quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze steeds aan mag schuiven bij praatprogramma's e.d. Daardoor krijgt ze het wat te hoog in d'r bol.
Prima dat ze twittert als ze in de zaal zit. Iemand moet dat doen en leuk om te volgen, maar dat irritante gelul en hoogdoenerij van d'r kan wel achterwege blijven.
Kaan Birinci begon gewoon meteen te meppen, nadat hij een bericht had gehad dat de boys even naar een bepaalde kroeg moesten komen om een groep een lesje te leren en nu jankt hij dat hij geen kans kreeg om het op te lossen.quote:
Een ongeluk, da fuck?!quote:
Kaan B had dat berichie niet gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kaan Birinci begon gewoon meteen te meppen, nadat hij een bericht had gehad dat de boys even naar een bepaalde kroeg moesten komen om een groep een lesje te leren en nu jankt hij dat hij geen kans kreeg om het op te lossen.
Ze willen tussen haar werk door laten zien hoe politiek correct ze is. En beetje doen alsof zij de Alwetende is en haar volgers een stel proleten.quote:
Ja zo doet ze altijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze willen tussen haar werk door laten zien hoe politiek correct ze is. En beetje doen alsof zij de Alwetende is en haar volgers een stel proleten.
Ja echt h. Alles wat ze nu uitkramen staat haaks op wat er in die berichtjes staat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kaan B had dat berichie niet gezien
Maar ging er desondanks wel heen, Bram lag op de grond en stond weer op. Ja toen schopte ik hem inderdaad
Maar hij kreeg geen kans om het op te lossen:
JAWEL RANDDEBIEL : Je had niet hoeven schoppen.
Papa B: Het was een ongeluk!
Misschien kunnen jullie een apart topic openen om op haar te haten terwijl de rest hier verder gaat op grond van o.a. haar nieuwsgaring.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:11 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja zo doet ze altijden dan dreigen met blokkeren als je de verdachte de doodstraf wenst of de volledige naam noemt.
En ook doen alsof haar bevindingen en mening de waarheid is.
Meneer Belleman? Bent u het?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een apart topic openen om op haar te haten terwijl de rest hier verder gaat op grond van o.a. haar nieuwsgaring.
quote:
Ik ben een mevrouw, mijn achternaam begint wel met een B maar verder neen. Zij zou tevens haar frle neusje ophalen voor mijn tokkie-voornaam.quote:
Dat snappen we toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een mevrouw, mijn achternaam begint wel met een B maar verder neen. Zij zou tevens haar frle neusje ophalen voor mijn tokkie-voornaam.
Verder helemaal prima dat men haar kut vindt maar om nou pagina's achter elkaar te zeiken dat ze kut is is misschien niet zo interessant voor mensen die de zaak willen volgen.
Wat een onzin, het is zelfs bijzonder dat ze meeste vragen beantwoord, en blocken doet ze alleen bij schelden en beledigen. Ik zou zeggen probeer eens iets tegen Sander Schimmelpenninck te zeggen, zelfs het niet eens zijn met zijn mening betekent garandeert block.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:11 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja zo doet ze altijden dan dreigen met blokkeren als je de verdachte de doodstraf wenst of de volledige naam noemt.
En ook doen alsof haar bevindingen en mening de waarheid is.
Britney schreef dan ook niet blokkeren, maar dreigen met blokkeren. Sander Schimmelpenis is gelukkig niet bepaald de norm.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is zelfs bijzonder dat ze meeste vragen beantwoord, en blocken doet ze alleen bij schelden en beledigen. Ik zou zeggen probeer eens iets tegen Sander Schimmelpenninck te zeggen, zelfs het niet eens zijn met zijn mening betekent garandeert block.
Nouja, meestal zegt ze het gewoon in de zin van: Als we gaan schelden of beledigen dan blokkeer ik, daarnaast is het nogal irritant dat ze continue de zelfde onzin aan haar hoofd krijgt, heel vaak: Vind u niet dat die advocaat het niet zou moeten opnemen voor die verdachte, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Britney schreef dan ook niet blokkeren, maar dreigen met blokkeren. Sander Schimmelpenis is gelukkig niet bepaald de norm.
Wat een droeftoeter is dat h die Sander.
Plus dat er gesuggereerd wordt dat er slechts gereageerd werd op racistisch gedoe. Dat weet ie dan weer wel, stomtoevallig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[ twitter ]
Misschien ligt het aan mij maar ik vind dit een bijzondere manier om aan te geven dat je iemand niet hebt gezien als je echt zeker weet dat je diegene niet hebt gezien (laat staan doodgetrapt).
'In mijn beleving heb ik Pietje niet gezien.' Ok.
Ook als het redelijk genuanceerd is, meent ze meteen arrogant en betweterig te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nouja, meestal zegt ze het gewoon in de zin van: Als we gaan schelden of beledigen dan blokkeer ik, daarnaast is het nogal irritant dat ze continue de zelfde onzin aan haar hoofd krijgt, heel vaak: Vind u niet dat die advocaat het niet zou moeten opnemen voor die verdachte, bijvoorbeeld.
Zorg dat de boys om 2 uur bij De Zaak zijn, want we hebben de boel te sussen met een groep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Ah wat verassend, net als Kaan Birinci is Daan van Stapele eigenlijk een keurige jongen die de boel wilde sussen. Wat een wending!
Als dat hele groepje de boel wilde sussen is de uitkomst wel heel ehm...apart h?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Ah wat verassend, net als Kaan Birinci is Daan van Stapele eigenlijk een keurige jongen die de boel wilde sussen. Wat een wending!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |