Duidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:26 schreef tim020hoorn het volgende:
Afgelopen week 2 positieve zelftesten hier, em allebei ook positief na de test bij de ggd. Kan je dus wel van uit gaan
quote:In conclusion, the
performance of all self-tests is similar and not affected by the Omicron variant, and therefore meeting the preset criteria.
Hier hetzelfde, alleen vrouw Corona tot nu toe, rest van het gezin negatief.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:43 schreef James-Hetfield het volgende:
Top. Bedankt voor de reacties allemaal.
Raakte aan het twijfelen.
Twee jaar lang Corona kunnen ontlopen
Dan ben ik gewoon strontverkouden momenteel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ja ze werken goed [herhaal modus]
Mijn vrouw heeft de klachten "todderig"quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon strontverkouden momenteel.
Maargoed, met een negatieve zelftest mocht ik gewoon komen werken van mijn werkgever.
Vandaag ietsje beter dan gister. Gister was ik redelijk belabberd. Zegmaar waar het gros "ziek" mee thuis bleef pre-corona met zogenaamde griep en dan 3 dagen later weer beter zijn
Schijnbaar ben jij gekwalificeerd om daar ongezien een oordeel over te kunnen vellen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon strontverkouden momenteel.
Maargoed, met een negatieve zelftest mocht ik gewoon komen werken van mijn werkgever.
Vandaag ietsje beter dan gister. Gister was ik redelijk belabberd. Zegmaar waar het gros "ziek" mee thuis bleef pre-corona met zogenaamde griep en dan 3 dagen later weer beter zijn
Mij boeit het geen mieter al heb ik omikron. Dat is zo wijd verspreid, dat kan je overal oplopen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:17 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Schijnbaar ben jij gekwalificeerd om daar ongezien een oordeel over te kunnen vellen.
Ik had het over de 3 dagen afwezigheid van je collega's.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mij boeit het geen mieter al heb ik omikron. Dat is zo wijd verspreid, dat kan je overal oplopen.
Dus ik ben er wel klaar mee.
Jawel hoor. Ik heb me grotendeels aan alle maatregelen gehouden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik had het over de 3 dagen afwezigheid van je collega's.
Voor de rest ben jij volgens mij nergens klaar mee maar gewoon nooit begonnen
Als je op die site kijkt dan scoort die veel verkochte flowflex toch niet zo heel goed... bij lager aantal virusdeeltjes.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:14 schreef Zana het volgende:
Volgens mij zitten er wel wat verschillen, de testen die mijn zoon heeft meegekregen waren niet allemaal van dezelfde producent en in Duitsland hebben ze er onderzoek naar gedaan, maar niet specifiek voor de omikron variant. Hier kun je opzoeken of je test ertussen staat en hoe die presteert vooral ook bij lage viruslast.
https://schnelltesttest.de/
idem hier, al 4 dagen echt goed ziek al. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:31 schreef ToT het volgende:
Hier negatieve zelftest, maar positief bij GGD.
En godverdomme, ik had begrepen dat Omicron mild zou zijn.Of heb ik nou toch nog een delta'tje te pakken?
Het debiele is dat ik de eerste 3 dagen alleen wat rillerig was, toen leek het 3 - 4 dagen helemaal voorbij te zijn en ineens kwam de man met de hamer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:17 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
idem hier, al 4 dagen echt goed ziek al. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
Ow heftig. Nou sterkte hopelijk snel voorbijquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Het debiele is dat ik de eerste 3 dagen alleen wat rillerig was, toen leek het 3 - 4 dagen helemaal voorbij te zijn en ineens kwam de man met de hamer.
Dank je!quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:15 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ow heftig. Nou sterkte hopelijk snel voorbij
Ik voel me nu aangevallenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:46 schreef vosss het volgende:
Zegmaar waar het gros "ziek" mee thuis bleef pre-corona met zogenaamde griep en dan 3 dagen later weer beter zijn
Dat dus, Omicron nestelt wat hoger in de longen en zit vaker in de keel (vandaar ook waarschijnlijk een milder ziektepatroon) dus een even peuren achterin de keel detecteert beter,quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:38 schreef Wouter2006 het volgende:
Mijn vrouw ook 2 positieve zelftesten 3 dagen geleden.
1e test alleen neus, 2e test neus en keel, 2e keer kwam het streepje beter tevoorschijn.
Ook positief bevonden door GGD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |