Ik stel je mening op prijs.quote:
Niet echt nee. Vooral door onervarenheid maar ook door het verhaal van "ik ben meer een manager dan een trainer" wat hij in de pers naar buiten heeft gebracht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees veel positieve geluiden over Ruud van Nistelrooy maar hier zijn jullie niet enthousiast?
Ik hoorde ook veel positieve geluiden over van Bommel en Cocu voordat ze bij het eerste begonnen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees veel positieve geluiden over Ruud van Nistelrooy maar hier zijn jullie niet enthousiast?
Angelino was achteraf ook niet denderend. Speler die voor 25 mio verkocht kon worden ging voor amper de helft terug naar City.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zou als ik PSV was ook maar eens op zoek naar een nieuwe TD trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we de PSV'ers maar reagerenquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt nee. Vooral door onervarenheid maar ook door het verhaal van "ik ben meer een manager dan een trainer" wat hij in de pers naar buiten heeft gebracht.
Dat kan, maar ik zie geen tactisch genie zoals Slot of Ten Hag in hem.
Neutrale voetbalvolgers mogen niet reageren?quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we de PSV'ers maar reageren
Zit potentie in, maar lijkt mij nog te vroeg om voor het eerste te zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat ik namens iedereen in dit topic spreek als ik zeg dat ik Marco heel erg veel sterkte toewens.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Marco heeft Schmidt anderhalf jaar hartstochtelijk verdedigd.Slaat voor hem in als een bom zegt hij.
https://www.vi.nl/video/s(...)onderdokter-te-zijn-
Ja dat was weer zo'n rare constructie inderdaad. Maar soms moet je wat binnen het budget wat je hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Angelino was achteraf ook niet denderend. Speler die voor 25 mio verkocht kon worden ging voor amper de helft terug naar City.
Beleid was om trainers vanuit de jeugd door te laten schuiven naar 1. Zowel Cocu als Bommel lieten het in de jeugd wel zien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit schreeuwt Dickie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beleid was om trainers vanuit de jeugd door te laten schuiven naar 1. Zowel Cocu als Bommel lieten het in de jeugd wel zien.
Ik vind dat Van Nistelrooy het nu meer laat zien. Hij heeft dat elftal echt naar zijn hand gezet en spelers beter gemaakt. Zeker in het begin heeft hij even aangepongeld, maar nu zie je steeds meer zijn visie terug. Ik vind dat hij het met redelijk beperkt materiaal - met name de laatste paar weken maar eigenlijk daarvoor ook al - prima doet. Er zitten jongens op de bank die ik bij de eerste elf zou zetten terwijl er spelers in de basis staan die ik lang geleden al de laan uit zou hebben gestuurd. Ik vind dat de verdienste van Van Nistelrooy.
Maar bij Jong krijg je die eerste paar maanden om een elftal naar je hand te zetten. Die tijd is er bij 1 natuurlijk niet. Dus ja, ik zou voorstander zijn, maar ik zou daar dan wel een stevige assistent naast zetten.
Marco was (zoals altijd) vrij neutraal.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Marco heeft Schmidt anderhalf jaar hartstochtelijk verdedigd.Slaat voor hem in als een bom zegt hij.
https://www.vi.nl/video/s(...)onderdokter-te-zijn-
Dan zou ik voor Ronaldo gaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
ik zou daar dan wel een stevige assistent naast zetten.
Cocu heeft ook maar 3 titels gewonnen..quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook veel positieve geluiden over van Bommel en Cocu voordat ze bij het eerste begonnen.
Cocu was gewoon een eindbaas. Haalde het maximale uit zijn materiaal en 3 prachtige titels.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Cocu heeft ook maar 3 titels gewonnen..
Waardeloos idd
#BringCocuandBrandsback
En kwartfinale CL als Narsingh zijn penal had gescoord.. Cocu wist tenminste hoe je belangrijke wedstrijden moest winnen en het was altijd rustig binnen PSV. Is ook belangrijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Cocu was gewoon een eindbaas. Haalde het maximale uit zijn materiaal en 3 prachtige titels.
Heb de kritiek op hem ook nooit begrepen. Het team scoorde veel, er werd goed verkocht en er was nooit gezeik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En kwartfinale CL als Narsingh zijn penal had gescoord.. Cocu wist tenminste hoe je belangrijke wedstrijden moest winnen en het was altijd rustig binnen PSV. Is ook belangrijk.
Het is ook niet snel goed natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb de kritiek op hem ook nooit begrepen. Het team scoorde veel, er werd goed verkocht en er was nooit gezeik.
Tuurlijk was het een wat saaie man maar wel oerdegelijk en razend effectief. Zeker dat laatste kampioenschap van 2018 was een topprestatie.
Beetje hetzelfde wel als Gio die bij Feyenoord een prijzenregen binnenhaalde die ze de komende 30 jaar waarschijnlijk niet zullen behalen.
In een periode waarin ook Feyenoord een landstitel pakte, wat zegt dat over Ajax toen en Ajax nu denk je?quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Cocu heeft ook maar 3 titels gewonnen..
Waardeloos idd
#BringCocuandBrandsback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |