abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203488683
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Pro artikel
Dat is correct ende juist!
pi_203488687
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Daar heeft ie zich in het begin wel in vergist ja. Misschien de Jong nog 1 transferwindow de kans geven.
:D
pi_203488725
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Blijft Götze wel nog als Schmidt vertrekt?
Contract loopt af, verwacht het niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203488738
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
In 2024 ja..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203488739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Had die niet verlengd? https://www.omroepbrabant(...)totale-plaatje-klopt
pi_203488766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
:D
Nieuwe coach, nieuwe kansen.
Misschien liet ie zich intimideren door Schmidt
pi_203488773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nieuwe coach, nieuwe kansen.
Misschien liet ie zich intimideren door Schmidt
Ik denk dat dat is gebeurd ja.
pi_203488787
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
In 2024 ja..
quote:
wtf, echt compléét gemist :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203488804
Maar denk dat hij alsnog wel vertrekt. Tegen een 'billijke transfersom' want zo rollen we bij PSV.
pi_203488810
Götze heeft in december of zo bijgetekend. Toen was nog niet duidelijk of Schmidt zou blijven, maar werd daar in de media wel vanuit gegaan aangezien SuperMario bijtekende. Ik denk niet dat Götze hierdoor weg zou wilen. Als dat wel het geval is scheelt je dat aanzienlijk in salaris. Zelfde geldt voor Zahavi. Perfecte moment ook om die Vinicius terug naar huis te sturen. Gedrocht van een voetballer.
pi_203488811
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit en hij heeft Everton ook geen stap verder geholpen ondanks een heel aardig budget, om daar John nou voor te slachtofferen lijkt me ook wat overdreven
Nu is het TD-vak ook wel iets waar je in moet groeien, maar die adoratie van Brands begrijp ik nooit zo. Dat was ook jarenlang een meme hoe zijn selecties nooit in balans waren.
Oh.
pi_203488815
Ja, hij zal wel vertrekken. Of dat heel erg is voor PSV, is 'n tweede. PSV is dan ook van z'n salaris af. Heel veel geld ga je toch niet vangen voor 'm, denk ik.

Vind z'n rendement bij PSV al tegenvallen. Geen idee wat je er in bv. de sub-top van de PL mee zou moeten.
pi_203488824
Wel opvallend dat het nu opeens zo stil is in de media rondom Ihattaren.. ze gunnen hem een rustige comeback bij ajax?

Zo zie je maar weer wat voor invloed de randstadmedia heeft.
pi_203488832
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Nu is het TD-vak ook wel iets waar je in moet groeien, maar die adoratie van Brands begrijp ik nooit zo. Dat was ook jarenlang een meme hoe zijn selecties nooit in balans waren.
Vroegâh was alles beter. Ben jij nog te jong voor om te begrijpen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:31:44 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203488835
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik denk dat dat is gebeurd ja.
Blijft altijd moeilijk inschatten hoe zo'n samenwerking gaat, misschien dat John met 2 spelers voor een bepaalde positie kwam en Roger dan met een alternatief.
Götze had ik ook blind genomen en Sangare was Schmidt toch? Gewoon een goeie aankoop. Mwene vind ik wel zwak en Max zit wel in een hele grote dip al lag het systeem van vorig seizoen hem wel beter.
pi_203488843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Ja maar hij kwam wel goed over in de media.
pi_203488868
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Vroegâh was alles beter. Ben jij nog te jong voor om te begrijpen.
Vroegâh keken we bij Ajax naar een centrum van Oleguer-Wielaert.

Ik ben het niet eens met deze stelling.
Oh.
pi_203488870
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Blijft altijd moeilijk inschatten hoe zo'n samenwerking gaat, misschien dat John met 2 spelers voor een bepaalde positie kwam en Roger dan met een alternatief.
Götze had ik ook blind genomen en Sangare was Schmidt toch? Gewoon een goeie aankoop. Mwene vind ik wel zwak en Max zit wel in een hele grote dip al lag het systeem van vorig seizoen hem wel beter.
Sangaré schijnt niet uit de koker van Schmidt te komen.
Ik denk mogelijk wel dat het geholpen heeft dat Schmidt er kwam te zitten.
De enige waar ik zeker van kan zeggen dat ze uit de koker van Schmidt komen zijn Max, Götze, Mvogo, Ramalho en Zahavi.
pi_203488873
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Blijft Götze wel nog als Schmidt vertrekt?
Leuke speler, maar totaal niet meer de speler die hij was. Ik zal hem niet missen.

Schmidt ook niet. Jammer dat PSV het niet toch nog met Ihattaren heeft geprobeerd terwijl ze konden weten dat Schmidt zou gaan.

Veel fouten bij de leiding van de club.
pi_203488891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Leuke speler, maar totaal niet meer de speler die hij was. Ik zal hem niet missen.

Schmidt ook niet. Jammer dat PSV het niet toch nog met Ihattaren heeft geprobeerd terwijl ze konden weten dat Schmidt zou gaan.

Meen je serieus dat je Ihattaren terug had genomen? :D
pi_203488900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Sangaré schijnt niet uit de koker van Schmidt te komen.
Ik denk mogelijk wel dat het geholpen heeft dat Schmidt er kwam te zitten.
De enige waar ik zeker van kan zeggen dat ze uit de koker van Schmidt komen zijn Max, Götze, Mvogo, Ramalho en Zahavi.
Mja, ook niet echt een geweldige oogst dan.

Max begon geweldig, maar is ver teruggezakt. Götze valt erg tegen (vind ik) en zal zeker niet goedkoop zijn. Mvogo vond ik zwak het jaar dat hij keepte en zit nu op de bank. Ramalho is een nuttige verdediger voor PSV. Zahavi een redelijke spits, maar voor het salaris en tekengeld dat hij kost en heeft gekost moet er toch wel beter te vinden zijn.

In elk geval geen enkele speler waar PSV flink mee kan gaan cashen.
pi_203488901
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Lag niet alleen aan Schmidt natuurlijk..
Benieuwd of de journalisten nu ook wekelijks aan Ten Hag gaan vragen hoe het met Ihattaren gaat
pi_203488932
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
Ja, hij zal wel vertrekken. Of dat heel erg is voor PSV, is 'n tweede. PSV is dan ook van z'n salaris af. Heel veel geld ga je toch niet vangen voor 'm, denk ik.

Vind z'n rendement bij PSV al tegenvallen. Geen idee wat je er in bv. de sub-top van de PL mee zou moeten.
Het is eigenlijk de ultieme Eredivisie-speler geworden. Lekker rustig wandelend, af en toe als hij zin heeft even de 16 in en obligaat passjes versturend.

In de Premier League zit hij bij wat voor club dan ook zo op de bank, dat gaat qua conditie niet werken.
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:40:59 #149
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203488944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:30 schreef PSVCL het volgende:
Wel opvallend dat het nu opeens zo stil is in de media rondom Ihattaren.. ze gunnen hem een rustige comeback bij ajax?

Zo zie je maar weer wat voor invloed de randstadmedia heeft.
Schuld van de Rabobank
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:41:12 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203488947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zullen ze hem missen?
Ik vind het een goede eredivisie speler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')