Haagsgodquote:
Vertel ons wat meer over, ik hang aan je lippenquote:
Dat mag, ze is eindelijk 12.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Inb4 ik hing ook aan de lippen van je zusje
En nu is zijn ondermaatse TT gestolen door een dief.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haagsgod
Haags is lief
maar niet zo creatief
Degene die het topic geopend heeft, daar zie je de posts van in het blauw.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:48 schreef B00STER het volgende:
Even een stomme vraag misschien; ik zit voor het eerst via mijn telefoon op FOK! Waarom zijn sommige posts van users blauwig gekleurd? Het lijkt heel willekeurig.
En het zijn niet mijn eigen posts of mijn posts die gequote zijn. Weet iemand dat?
Dud is mod en mag datquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En nu is zijn ondermaatse TT gestolen door een dief.
Dank u! Helder.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Degene die het topic geopend heeft, daar zie je de posts van in het blauw.
Hey mien lekkuh wurstjuhquote:
Zet je tel dan uit dommie als je overdag gaat slapenquote:
Bij mij is die nooit uit, altijd op trilquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je tel dan uit dommie als je overdag gaat slapen
That's what she said.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mij is die nooit uit, altijd op tril
Henk.quote:
Het was Soul haar zus.We lagen net zo lekker.quote:
boksquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mij is die nooit uit, altijd op tril
Waar heeft ze jou voor nodig dat je gebeld moest worden ipv app?quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was Soul haar zus.We lagen net zo lekker.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was Soul haar zus.We lagen net zo lekker.
quote:
Een zusjes ding.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar heeft ze jou voor nodig dat je gebeld moest worden ipv app?
Zusjesdingen!quote:
Ze heeft er 3 Henk.quote:
Als het over zusjes gaat moet ik wel reageren natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk wakker die geilegrommert
Dat trek jij niet.quote:
Een 4daagse.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:15 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik plan mijn trektocht over meerdere dagen.
Jij bent wel de meest normale hier.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]En daarom dat het hier zo gezellig is!
quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent wel de meest normale hier.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent wel de meest normale hier.
Was vrede het daar mee eensquote:
Ik zit vanavond de hele avond in Utrecht trouwens. Iets met een systeem testen. Erg leuk hoor, kon helaas niet tijdens openingstijd bij dat bedrijf. Zou best weleens nachtwerk kunnen worden.quote:
Gezellig. Ik zal aan je denken als ik vanavond zit te gamenquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit vanavond de hele avond in Utrecht trouwens. Iets met een systeem testen. Erg leuk hoor, kon helaas niet tijdens openingstijd bij dat bedrijf. Zou best weleens nachtwerk kunnen worden.
Het is een beetje kut omdat dit last minute is. Morgenochtend vroeg kan ik weer terug. Als ik het eerder geweten had dan had ik even een hotel overnachting geboekt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig. Ik zal aan je denken als ik vanavond zit te gamen
Ik heb helaas geen logeerkamer waar je terecht kan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is een beetje kut omdat dit last minute is. Morgenochtend vroeg kan ik weer terug. Als ik het eerder geweten had dan had ik even een hotel overnachting geboekt.
Maar goed, het zij zo.
Ja en bij jou in bed is ook geen optie. En dat heeft te maken met jouw gigantische omvang.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen logeerkamer waar je terecht kan.
Klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja en bij jou in bed is ook geen optie. En dat heeft te maken met jouw gigantische omvang.
Gewoon lekker met je hoofd op het toetsenbord slapenquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is een beetje kut omdat dit last minute is. Morgenochtend vroeg kan ik weer terug. Als ik het eerder geweten had dan had ik even een hotel overnachting geboekt.
Maar goed, het zij zo.
Grote kans dat het systeem dan ook meteen uitgebreid getest is als hij wakker wordquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je hoofd op het toetsenbord slapen
quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
prettig gestoord noemen we het liever
Ik voel me thuis hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]En daarom dat het hier zo gezellig is!
Hoi.quote:
MrsL.quote:
Snel de deur dicht timmeren en meubels er voor zettenquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow fuck, daar moeten we dan snel wat aan doen!
Ojee, beterschapquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel beetje ziekjes
Hoe is t met jou?
Heer aloa.quote:
Altijd tochquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Gaan we gezellig doen?
Ow minderz!quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel beetje ziekjes
Hoe is t met jou?
Symone Sheffer had mooie beelden van het water,jullie lachen daar om.quote:
Hoe is het in huize Tot?quote:
Van welk water?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Symone Sheffer had mooie beelden van het water,jullie lachen daar om.
Ik heb geen Facebook mobielquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/simone.scheffer.3/videos/492972292208198
Hey Mrslquote:
Momentje.quote:
De keermuur staat er ook op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Gebeurt vaker idd.staat soms wel tot aan de keermuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |