Precies! We hebben toch warme dekens nodig met zo'n dak.quote:Op maandag 30 mei 2022 08:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zijn de prioriteiten, als ik zo naar de staat vh huis kijk.
Goede sfeer voorbeelden, dank je!quote:Op maandag 30 mei 2022 20:50 schreef yinu het volgende:
Met zwembadgroen:
[ afbeelding ]
Met wit en zand/aardekleur:
[ afbeelding ]
En met blauwgroen/groenblauw:
[ afbeelding ]
Jaa die weet ik nog wel. was heel tofquote:Op maandag 13 juni 2022 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hijskraan![]()
@:SQ had waanzinnige vierkante tegeltjes in veel kleuren in een van haar vorige badkamers. Dat zou wel bij de rest passen.
Nee joh als je voor deze stijl retro wil gaan moet je juist van die bruin melee tegeltjes pakken, helemaal rondom tot je plafond, afgewisseld met tegeltjes met een boeket of een dolfijn er opquote:Op maandag 13 juni 2022 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hijskraan![]()
@:SQ had waanzinnige vierkante tegeltjes in veel kleuren in een van haar vorige badkamers. Dat zou wel bij de rest passen.
Huuuuuhquote:Op maandag 13 juni 2022 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh als je voor deze stijl retro wil gaan moet je juist van die bruin melee tegeltjes pakken, helemaal rondom tot je plafond, afgewisseld met tegeltjes met een boeket of een dolfijn er op
Ik heb nog wel zo'n handdoekhouder voor je! Nieuw, iets grotere koker en mag voor een prikkie weg.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:16 schreef gcjoel het volgende:
In ons vorige huis hadden we net een nieuwe badkamer:
Daar neig ik momenteel ook het meest naarquote:Op maandag 13 juni 2022 10:05 schreef TaMieke het volgende:
Groen!!!
Sowieso groen voor die tegeltje
Ik neig naar de laatste.
Ja dat is waar! heb nu in de keuken wel van die jaren 90 tegels met boeketje. Die herkende ik nog uit de badkamer van mijn ouderlijk huis (toen nieuwbouw woning)quote:Op maandag 13 juni 2022 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh als je voor deze stijl retro wil gaan moet je juist van die bruin melee tegeltjes pakken, helemaal rondom tot je plafond, afgewisseld met tegeltjes met een boeket of een dolfijn er op
Thanks maar ik heb die van de foto gewoon meegenomen uit het oude huisquote:Op maandag 13 juni 2022 10:38 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n handdoekhouder voor je! Nieuw, iets grotere koker en mag voor een prikkie weg.
Daar doet deze dakdekker blijkbaar niet aan, maar zoals het eruit ziet blijft het droog! *duimen*quote:Op dinsdag 14 juni 2022 06:51 schreef saxohans het volgende:
Lekker bezig, geen zeiltje erover tegen een (on)verwachte regenbui?
Dat is wel fijn dat je gewoon door kunt. Ga je ook isoleren meteen?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:12 schreef gcjoel het volgende:
Dag 1 zit erop voor de dakdekker:
Dit is waarom ze een kraan nodig hadden![]()
[ link | afbeelding ]
En zo is het nu:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu een dagje niks. Want de asbestsaneerder die morgen zou komen heeft vrijdag afgezegd. (paniek!) gelukkig vond onze dakdekker een vervanger die woensdag kan komen. Super fijn! want ik was al bang dat het weer weken zou duren.
Ja van binnenuit kunnen we dat zelf gewoon doen. We gaan PIR platen bestellen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je gewoon door kunt. Ga je ook isoleren meteen?
Zelfde prijs verwacht ik eigenlijk niet helaas, maar goed het moet gewoon nu gebeuren. Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel als het goed is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:39 schreef AnneX het volgende:
Tjee zeg: rigoreus bezig!
Gelukkig dat er een andere asbestman gevonden is! (Zelfde prijs?) .
Even goed de posities van de dampwerende en dampdoorlatende folies in de gaten houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja van binnenuit kunnen we dat zelf gewoon doen. We gaan PIR platen bestellen waarschijnlijk.
[..]
Ik geloof dat mijn vriend dat allemaal bestudeerd heeft inderdaad. Maar zal er op letten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:48 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Even goed de posities van de dampwerende en dampdoorlatende folies in de gaten houden
PIF is ook hele fijne isolatie voor t dakquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja van binnenuit kunnen we dat zelf gewoon doen. We gaan PIR platen bestellen waarschijnlijk.
[..]
Zelfde prijs verwacht ik eigenlijk niet helaas, maar goed het moet gewoon nu gebeuren. Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |