Dat is correct ende juist!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich in het begin wel in vergist ja. Misschien de Jong nog 1 transferwindow de kans geven.
Contract loopt af, verwacht het niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Blijft Götze wel nog als Schmidt vertrekt?
In 2024 ja..quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Contract loopt af, verwacht het niet.
Had die niet verlengd? https://www.omroepbrabant(...)totale-plaatje-kloptquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Contract loopt af, verwacht het niet.
Ik denk dat dat is gebeurd ja.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nieuwe coach, nieuwe kansen.
Misschien liet ie zich intimideren door Schmidt
quote:
wtf, echt compléét gemistquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had die niet verlengd? https://www.omroepbrabant(...)totale-plaatje-klopt
Nu is het TD-vak ook wel iets waar je in moet groeien, maar die adoratie van Brands begrijp ik nooit zo. Dat was ook jarenlang een meme hoe zijn selecties nooit in balans waren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit en hij heeft Everton ook geen stap verder geholpen ondanks een heel aardig budget, om daar John nou voor te slachtofferen lijkt me ook wat overdreven
Vroegâh was alles beter. Ben jij nog te jong voor om te begrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het TD-vak ook wel iets waar je in moet groeien, maar die adoratie van Brands begrijp ik nooit zo. Dat was ook jarenlang een meme hoe zijn selecties nooit in balans waren.
Blijft altijd moeilijk inschatten hoe zo'n samenwerking gaat, misschien dat John met 2 spelers voor een bepaalde positie kwam en Roger dan met een alternatief.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is gebeurd ja.
Ja maar hij kwam wel goed over in de media.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het TD-vak ook wel iets waar je in moet groeien, maar die adoratie van Brands begrijp ik nooit zo. Dat was ook jarenlang een meme hoe zijn selecties nooit in balans waren.
Vroegâh keken we bij Ajax naar een centrum van Oleguer-Wielaert.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vroegâh was alles beter. Ben jij nog te jong voor om te begrijpen.
Sangaré schijnt niet uit de koker van Schmidt te komen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk inschatten hoe zo'n samenwerking gaat, misschien dat John met 2 spelers voor een bepaalde positie kwam en Roger dan met een alternatief.
Götze had ik ook blind genomen en Sangare was Schmidt toch? Gewoon een goeie aankoop. Mwene vind ik wel zwak en Max zit wel in een hele grote dip al lag het systeem van vorig seizoen hem wel beter.
Leuke speler, maar totaal niet meer de speler die hij was. Ik zal hem niet missen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Blijft Götze wel nog als Schmidt vertrekt?
Meen je serieus dat je Ihattaren terug had genomen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuke speler, maar totaal niet meer de speler die hij was. Ik zal hem niet missen.
Schmidt ook niet. Jammer dat PSV het niet toch nog met Ihattaren heeft geprobeerd terwijl ze konden weten dat Schmidt zou gaan.
Veel fouten bij de leiding van de club.
Mja, ook niet echt een geweldige oogst dan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sangaré schijnt niet uit de koker van Schmidt te komen.
Ik denk mogelijk wel dat het geholpen heeft dat Schmidt er kwam te zitten.
De enige waar ik zeker van kan zeggen dat ze uit de koker van Schmidt komen zijn Max, Götze, Mvogo, Ramalho en Zahavi.
Lag niet alleen aan Schmidt natuurlijk..quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leuke speler, maar totaal niet meer de speler die hij was. Ik zal hem niet missen.
Schmidt ook niet. Jammer dat PSV het niet toch nog met Ihattaren heeft geprobeerd terwijl ze konden weten dat Schmidt zou gaan.
Veel fouten bij de leiding van de club.
Het is eigenlijk de ultieme Eredivisie-speler geworden. Lekker rustig wandelend, af en toe als hij zin heeft even de 16 in en obligaat passjes versturend.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
Ja, hij zal wel vertrekken. Of dat heel erg is voor PSV, is 'n tweede. PSV is dan ook van z'n salaris af. Heel veel geld ga je toch niet vangen voor 'm, denk ik.
Vind z'n rendement bij PSV al tegenvallen. Geen idee wat je er in bv. de sub-top van de PL mee zou moeten.
Schuld van de Rabobankquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:30 schreef PSVCL het volgende:
Wel opvallend dat het nu opeens zo stil is in de media rondom Ihattaren.. ze gunnen hem een rustige comeback bij ajax?
Zo zie je maar weer wat voor invloed de randstadmedia heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |