abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203486820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Bergwijn komt uit de jeugd van PSV, speelde vanaf zn 11e in Eindhoven :)
In het vorige topic zei ik dat het opvallend was hoe vaak hij er naast zit als het op feiten aan komt. Dit bewijs je nu weer.
pi_203486823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Verder wel een mooi rijtje hoor en ook nu staat er zoals je zei weer veel (aanvallend) talent. Doen ze prima.
Ook in de JO16, 17 en 18 staan gewoon erg goede talenten. In 9 van de 10 gevallen ook afkomstig uit de jeugd van een andere BVO overigens. Babadi komt van NEC, Van Duiven van Twente, Van de Blaak van Willem II, Jimenez van Twente, Houben van Roda. Ik kan zo nog wel even doorgaan. :)
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:18:11 #53
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203486832
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:17 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Hij is afgebrand door de media. Kijk ook nog even terug naar dat plaatje van VI, waarin hij vergeleken wordt met andere trainers. Dat kan niet. Dan ben je niet zuiver als VI.
Dit vind ik gelul.
pi_203486837
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat zegt elke clubwatcher, dat het een hele nette man is waar je prima mee kunt discussiëren. In de media kan hij wat anders overkomen ja, wellicht ook omdat het vaak niet in zijn moederstaal gaat.
Wellicht ja.
pi_203486848
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Heb de kritiek op hem ook nooit begrepen. Het team scoorde veel, er werd goed verkocht en er was nooit gezeik.

Tuurlijk was het een wat saaie man maar wel oerdegelijk en razend effectief. Zeker dat laatste kampioenschap van 2018 was een topprestatie.

Beetje hetzelfde wel als Gio die bij Feyenoord een prijzenregen binnenhaalde die ze de komende 30 jaar waarschijnlijk niet zullen behalen.
Aardige kerel maar angsthazenvoetbal. Dat terugrennen naar Zoet... Wat heb ik me er aan geërgerd. Met die Marcello. Wat een ellende.

Ajax en Feijenoord bakten er indertijd niets van. Dat heeft in zijn voordeel gewerkt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203486849
In de VI van deze week staat een interview met Cocu en daar werd de optie genoemd dat hij na dit seizoen opnieuw hoofdcoach zou worden met van Nistelrooij als assistent met als doel dat va Nistelrooij het later over zou nemen (als ik het goed heb). Daar reageerde Cocu op dat hij die optie zelf niet had gehoord, maar dat hij altijd open stond om terug te keren bij PSV
pi_203486850
quote:

[..]
Hij is afgebrand door de media. Kijk ook nog even terug naar dat plaatje van VI, waarin hij vergeleken wordt met andere trainers. Dat kan niet. Dan ben je niet zuiver als VI.
_O- Wat is dit nou weer?
pi_203486860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit vind ik gelul.
Jij vind het eerlijk om de tenure van Cocu te vergelijken met die van Schmidt, terwijl de competitie veranderd is? In die jaren speelde geen enkel Nederlands team een fatsoenlijke Europese wedstrijd. Dat is nu echt wel anders.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:20:56 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203486862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
In de VI van deze week staat een interview met Cocu en daar werd de optie genoemd dat hij na dit seizoen opnieuw hoofdcoach zou worden met van Nistelrooij als assistent met als doel dat va Nistelrooij het later over zou nemen (als ik het goed heb). Daar reageerde Cocu op dat hij die optie zelf niet had gehoord, maar dat hij altijd open stond om terug te keren bij PSV
Het is nog steeds onduidelijk of Schmidt gaat bijtekenen. Mocht hij vertrekken, wat zou u vinden van het scenario dat u terugkeert, totdat Ruud van Nistelrooij klaar is voor de stap van Jong PSV naar de A-selectie?

‘Dat hoor ik voor het eerst. Ik vind het moeilijk hierop te regeren. Kijk, op dit moment heb ik mijn handen vrij. Ik weet niet hoe dat over twee maanden is. PSV weet dat ze me altijd kunnen bellen. Dat is nu niet opeens anders. Ik sluit nooit dingen bij voorbaat uit. Voor mij persoonlijk is het belangrijkste dat ik het gevoel heb dat ik toe ben aan een nieuwe klus. En ik zal kritisch kijken waar ik eventueel op inga. Of die match er zal komen en waar dat zal zijn, gaat de komende periode uitwijzen.’
pi_203486886
quote:

[..]
Huh? Dat zijn dan toch gewoon feiten? Hoe kun je dat als niet zuiver zien? Je kunt dan wel discussiëren of je de situaties van de 3 trainers met elkaar kan vergelijken en of die statistieken dus alles zeggen daarover.
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:22:07 #61
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203486890
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Jij vind het eerlijk om de tenure van Cocu te vergelijken met die van Schmidt, terwijl de competitie veranderd is? In die jaren speelde geen enkel Nederlands team een fatsoenlijke Europese wedstrijd. Dat is nu echt wel anders.
Dat die vergelijking niet 1 op 1 opgaat (maar wel heel vaak wordt gemaakt) wil niet zeggen dat VI daar één of andere agenda mee heeft ofzo. Verder ga ik ook niet meer op dit soort onzin reageren trouwens.
pi_203486895
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:19 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Aardige kerel maar angsthazenvoetbal. Dat terugrennen naar Zoet... Wat heb ik me er aan geërgerd. Met die Marcello. Wat een ellende.

Ajax en Feijenoord bakten er indertijd niets van. Dat heeft in zijn voordeel gewerkt.
Haalde in al zijn kampioensseizoenen hoge puntenaantallen, had volgens mij niet zoveel met het falen van Feyenoord en Ajax te maken.

Schmidt haalde er vorig jaar maar 72 en dat had weinig met een sterke concurrentie te maken. (Want Feyenoord deed totaal niet mee en ook Vitesse haalde weinig punten.)
pi_203486906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het is nog steeds onduidelijk of Schmidt gaat bijtekenen. Mocht hij vertrekken, wat zou u vinden van het scenario dat u terugkeert, totdat Ruud van Nistelrooij klaar is voor de stap van Jong PSV naar de A-selectie?

‘Dat hoor ik voor het eerst. Ik vind het moeilijk hierop te regeren. Kijk, op dit moment heb ik mijn handen vrij. Ik weet niet hoe dat over twee maanden is. PSV weet dat ze me altijd kunnen bellen. Dat is nu niet opeens anders. Ik sluit nooit dingen bij voorbaat uit. Voor mij persoonlijk is het belangrijkste dat ik het gevoel heb dat ik toe ben aan een nieuwe klus. En ik zal kritisch kijken waar ik eventueel op inga. Of die match er zal komen en waar dat zal zijn, gaat de komende periode uitwijzen.’

Ah, de letterlijke quote is dan nog beter ja
pi_203486928
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Huh? Dat zijn dan toch gewoon feiten? Hoe kun je dat als niet zuiver zien? Je kunt dan wel discussiëren of je de situaties van de 3 trainers met elkaar kan vergelijken en of die statistieken dus alles zeggen daarover.
Het zijn feiten, maar wat zeggen die feiten. Nogmaals, had Cocu met zijn schijtbakkenvoetbal net zo veel punten gepakt als Schmidt, als hij nu nog trainer was?

Je weet het niet.

Daarom zegt dat overzicht niets.

Indertijd speelde Ajax met Frank de Boer, die verder nergens iets gepresteerd heeft. Feijenoord bakte er niks van. Ploegen deden niets in Europa.

Wat wil VI met deze 'feiten' laten zien?
pi_203486929
twitter

Rikgod.
pi_203486933
quote:
81s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat die vergelijking niet 1 op 1 opgaat (maar wel heel vaak wordt gemaakt) wil niet zeggen dat VI daar één of andere agenda mee heeft ofzo. Verder ga ik ook niet meer op dit soort onzin reageren trouwens.
Het is letterlijk de enige redelijk objectieve manier om te bepalen hoe iemand gepresteerd heeft zelfs.

Dat de factor concurrentie een kleine rol speelt (die trouwens helemaal niet zo groot was vorig jaar, want Feyenoord en Vitesse haalden weinig punten) kun je er hooguit als sidenote nog bij noemen.
pi_203486934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt me wel een hele rare combi. 2 totaal verschillende trainers, dat is nu al duidelijk. Zou niet weten welke stappen Ruud in dat geval kan maken. Dan kan hij beter meteen op eigen benen komen te staan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203486955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Het zijn feiten, maar wat zeggen die feiten. Nogmaals, had Cocu met zijn schijtbakkenvoetbal net zo veel punten gepakt als Schmidt, als hij nu nog trainer was?

Je weet het niet.

Indertijd speelde Ajax met Frank de Boer, die verder nergens iets gepresteerd heeft. Feijenoord bakte er niks van. Ploegen deden niets in Europa.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat de opvolger van de ene trainer het statistisch gezien slechter doet, zegt natuurlijk wel iets.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203486957
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[ twitter ]

Rikgod.
Rik heeft de wijsheid weer in pacht hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:26:54 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203486970
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[ twitter ]

Rikgod.
twitter
pi_203486973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je weet het niet.

Als je wilt weten hoe sterk je concurrentie is dan moet je kijken hoeveel punten diezelfde concurrentie haalt in de Eredivisie. Vorig jaar was dat weinig bijzonders dus ging dat argument sowieso niet op.

Als plek 3, 4 en 5 dit jaar allemaal rond de 70 punten haalt dan zou je voor dit jaar een punt hebben.
pi_203486980
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[ twitter ]
Willem heeft lange tenen. :D
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:27:48 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203486987
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Rik heeft de wijsheid weer in pacht hoor.
Rik zit er vuistdiep in. Ook niet raar natuurlijk als je de watcher van het ED bent maar een beetje lachwekkend hoe hij vaak doet alsof hij alleen de feiten heeft omdat hij elke dag bij een hek koffie staat te zuipen. Buiten dat hij de capaciteiten niet heeft voor inhoudelijke voetbalanalyses.
pi_203486991
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat de opvolger van de ene trainer het statistisch gezien slechter doet, zegt natuurlijk wel iets.
Zeker. Maar dat moet je wel in het juiste perspectief zetten. Nu zet je het zo neer alsof Schmidt er niets van kan.
pi_203487001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Willem heeft lange tenen. :D
Maar wel gewoon een punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')