Het verschil van wel, of geen bal hebben is wel vrij groot. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik merk vaak dat mijn Chiesa (89) met engine vaak genoeg wordt bijgehouden of zelfs ingehaald wordt door Kimpembe. Zelfs aan het begin van de game als de stamina nog hoog is.
En aangezien ik geen skillmoves kan is het meestal een sprint rechtuit.
Erg irritant, zeker omdat je weet dat het niet klopt / kan.
Nou is iedereen met bal wat langzamer maar 10 % verschil hiermee overbruggen als Kimpembe een shadow heeft is wel heel veel...
Eigenlijk zouden ze daar ook een stat voor moeten maken in volgende edities en dat ook onderdeel van pace moeten makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:52 schreef papert het volgende:
[..]
Het verschil van wel, of geen bal hebben is wel vrij groot. Gelukkig maar.
Imo voelt een speler die op zijn base card al snel is altijd veel sneller aan een langzame speler met pace boost voelt niet zo snel aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef Dopekoe het volgende:
Vraagje:
Is een speler met 87 acceleratie en 89 sprint speed met een hunter chem even snel als een Mbappe met basic chem ?
Qua stats op bijv futbin zijn ze dan even snel in acceleratie en speed, maar is dat dan ingame ook echt zo?
Exact, dat gevoel heb ik dus meestal ook, vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Imo voelt een speler die op zijn base card al snel is altijd veel sneller aan een langzame speler met pace boost voelt niet zo snel aan.
Bodytype doet ook veel vind ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Exact, dat gevoel heb ik dus meestal ook, vandaar de vraag.
Echter heb ik nu baby Shevchenko met een hunter en die voelt juist weer heel snel aan... sneller dan Martinez (89)...
Agility en Balance ook. Spelers met hoge dribbeling en agility voelen vaak sneller aan imo. Custom bodytype ook inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bodytype doet ook veel vind ik.
Is echt een tussen week is ook niet erg. Deze kaarten zouden leuk zijn 1 of 2 maanden na release nu voegt het niets toe.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een domme promo is dit joh, het is bijna maart man.
Precies, maar doe dan gewoon niets. Helemaal prima, maar die voegt inderdaad niets toe.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is echt een tussen week is ook niet erg. Deze kaarten zouden leuk zijn 1 of 2 maanden na release nu voegt het niets toe.
Ben zelf niet zo'n menu grinder, maar dit wordt veleidelijk. 4 gewone bronzen voor 3 zeldzame zilveren spelers. En dan 11 zeldzame zilveren spelers voor 2 81+ spelers.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 71-74 upgrade is briljant voor league SBCs, daar ga ik echt een hoop van doen.
Is echt super easy nu heb al zoveel packs klaar staan voor de volgende promo. Open alles behalve de eind packs.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef papert het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo'n menu grinder, maar dit wordt veleidelijk. 4 gewone bronzen voor 3 zeldzame zilveren spelers. En dan 11 zeldzame zilveren spelers voor 2 81+ spelers.
Wat is een eind pack?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is echt super easy nu heb al zoveel packs klaar staan voor de volgende promo. Open alles behalve de eind packs.
Group reward packs van de league SBCs denk ik, of die 81+ packs. Je kunt wel maar 10 van die 81+ packs doen geloof ik?quote:
Ja, had niet zoveel tijd, maar ben nu een uurtje bezig, en van de eerste 3 competities de eerste uitdaging al gedaan. En m'n club al aardig gevuld, want ben alleen aan de competities begonnen waar ik untradeble duplicates van kreeg. Als ik af en toe even wat doe, heb ik aan het einde van de week elke competitie minimaal 1x gedaan denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is echt super easy nu heb al zoveel packs klaar staan voor de volgende promo. Open alles behalve de eind packs.
Ik denk dat ze niet anders kunnen. Ten eerste voor de buitenwacht natuurlijk, maar ten tweede zullen ze er weinig trek in hebben om miljoenen te betalen voor de rechten, om die miljoenen vervolgens bij Poetin terecht te zien komen om nog een tank te bouwen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Super erg wat er daar gebeurt enzo maar kunnen we games niet gewoon even er buiten laten.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Super erg wat er daar gebeurt enzo maar kunnen we games niet gewoon even er buiten laten.
Snap dat ze die kaartjes uit het spel verwijderen. Wat EA alleen nooit zal doen is refunds geven voor de kaartjes die ze zelf verwijderen. Je zou maar bakken met echt geld betaald hebben voor digitale kaartjes en nu beide kwijt zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet anders kunnen. Ten eerste voor de buitenwacht natuurlijk, maar ten tweede zullen ze er weinig trek in hebben om miljoenen te betalen voor de rechten, om die miljoenen vervolgens bij Poetin terecht te zien komen om nog een tank te bouwen.
Zal wel ergens in de T&C staan dat ze alles eruit kunnen halen wat ze willen zonder consequenties. Nu geeft er natuurlijk niemand ene moer om een kaartje uit de Russische league, dus dat scheelt in dit specifieke geval wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Snap dat ze die kaartjes uit het spel verwijderen. Wat EA alleen nooit zal doen is refunds geven voor de kaartjes die ze zelf verwijderen. Je zou maar bakken met echt geld betaald hebben voor digitale kaartjes en nu beide kwijt zijn.
Mjah zo kun je wel aan de gang blijven natuurlijk. Ik weet niet hoe het zit met die licenties maar kan me niet voorstellen dat de Russische competitie met 4 teams geloof ik en de nationale ploeg miljoenen moet kosten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet anders kunnen. Ten eerste voor de buitenwacht natuurlijk, maar ten tweede zullen ze er weinig trek in hebben om miljoenen te betalen voor de rechten, om die miljoenen vervolgens bij Poetin terecht te zien komen om nog een tank te bouwen.
Bedenk me net dat zoiets ook wel via de FIFA players union oid zal gaan, en niet direct onderhandelt is tussen EA en de Russische bond.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah zo kun je wel aan de gang blijven natuurlijk. Ik weet niet hoe het zit met die licenties maar kan me niet voorstellen dat de Russische competitie met 4 teams geloof ik en de nationale ploeg miljoenen moet kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |