SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 13:30:39 ]No mercy for animal abusers
Ja want ze is zo'n leuk mens zegt ze zelf...quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel vindt dat er zo een vies spel wordt gespeeld .. dat kan toch niet dat ze genomineerd is.
Salar en nawel stonden als laatste op de stemmen van lijst van publiekquote:
Nepwijfquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef Ireth het volgende:
Nawel weer in liggende klaagmodus.... "ma wie speelt er sooon vies spel me mij hé??"
Vreselijke typje en toch mag ze nog een paar weekjes blijven stoken en roddelen wat mij betreftquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef Ireth het volgende:
Nawel weer in liggende klaagmodus.... "ma wie speelt er sooon vies spel me mij hé??"
Dimi wordt op Twitter en fb finaal afgemaakt om zijn uitspraken en horkgedrag naar vera toe, ik denk dat ie de lul is deze week..quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Salar en nawel stonden als laatste op de stemmen van lijst van publiek
Ik hoop ook dat Salar blijft maar ik vrees
Is er nog plek dan aan die slinger?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:28 schreef JDB94 het volgende:
Vera vindt het veel erger dan Dimi, weer een rode vlag voor de inmiddels meterlange slinger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |