abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:29:27 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203487014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Willem heeft lange tenen. :D
Weet jij over welk stuk het gaat? Ik kan niets vinden. Edit: oh het was een tweetje.
pi_203487040
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Lijkt me wel een hele rare combi. 2 totaal verschillende trainers, dat is nu al duidelijk. Zou niet weten welke stappen Ruud in dat geval kan maken. Dan kan hij beter meteen op eigen benen komen te staan.
Dat geeft al wel aan dat er van heel veel gericht beleid geen sprake is.
pi_203487055
In ieder geval meer prijzen dan Van Bommel en misschien pakt hij dit jaar nog wel de tripple of de quadruple!!!! (Want gek genoeg doet PSV nog wel op alle fronten mee.)

pi_203487056
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Rik zit er vuistdiep in. Ook niet raar natuurlijk als je de watcher van het ED bent maar een beetje lachwekkend hoe hij vaak doet alsof hij alleen de feiten heeft omdat hij elke dag bij een hek koffie staat te zuipen. Buiten dat hij de capaciteiten niet heeft voor inhoudelijke voetbalanalyses.
Niemand komt aan Rik!
pi_203487129
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In ieder geval meer prijzen dan Van Bommel en misschien pakt hij dit jaar nog wel de tripple of de quadruple!!!! (Want gek genoeg doet PSV nog wel op alle fronten mee.)

[ afbeelding ]
betere tijden ;(
pi_203487154
Ik gooi hier nog even een andere naam; Wim Jonk. Komt op mij altijd prima over, zegt zinnige dingen, kent PSV, doet het leuk met Volendam.
pi_203487207
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik gooi hier nog even een andere naam; Wim Jonk. Komt op mij altijd prima over, zegt zinnige dingen, kent PSV, doet het leuk met Volendam.
Denk toch echt dat hij met zijn projectje Volendam eerst eens een jaartje in de Eredivisie wil laten zien. Bovenal is hij toch een echte oervolendammer.
pi_203487225
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk toch echt dat hij met zijn projectje Volendam eerst eens een jaartje in de Eredivisie wil laten zien. Bovenal is hij toch een echte oervolendammer.
Volendam in de Eredivisie valt weinig eer aan te behalen denk ik. Carriere-technisch kan hij beter een stap maken naar bv. Heracles, Heerenveen of zoiets dan (waarschijnlijk) degraderen met Volendam.
pi_203487243
Erg jammer dat Schmidt vertrekt bij PSV
pi_203487271
quote:
Er zijn dagen dat ik Volendam niet volg, dus heel veel zinnigs kan ik er niet over vertellen. Behalve dat wat ik wel van hem hoor, lees of zie het een gigantische autist lijkt te zijn. Ik ben er trouwens ook niet van overtuigd dat we beter de trainer van Volendam voor het elftal kunnen zetten ipv Ruud.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203487275
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:41 schreef PicoMMP het volgende:
Erg jammer dat Schmidt vertrekt bij PSV
Want?
pi_203487317
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Er zijn dagen dat ik Volendam niet volg, dus heel veel zinnigs kan ik er niet over vertellen. Behalve dat wat ik wel van hem hoor, lees of zie het een gigantische autist lijkt te zijn. Ik ben er trouwens ook niet van overtuigd dat we beter de trainer van Volendam voor het elftal kunnen zetten ipv Ruud.
Ik vond het eigenlijk nog niet zo een gek idee, maar als jij het er niet mee eens bent dan laat ik de suggestie van zelfsprekend ook varen.
pi_203487328
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
Volendam in de Eredivisie valt weinig eer aan te behalen denk ik. Carriere-technisch kan hij beter een stap maken naar bv. Heracles, Heerenveen of zoiets dan (waarschijnlijk) degraderen met Volendam.
Ze hebben genoeg budget om directe degradatie te voorkomen als ik het zo inschat. Maar als degradant speel je natuurlijk vrijwel altijd kutvoetbal en aangezien Jonk daar niet bepaald fan van is, zou ik dat een logischere reden vinden voor een vertrek.
pi_203487351
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maar wel gewoon een punt.
Niet dat ik Rikkert hoog heb zitten, maar Willen en co. weten er nóg minder van wat er binnen PSV gebeurt en baseren zich puur op aannames, net als wij.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203487368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Want?
Wat 'want'? Gewoon erg jammer.
pi_203487397
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik vond het eigenlijk nog niet zo een gek idee, maar als jij het er niet mee eens bent dan laat ik de suggestie van zelfsprekend ook varen.
Schappelijk :)

Laat in je volgende suggestie(s) vooral alle Duitsers, autisten, Advocaten en Fred Ruttens van deze wereld buiten beschouwing. Dan komen we dichter in de buurt van een redelijk voorstel.
pi_203487406
quote:
Als ik aan Wim Jonk denk denk ik aan een paar prachtige doelpunten en zuivere passes, en een altijd schoon wedstrijdtenue omdat Wim nooit een sliding maakte. Maar niet aan een toptrainer :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203487443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Als ik aan Wim Jonk denk denk ik aan een paar prachtige doelpunten en zuivere passes, en een altijd schoon wedstrijdtenue omdat Wim nooit een sliding maakte. Maar niet aan een toptrainer :T
Ik had de suggestie al teruggetrokken. Beetje mosterd na de maaltijd dit.
pi_203487460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ze hebben genoeg budget om directe degradatie te voorkomen als ik het zo inschat. Maar als degradant speel je natuurlijk vrijwel altijd kutvoetbal en aangezien Jonk daar niet bepaald fan van is, zou ik dat een logischere reden vinden voor een vertrek.
Volendam heeft een begroting van nog geen zes miljoen. Met Fortuna vliegt de zwakste ploeg en de ploeg met de minste financiële mogelijkheden er ook uit.

En waarschijnlijk promoveert er met Emmen 'n ploeg mee die wel wat mogelijkheden heeft en 'n hogere begroting dan Volendam.

Natuurlijk kan verrassen a la Cambuur altijd wel, maar denk dat het lastig wordt volgend jaar voor Volendam. Zeker als ze dit voetbal blijven spelen.
pi_203487687
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik had de suggestie al teruggetrokken. Beetje mosterd na de maaltijd dit.
Gewoon een extra kroket in de vetput gooien dan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203487693
Jonk lijkt me een prima trainer, maar is wel iemand met een geheel eigen visie waarvan ik verwacht dat hij daar ook niet van af gaat wijken. Heeft bij Volendam ook een "eigen" clubje om zich heen gecreëerd, volgens mij. De vraag is dan of je dat wil als PSV,
pi_203487704
Misschien moeten we het eens met een buitenlandse trainer proberen. Oh wacht....
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:23:17 #98
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203487907
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Bergwijn komt uit de jeugd van PSV, speelde vanaf zn 11e in Eindhoven :)
Hahahahhahahha dombo
pi_203487956
Hopelijk eens een coach die een normaal interview kan geven en niet elke week Calimero modus zit zoals Schmidt en bommeltje.

2 jaar Schmidt sowieso kansloos. Telkens falen en geen enkele vooruitgang. Werd veels te veel opgehemeld in media op basis van een klusje bij Salzburg. Ging niet voor niets naar China.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203487999
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:49 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Wat 'want'? Gewoon erg jammer.
Ik ben het volledig met je eens.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')