaterdagavond.

Zonde dat dat allemaal vergeten lijkt te worden.
Zat hij ook niet aan het eind van het tijdperk van zulke groots opgezet quizshows waardoor er ook geen vraag maar naar zulke quizmasters was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')