abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:30:02 #101
131800 Tarado
cap de fusca
pi_203488003
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:26 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk eens een coach die een normaal interview kan geven en niet elke week Calimero modus zit zoals Schmidt en bommeltje.

2 jaar Schmidt sowieso kansloos. Telkens falen en geen enkele vooruitgang. Werd veels te veel opgehemeld in media op basis van een klusje bij Salzburg. Ging niet voor niets naar China.
belangrijker lijkt me een coach die de ploeg beter maakt en daar is Schmidt niet echt in geslaagd, uiteindelijk is presentatie in/aan de media secundair als je met je ploeg laat zien dat je op de goeie weg bent
pi_203488039
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
belangrijker lijkt me een coach die de ploeg beter maakt en daar is Schmidt niet echt in geslaagd, uiteindelijk is presentatie in/aan de media secundair als je met je ploeg laat zien dat je op de goeie weg bent
Ze stonden tot de vorige wedstrijd bovenaan, in een competitie met een team dat in de CL furore maakt, met teams die het in Europa beter doen dan PSV.

Dat Schmidt er niet in geslaagd is om PSV beter te laten spelen is onzin. Kijk naar de wedstrijden in het begin van het seizoen, met name de CL kwalificatiewedstrijden. Dat was genieten geblazen. Er is daarna door blessures de klad in gekomen. Had je de rest van het seizoen met Madueke kunnen spelen, dan was Schmidt nu een toptrainer geweest.

Ik heb er geen probleem mee om die blessures op het conto van Schmidt te zetten. Maar ben wel zuiver in hoe je hem beoordeelt op het voetbal dat PSV op de mat heeft gelegd.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203488110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Volendam heeft een begroting van nog geen zes miljoen. Met Fortuna vliegt de zwakste ploeg en de ploeg met de minste financile mogelijkheden er ook uit.

En waarschijnlijk promoveert er met Emmen 'n ploeg mee die wel wat mogelijkheden heeft en 'n hogere begroting dan Volendam.

Natuurlijk kan verrassen a la Cambuur altijd wel, maar denk dat het lastig wordt volgend jaar voor Volendam. Zeker als ze dit voetbal blijven spelen.
Dank voor de informatie, wist eerlijk gezegd niet dat Volendam zo'n lage begroting had maar dacht dat het spelersbudget wel wat hoger lag.
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:39:59 #104
131800 Tarado
cap de fusca
pi_203488122
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ze stonden tot de vorige wedstrijd bovenaan, in een competitie met een team dat in de CL furore maakt, met teams die het in Europa beter doen dan PSV.

Dat Schmidt er niet in geslaagd is om PSV beter te laten spelen is onzin. Kijk naar de wedstrijden in het begin van het seizoen, met name de CL kwalificatiewedstrijden. Dat was genieten geblazen. Er is daarna door blessures de klad in gekomen. Had je de rest van het seizoen met Madueke kunnen spelen, dan was Schmidt nu een toptrainer geweest.

Ik heb er geen probleem mee om die blessures op het conto van Schmidt te zetten. Maar ben wel zuiver in hoe je hem beoordeelt op het voetbal dat PSV op de mat heeft gelegd.
Want het is vreemd dat PSV bovenaan staat als de concurrent wat teveel morst en teams, welke nog meer?

Dat jij tevreden over de punten bent is prima maar als ik PSV met bijvoorbeeld Feyenoord vergelijk zie je gewoon een verschil in aanpak, Feyenoord heeft meer progressie gemaakt in 6 maanden dan PSV in 18, dat ligt dan toch wel aan de trainer lijkt me.
pi_203488145
quote:

[..]

Schmidt is mede verantwoordelijk voor het kutmateriaal dat er nu staat. Madueke is inderdaad een excuus maar al met al is het voor een topclub als PSV gewoon te weinig geweest in anderhalf jaar tijd.
pi_203488151
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Bergwijn komt uit de jeugd van PSV, speelde vanaf zn 11e in Eindhoven :)
Vanaf zijn 14e.
pi_203488152
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Want het is vreemd dat PSV bovenaan staat als de concurrent wat teveel morst en teams, welke nog meer?

Dat jij tevreden over de punten bent is prima maar als ik PSV met bijvoorbeeld Feyenoord vergelijk zie je gewoon een verschil in aanpak, Feyenoord heeft meer progressie gemaakt in 6 maanden dan PSV in 18, dat ligt dan toch wel aan de trainer lijkt me.
Ja, Arne Slot vind ik een uitstekende trainer en Feijenoord doet het goed. Als je Slot kunt strikken ben je spekkoper. Maar dat gaat ze niet lukken, ben ik bang. We hebben de lijstjes voorbij zien komen, en ik zie geen trainer waarvan ik denk dat die het beter dan Schmidt gaat doen. Daarnaast vraag ik me ook af of John zonder het netwerk van Schmidt spelers van een hoog genoeg kaliber kan vinden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:42:38 #108
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203488153
quote:

[..]

Het is een schande als je in de Eredivisie niet bij de eerste twee staat.

Je speelt 3 keer tegen Ajax en hebt er 1 gewonnen terwijl Ajax met 10 man speelde meer als de helft van de wedstrijd. Die andere twee potten heb je pak hem beet 3 kansen gehad.
pi_203488164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

PSV moet in deze huidige tijd (en met het grote budgettaire gat wat ze ten opzichte van de clubs eronder hebben) toch gewoon 80 punten halen en dicht onder Ajax eindigen?

Snap dat je in onderlinge duels tegen Ajax het wat vaker af zal leggen maar verder moet PSV gewoon ruim beter zijn dan elke andere eredivisieclub. En dat zijn ze nu niet. Feyenoord gaat er misschien nog wel overheen, zou me niets verbazen.
pi_203488187
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:42 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ja, Arne Slot vind ik een uitstekende trainer en Feijenoord doet het goed. Als je Slot kunt strikken ben je spekkoper. Maar dat gaat ze niet lukken, ben ik bang. We hebben de lijstjes voorbij zien komen, en ik zie geen trainer waarvan ik denk dat die het beter dan Schmidt gaat doen. Daarnaast vraag ik me ook af of John zonder het netwerk van Schmidt spelers van een hoog genoeg kaliber kan vinden.
Een TD hoort voor z'n werk niet afhankelijk te zijn van het netwerk van z'n trainer toch? Dan doe je als TD ook je werk niet goed.
pi_203488210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Een TD hoort voor z'n werk niet afhankelijk te zijn van het netwerk van z'n trainer toch? Dan doe je als TD ook je werk niet goed.
Klopt.
pi_203488233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Een TD moet ook zonder de trainer geschikte spelers kunnen halen inderdaad. Verder staat de TD boven de trainer en is hij ook meer voor de langere termijn. Hij moet dus niet alleen maar aan de leiband van de trainer lopen.
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:46:55 #113
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203488239
Blijft Gtze wel nog als Schmidt vertrekt?
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:49:14 #114
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203488277
Is de optie Huub Stevens al genoemd als opvolger van Schmidt?
pi_203488318
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Blijft Gtze wel nog als Schmidt vertrekt?
Zullen ze hem missen?
pi_203488358
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je speelt 3 keer tegen Ajax en hebt er 1 gewonnen terwijl Ajax met 10 man speelde meer als de helft van de wedstrijd. Die andere twee potten heb je pak hem beet 3 kansen gehad.
Lees voor de aardigheid dit stukje eens.
https://www.vi.nl/pro/waa(...)-een-spektakel-wordt
Brengt wat nuance.
pi_203488434
Interviewtje met John de Jong. Maakt een matige indruk in interviews.

pi_203488455
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Interviewtje met John de Jong. Maakt een matige indruk in interviews.

Vervangen voor Brands
pi_203488460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ajax speelde met 13 man..
PSV 2 keer met een halve b team
pi_203488525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Vervangen voor Brands
Ja lijkt me slim. De Jong kan trouwens wel aardig verkopen.
pi_203488574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Vervangen voor Brands
Nooit verdedigers kopen genot.
Oh.
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:16:25 #122
131800 Tarado
cap de fusca
pi_203488618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Dit en hij heeft Everton ook geen stap verder geholpen ondanks een heel aardig budget, om daar John nou voor te slachtofferen lijkt me ook wat overdreven
pi_203488628
quote:

[..]
Het is het gewoon allemaal net niet dit elftal. Doet me eigenlijk wel wat denken aan het Feyenoord van 2017-2018, na die titel. Amrabat, Larsson, Sint Juste. Dat soort redelijke spelers heeft PSV nu ook met bijvoorbeeld Boscagli en Veerman.

Maar het is allemaal net te mager.
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:20:20 #124
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203488676
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Lees voor de aardigheid dit stukje eens.
https://www.vi.nl/pro/waa(...)-een-spektakel-wordt
Brengt wat nuance.
Pro artikel
pi_203488681
quote:

[..]
Daar heeft ie zich in het begin wel in vergist ja. Misschien de Jong nog 1 transferwindow de kans geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')