abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203488952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk de ultieme Eredivisie-speler geworden. Lekker rustig wandelend, af en toe als hij zin heeft even de 16 in en obligaat passjes versturend.

In de Premier League zit hij bij wat voor club dan ook zo op de bank, dat gaat qua conditie niet werken.
Ja, denk ik ook. Voor de top en sub-top komt hij sowieso tekort. De rest heeft weinig aan dit type speler. Misschien dat hij op basis van z'n naam aan de slag kan bij een subtopper in de Bundesliga.
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:43:26 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203488970
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk de ultieme Eredivisie-speler geworden. Lekker rustig wandelend, af en toe als hij zin heeft even de 16 in en obligaat passjes versturend.

In de Premier League zit hij bij wat voor club dan ook zo op de bank, dat gaat qua conditie niet werken.
Bij zo'n speler hoop je gewoon op meer, hij zelf waarschijnlijk ook en ultieme eredivisie speler, dat ben ik dus niet met je eens want dan zou hij wekelijks uitblinken met die manier van spelen en dat is dus niet zo.
pi_203489015
Breaking: Ook Jaap Stam staat volgens de NOS wel open voor het trainerschap van PSV:

quote:
Jaap Stam is een trainer die beschikbaar is, de wetten van het topvoetbal kent en bekend is met de club. De spijkerharde verdediger van weleer verdiende zijn toptransfer naar Manchester United dankzij goede jaren bij PSV.

De 49-jarige Stam staat welwillend tegenover een terugkeer in Eindhoven. "Ik heb daar een goede tijd gehad. Als je als trainer kunt werken bij PSV, dan moet je heel blij zijn. Als ze aan mij denken, zou het leuk zijn. Maar dat betwijfel ik", aldus Stam, die na zijn ontslag bij FC Cincinnati sinds eind september clubloos is.

Het naderende vertrek van Schmidt bij PSV verbaast hem niet. "Het lijkt alsof hij zijn ei niet helemaal kwijt kan in Nederland. Het voetbal was ook wisselvallig, al doen ze natuurlijk wel gewoon nog mee om de titel en dat is goed. Maar de intensiteit die Schmidt bij Salzburg liet zien, heb ik bij PSV niet gezien."

Stam werkte eerder als hoofdtrainer bij Jong Ajax, Reading FC, PEC Zwolle en Feyenoord. In Rotterdam was hij de opvolger van Giovanni van Bronckhorst, maar vertrok hij al na vijf teleurstellende maanden.
NOS-goden.
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:46:44 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203489021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Lag niet alleen aan Schmidt natuurlijk..
Benieuwd of de journalisten nu ook wekelijks aan Ten Hag gaan vragen hoe het met Ihattaren gaat
Dan vragen ze het aan de verkeerde trainer want hij zit bij Jong Ajax.
pi_203489039
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bij zo'n speler hoop je gewoon op meer, hij zelf waarschijnlijk ook en ultieme eredivisie speler, dat ben ik dus niet met je eens want dan zou hij wekelijks uitblinken met die manier van spelen en dat is dus niet zo.
Je bedoelt dat hij zelfs in de Eredivisie nog onderpresteert? Dat ben ik wel met je eens ja, moet in zo'n matige competitie natuurlijk veel meer rendement leveren.

Maar ik doelde meer op het type speler, het tempo is hier niet zo hoog en je kunt rustig een balletje trappen en toch een aardig salaris pakken. Zo lijkt hij er trouwens ook wel in te staan, dat hij het allemaal wel goed zo vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2022 15:48:38 ]
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:50:40 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203489066
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je bedoelt dat hij zelfs in de Eredivisie nog onderpresteert? Dat ben ik wel met je eens ja, moet in zo'n matige competitie natuurlijk veel meer rendement leveren.

Maar ik doelde meer op het type speler, het tempo is hier niet zo hoog en je kunt rustig een balletje trappen en toch een aardig salaris pakken. Zo lijkt hij er trouwens ook wel in te staan, dat hij het allemaal wel goed zo vindt.
ik denk dat hij het in eerste instantie als een opstap zag maar zich inmiddels wel heeft neergelegd dat het hem niet meer gaat lukken, af en toe zie je nog wel z'n klasse maar dat is dan ook weer te weinig om meer in dienst van hem te gaan voetballen.
pi_203489116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, denk ik ook. Voor de top en sub-top komt hij sowieso tekort. De rest heeft weinig aan dit type speler. Misschien dat hij op basis van z'n naam aan de slag kan bij een subtopper in de Bundesliga.
Zou kunnen, die contractverlenging kan PSV dan ieder geval nog een paar miljoen opleveren. Heb je zijn salaris grotendeels weer terugverdiend.

Maar sluit niet uit dat hij ook gewoon blijft hoor. Voor hem is Eindhoven maar anderhalf uur met de auto, en verder is het verschil tussen PSV en de gemiddelde Duitse club nauwelijks aanwezig. Bundesliga is natuurlijk wel een wat grotere competitie maar veel maakt het allemaal niet uit.
pi_203489126
https://www.instagram.com/p/CZhJVVnKItL/

Toeval dat Cocu dit post ? zou me niks verbazen als ie komend weekend al op de bank zit
pi_203489164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:55 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com/p/CZhJVVnKItL/

Toeval dat Cocu dit post ? zou me niks verbazen als ie komend weekend al op de bank zit
Hij zal komend weekend wel op de bank naar PSV zitten te kijken. Maar denk dan wel thuis.
pi_203489255
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij zal komend weekend wel op de bank naar PSV zitten te kijken. Maar denk dan wel thuis.
:)

Komend seizoen ook goed. Cocu was Ten Hag tactisch altijd de baas.
pi_203489270
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:)

Komend seizoen ook goed. Cocu was Ten Hag tactisch altijd de baas.
Achteraf gezien heeft hij het nog niet zo verkeerd gedaan bij PSV.
pi_203489591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Kijk naar de wedstrijden in het begin van het seizoen, met name de CL kwalificatiewedstrijden. Dat was genieten geblazen.
lekker makkelijk tegen teams die nog niet in het ritme zitten en nog weinig gespeeld hebben. Op die manier leken oost-europese teams opeens ook godenzonen tegen teams uit Nederland etc. Dat zegt wel ZO weinig. Als je dat geen een keer in een topper later in het seizoen in NL op de mat legt dan faal je gewoon.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203489639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Meen je serieus dat je Ihattaren terug had genomen? :D
Op basis van wat Ajax heeft. Huren met een optie tot koop voor een schijntje?

Het is niet alsof die gozer er ineens niets meer van kan.
pi_203489673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:35 schreef RipCity het volgende:

[..]
lekker makkelijk tegen teams die nog niet in het ritme zitten en nog weinig gespeeld hebben. Op die manier leken oost-europese teams opeens ook godenzonen tegen teams uit Nederland etc. Dat zegt wel ZO weinig. Als je dat geen een keer in een topper later in het seizoen in NL op de mat legt dan faal je gewoon.
Mja, voor een CL-kwalificatie moet een team maar in vorm zijn. Dat levert zo enorm veel geld op. Is ook belangrijk voor Benfica en Galatasaray. En in Denemarken beginnen ze wat eerder met de competitie.

Dat eerste is onzin dus.

Voor de rest is er natuurlijk wel gefaald in de topwedstrijden in de Eredivisie en in de EL.
pi_203489690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik gooi hier nog even een andere naam; Wim Jonk. Komt op mij altijd prima over, zegt zinnige dingen, kent PSV, doet het leuk met Volendam.
Aad?

twitter
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203489872
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Aad?

[ twitter ]
GMTA.
pi_203490126
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mja, voor een CL-kwalificatie moet een team maar in vorm zijn. Dat levert zo enorm veel geld op. Is ook belangrijk voor Benfica en Galatasaray. En in Denemarken beginnen ze wat eerder met de competitie.

Dat eerste is onzin dus.

Voor de rest is er natuurlijk wel gefaald in de topwedstrijden in de Eredivisie en in de EL.
Dat is inderdaad gelul, net zoals dat voor Nederlandse clubs die altijd vroeg faalden in de voorronde CL (waaronder ook PSV) ook nooit een excuus was.
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:37:18 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203490148
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad gelul, net zoals dat voor Nederlandse clubs die altijd vroeg faalden in de voorronde CL (waaronder ook PSV) ook nooit een excuus was.
de tegenstanders waren in die eerste 2 rondes of was het 3 niet zo bijzonder toch, dan kunnen ze wel in vorm zijn maar kwalitatief niet zo geweldig.
pi_203490156
Zou Ruud overigens een bijzonder onverstandige keuze vinden. Hoewel het een paar keer goed gegaan is met oud-spelers, is het ook heel vaak heel slecht gegaan en zijn De Boer en Stam (en nog slechtere trainers als Seedorf en Davids) wel echt gênante voorbeelden dat je niet zomaar iemand voor de groep kunt zetten. Gio en Cocu vond ik iets beter geslaagd, maar zijn wel gewoon ouderwetse trainers uit de lijn Hiddink/Van Marwijk/Advocaat. Poppetjes op de juiste plek zetten en succes ermee.

Vind Letsch eigenlijk in alles de meest logische keuze. Intelligente, sympathieke vent (beter dan Schmidt) die voldoende ervaring in de subtop heeft en uit de huidige selectie het meest kan halen.
pi_203490164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:37 schreef Tarado het volgende:

[..]
de tegenstanders waren in die eerste 2 rondes of was het 3 niet zo bijzonder toch, dan kunnen ze wel in vorm zijn maar kwalitatief niet zo geweldig.
Galatasaray en Midtjylland zijn wel het type clubs waar zelfs Ajax in het verleden vaak genoeg over struikelde. (Laat staan de overige Nederlandse clubs.)
pi_203490167
Nooit meer volgasvoetbal
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:41:08 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203490176
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Galatasaray en Midtjylland zijn wel het type clubs waar zelfs Ajax in het verleden vaak genoeg over struikelde. (Laat staan de overige Nederlandse clubs.)
en dat maakt ze dan ook meteen goed?
pi_203490187
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
en dat maakt ze dan ook meteen goed?
Nee hoor maar vond de prestaties en het voetbal tegen die clubs (4 keer winst met veel goals) wel echt uitstekend van PSV.
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:52:44 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203490282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee hoor maar vond de prestaties en het voetbal tegen die clubs (4 keer winst met veel goals) wel echt uitstekend van PSV.
ze begonnen het seizoen fris en fruitig, dat is waar
pi_203490355
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
ze begonnen het seizoen fris en fruitig, dat is waar
Heel even ging ik geloven in het Schmidt-voetbal ja. Maarja 5 goede potjes is niet genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')