Haagsgodquote:
Vertel ons wat meer over, ik hang aan je lippenquote:
Dat mag, ze is eindelijk 12.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Inb4 ik hing ook aan de lippen van je zusje
En nu is zijn ondermaatse TT gestolen door een dief.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haagsgod
Haags is lief
maar niet zo creatief
Degene die het topic geopend heeft, daar zie je de posts van in het blauw.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:48 schreef B00STER het volgende:
Even een stomme vraag misschien; ik zit voor het eerst via mijn telefoon op FOK! Waarom zijn sommige posts van users blauwig gekleurd? Het lijkt heel willekeurig.
En het zijn niet mijn eigen posts of mijn posts die gequote zijn. Weet iemand dat?
Dud is mod en mag datquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En nu is zijn ondermaatse TT gestolen door een dief.
Dank u! Helder.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Degene die het topic geopend heeft, daar zie je de posts van in het blauw.
Hey mien lekkuh wurstjuhquote:
Zet je tel dan uit dommie als je overdag gaat slapenquote:
Bij mij is die nooit uit, altijd op trilquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je tel dan uit dommie als je overdag gaat slapen
That's what she said.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mij is die nooit uit, altijd op tril
Henk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |