Ik hoop dat ze er een beetje moed uit kunnen puttenquote:
Doe ff een linkjequote:Op donderdag 3 februari 2022 14:55 schreef Tengano het volgende:
Ik heb nu een stream met comentaar iig. is alleen in het marokaans
De mogelijkheden daartoe zijn vast nog niet uitgeput.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er een beetje moed uit kunnen putten
/ontopic Hopelijk hebben ze dat kind er snel uit
Aijoh... ze spreken allemaal Nederlands maar ze verdommen het gewoonquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Russische een moeilijke taal. Is om te leren, maar Marrokkaans lijkt me ook niet te doen.
kunnen ze Van Velzen niet even vragen, kan die t gelijk combineren met een schnabbel!quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hebben inmiddels de halve heuvel afgegraven om bij hem te komen. Put is maar 50cm breed.
Omdat ze in een hoop landen niet echt van het nemen van veiligheidsmaatregelen zijn....quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dit komt vaker voor. Waarom zijn dit soort putten open :’)
Ze graven die berg af tot nabij dat jongetje, dus ze komen op gelijke hoogte van de zijkant.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:09 schreef Tengano het volgende:
Ik begrijp de aanpak niet helemaal goed? Jammer dat er geen uitleg bij is.
Als je de berg afgraaft tot aan de schacht van de put dan valt er ook aarde de put in en dat willen ze niet. Dus ik denk dat ze vanaf de onderkant een soort tunne/mijnschacht naar die jongten willen graven. Dat zou het veiligste zijn. Maar je kunt het op die beelden niet zo goed zien hoe ze het precies doen/aanpakken. Behalve dan dat ze aan het graven zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze graven die berg af tot nabij dat jongetje, dus ze komen op gelijke hoogte van de zijkant.
Tenminste die kerels met die driepoot boven het gat staan op de berg, die gravers ernaast.
In de link zit een foto waarop je het goed kan zien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je de berg afgraaft tot aan de schacht van de put dan valt er ook aarde de put in en dat willen ze niet. Dus ik denk dat ze vanaf de onderkant een soort tunne/mijnschacht naar die jongten willen graven. Dat zou het veiligste zijn. Maar je kunt het op die beelden niet zo goed zien hoe ze het precies doen/aanpakken. Behalve dan dat ze aan het graven zijn.
Maar hoe meer ze weg graven en hoe dieper hoe groter het instortingsgevaar.
https://www.ad.nl/buitenl(...)el-instort~a72651b5/quote:,,Maar wat het moeilijk maakt”, vertelt Boulidam aan deze site, ,,is dat Rayan onder een bocht in de put zit. Het gaat niet in een rechte lijn naar beneden. Door die bocht zijn ze bang dat de boel instort, want de put is niet gestut en er is ook geen schacht.”
Dat is al geprobeerd, maar de boel is te smal. Het kindje ligt ook net onder een bochtquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:28 schreef Tengano het volgende:
Toch had een reddingswerker de put in mij toch wel een goeie optie geleken. Naast wat er nu allemaal gebeurt. Je kunt altijd kijken hoe ver je kunt komen. De weg naar die jongen toe is er iig al, dus waarom zou je daar geen gebruik van maken dan.
Er schijnt ook heel weinig zuurstof te zijn daar beneden, misschien dat het dan te krap wordt Rayan+zuurstoffles+reddingswerkersquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:28 schreef Tengano het volgende:
Toch had een reddingswerker de put in mij toch wel een goeie optie geleken. Naast wat er nu allemaal gebeurt. Je kunt altijd kijken hoe ver je kunt komen. De weg naar die jongen toe is er iig al, dus waarom zou je daar geen gebruik van maken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |