Mag aannemen dat ze in Marokko ook lampen hebben en gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
In Marokko gaat de zon om 19:07 onder
Dat schreven ze kort na de middag al. En dat ze de machines stil hebben gezet vanwege instortingsgevaar.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:29 schreef Tengano het volgende:
En wij maar geloven dat ze er 2 a 3 meter vanaf zaten. Niet dus.
Spreek je de locale taal?quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:17 schreef Salina het volgende:
Nee, alle links zijn er weer uit.
Het wordt ook donker dalijk. Wordt echt nog een race tegen de klok.
Nu is deze live.
Nee.quote:
Die bovenste link is een opname, niet livequote:
Ja, volgens mij veranderen die live opnames op een zeker moment in een opname. Vandaar iedere keer weer zoeken naar een nieuwe livestream.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die bovenste link is een opname, niet live
Als de verbinding langere tijd verbroken is, dan sluit YT de livestream en wordt het een opname iddquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, volgens mij veranderen die live opnames op een zeker moment in een opname. Vandaar iedere keer weer zoeken naar een nieuwe livestream.
Aha, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als de verbinding langere tijd verbroken is, dan sluit YT de livestream en wordt het een opname idd
En bij het AD zit het achter een Premium artikelquote:Met zeker vier zware graafmachines is inmiddels een gat van 19 meter diep gegraven direct naast de put. Rond de put verzamelen zich familieleden en vrienden van het jongetje.
https://www.telegraaf.nl/(...)-om-hem-te-bevrijden
Als het klopt wat ik uit nu.nl begrijp moeten ze dan nog 12 meter dieper graven.....quote:Ondanks een groots opgezette reddingsactie zit het kind bijna 48 uur later nog steeds vast op een diepte van 32 meter.
Ze zijn inmiddels aangekomen op een diepte van ongeveer 20 meter. Voorzichtigheid is geboden, want als hun gat instort, kan het kind daardoor in groter gevaar komen.
https://www.nu.nl/buitenl(...)meter-diepe-put.html
Die 20 meter was vanmorgen alquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet.
Hebben we vanuit Nederland al ergens een goeie update?
Telegraaf heeft er volgen mij alleen maar een filmpje van. Niet dus...
[..]
En bij het AD zit het achter een Premium artikel![]()
Nu.nl
[..]
Als het klopt wat ik uit nu.nl begrijp moeten ze dan nog 12 meter dieper graven.....![]()
Dat bericht van nu.nl is van drie uur geleden en is de meest recente info. Ik weet het ook nietquote:
AD roept vaak maar wat, die vertrouw ik niet zo meer. Maar de Telegraaf spreekt van 19 meter iets van 5 uur geleden. Zou dus ongeveer moeten kloppen, maar is iig geen 3 ADquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:08 schreef Papabear het volgende:
Het AD schreef uren geleden al dat ze op zo'n 3 meter afstand zouden zijn, maar dat lijkt me onmogelijk, omdat ze daarna (en nog steeds) met zwaar materieel aan het graven zijn.
Ik weet het ook niet meer...
Deze stream is horizontaal gespiegeld; kijk maar naar die CAT tekst op die bulldozers. Weet niet waarom ze dat zo doen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb nu deze geen idee of het dezelfde is, deze laat de werkzaamheden van dichtbij zien.
Eerder stond de camera op de wand waar de schacht inzit, dat vond ik wat heftig.
Maar hebben we geen Marokkanen hier?
Bij het nieuws ook niks.
Olielampen met geesten er in.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:21 schreef Tengano het volgende:
Mag aannemen dat ze in Marokko ook lampen hebben en gewoon doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |