SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
wie zou anders antw, en welke naam danquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ligt eraan aan wie je het vraagt.
Bij de meeste is het Julio, als je het Leroy vraagt in is Goelio.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wie zou anders antw, en welke naam dan
Nee hij wil zijn voeten wassenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:51 schreef odie22 het volgende:
oh die vieze gladde aal wil met grace douchen
Hoop dat we dan wel de woonkamer krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy is trots op zichzelf voor het lopen over legoblokjes en dat BB heeft gezegd dat het net is als over punaises lopen.
Tobi is ook erg aan het flirten vanavond. Hij baalt vast dat Grace dr maandelijkse probleempje heeftquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:56 schreef Juud79 het volgende:
Tobias is nog niet moe en wacht geduldig tot Grace hem weer komt vergezellen.
Ondertussen is Leroy onder de douche weer over zichzelf aan het praten en hoe trots hij is. Op zichzelf offcourse…
ik zeg jou nuquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat was me niet opgevallen dat di er ook op stond
Hij is zeer netjes en schoon.....veegt ook altijd weer zijn voeten af voor hij in bed stapt. Kleertjes super netjes opvouwen boven zijn bedje leggen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:59 schreef Ptr67 het volgende:
Moet wel zeggen (wens niet altijd negatief te zijn over hem)... Leroy is één van de weinigen die ik inderdaad altijd de vloer zie proper maken na een douche. Qua hygiëne kan dat tellen. Zie dit maar zelden bij anderen zelfs ook niet bij de vrouwen.
Vind dit een schande voor de echte vlinderquote:
Moest over 9m Lego blokjes lopen rondes voor elk rondje kon hij geld verdienen en kiezen welke comments in het huis werden getoondquote:
klinkt leuk!quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moest over 9m Lego blokjes lopen rondes voor elk rondje kon hij geld verdienen en kiezen welke comments in het huis werden getoond
Denk dat ze hem na zijn lang leve de liefde avontuur hem daar niet willen hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:11 schreef JDB94 het volgende:
Vent was leuk geweest in een temptation waar je een hypercut ziet van 48 uur in 30 minuten aflevering, niet voor dit
In de hoek jijquote:
Koot eens jij, lui dingquote:
lekker kootsenquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In de hoek jij
[..]
Koot eens jij, lui ding
Je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:13 schreef jorietje het volgende:
Kunnen Juuuuulio, Hanne en Leroy naar bed plz? Ik verwacht een fantastisch voorspel tussen Tobi en Grace als ze alleen zijn
Geveinste maagdelijkheid type dingenquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Die schijnbewegingen van Grace. Mens doe niet moeilijk en pak hem nu maar op zijn smoelwerk
Puberdingen eerderquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:14 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Geveinste maagdelijkheid type dingen
Van zoenen komt poepenquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:16 schreef jorietje het volgende:
Zoenen, zoenen, zoenen, zoenen!![]()
Hoop ik.
Praat je met jezelfquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:16 schreef suzi1 het volgende:
je hoeft me niet steeds te kootsen. ik weet, jij praat met mij
Die neuken het behang van de muren, weet niet meer wie dat eerder stelde hier ....quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:13 schreef jorietje het volgende:
Ik verwacht een fantastisch voorspel tussen Tobi en Grace als ze alleen zijn
Ik zou zoiets niet zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die neuken het behang van de muren, weet niet meer wie dat eerder stelde hier ....
Gepoept worden?quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:18 schreef suzi1 het volgende:
uto, ik heb het gevoel dat we gedingest worden.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad jij of @:ireth ....
ik wilde net schrijven, 1 van de vrouwen zei dat toch in het huisquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad jij of @:ireth ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de preview van morgen![]()
Jolientje
Ik leef mijn leven zoals ik dat wil(tekst Andre Hazes)quote:
Euh Grace en Tobias?quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:23 schreef odie22 het volgende:
neem een hotelkamertje anders samen schatjes
Kon ik nog maar even bij je zijn(gordon)quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:23 schreef odie22 het volgende:
Leroy z’n oorlogswonden, biem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de preview van morgen![]()
Dat gaat wel heel lastig worden, je komt bij haar amper aan het woordquote:
tis daar bloedheet binnenquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je snapt het niet he. hartje winter, maar gwn half de dekens van je af
Ow owwquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
ja natuurlijk bedoelde ik jullie 2
Ga dan, ik wil niet de partypooper zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:32 schreef suzi1 het volgende:
wij moeten ook zo gaan slapen, jorietje
Moet ik ook maar eens gaan doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:31 schreef jorietje het volgende:
Tobi heeft net een echt gesprek met Julio en Hanne. Maar nog niet met Nawel. Snap je?
Dit gesprek tussen Tobi en Grace is top.
Maarre ik moet wel gaan slapen zo
ik moet mn pille nog nemenquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:32 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ga dan, ik wil niet de partypooper zijn
Ik probeer het; maar ik val bijna omquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:34 schreef odie22 het volgende:
wie houdt het gesprek van grees en tobie bij ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou succes met buitenshuis zijn, ben je vast niet gewend?quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:36 schreef mario390 het volgende:
ik werd tot middag alles missen
om dat ik niet thuis ben
quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, briefjes van Grace voor Tobias ....
Verzoekje: Gesprek van nu tussen Grace en TobiasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Veelal bijpraten en Game talk over wie ze niet oprecht vinden / vertrouwenquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:34 schreef odie22 het volgende:
wie houdt het gesprek van grees en tobie bij ?
Opname loopt, maar gaat morgen eind van de dag pas worden vrees ik ....quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verzoekje: Gesprek van nu tussen Grace en Tobias
Top! dank je wel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Opname loopt, maar gaat morgen eind van de dag pas worden vrees ik ....
niet gewend? ik ben plus 40quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:36 schreef jorietje het volgende:
[..]
Nou succes met buitenshuis zijn, ben je vast niet gewend?
Download gyazoquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:38 schreef jorietje het volgende:
Voordat ze gaan kussen, hoe kan ik zo’n gifje maken?
Denk 't nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:41 schreef jorietje het volgende:
[..]
Thnx!
Lukt dat ook via telefoon?
Via .... https://gyazo.com/quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:38 schreef jorietje het volgende:
Voordat ze gaan kussen, hoe kan ik zo’n gifje maken?
Wil de feestvreugde niet bederven, maar denk dat zoenen er niet in zit, zijn er eerder heel duidelijk over geweest naar elkaar.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:42 schreef jorietje het volgende:
[..]
Jammer *klapt laptop open*
Maar ik wilde slapen
Ik vond Tobi enorm flirten vanavond. Als ik al een maand droog zou staan, zou ik daar persoonlijk ernstig gevoelig voor zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wil de feestvreugde niet bederven, maar denkdat zoenen er niet in zit, zijn er eerder heel duidelijk over geweest naar elkaar.
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:47 schreef suzi1 het volgende:
we hoeven niet te wachten. als er al een kus komt dan zien we daar morgenavond het resultaat van
later misschien na het avontuurquote:Op donderdag 3 februari 2022 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie vooral geestelijke aantrekkingskracht tussen Grace en Tobias, geen lichamelijke helaas ...
Denk een compressor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:05 schreef Zeverlepke het volgende:
Febo ff met de mixtafel aan het spelen.. Geluid plots stil en dan weer luider
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, gedeelte van het gesprek Grace met Tobias ....
Wel aardig gesprek jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk inderdaad dat er ook een beetje jaloezie bij Tobias kwam kijken.....toen met het gehang aan Leroy.quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De aap komt uit de mouw.
Door de afstand zijn ze beiden tot de realisatie gekomen dat er gevoelens zijn.
Tobias was in de war en daardoor was het laatste gesprek zo raar.
LEROYS gevoelens spelen ook mee natuurlijk... of is ie gewoon uit op ongepaste sex ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat er ook een beetje jaloezie bij Tobias kwam kijken.....toen met het gehang aan Leroy.
Hun twee hebben het moeilijker omdat er gevoelens er bij komen en daar op dit moment niet verder mee kunnen. Terwijl beetje het flirten met Leroy niks betekent maar wel moeilijk is om te zien voor Tobias.
Tobias speelt de hele dag een typetje en dan nog een saai typetje ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vandaag de uitslag?
Ik vond het gesprek tussen Tobias en Grace over de nominaties minder. Grace en ook Tobias zijn zich veel te bewust blijkbaar van hun eigen positie in deze groep. Ook de woorden van Tobias over Nawel, dat hij wel gaat praten met haar, net of hij de vader is! Ik vind Tobias een beetje een betweter en eigenlijk saai… hij hangt de braverik uit.👎🏻
Ik heb dat gesprek ook gevolgd, en hij kan nu helemaal in zijn rol duiken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:07 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias speelt de hele dag een typetje en dan nog een saai typetje ook.
Al zijn woorden weegt hij op een goudschaaltje af om maar zo goed mogelijk over te komen. Ik vind hem een saaie perfectionistische creep.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vandaag de uitslag?
Ik vond het gesprek tussen Tobias en Grace over de nominaties minder. Grace en ook Tobias zijn zich veel te bewust blijkbaar van hun eigen positie in deze groep. Ook de woorden van Tobias over Nawel, dat hij wel gaat praten met haar, net of hij de vader is! Ik vind Tobias een beetje een betweter en eigenlijk saai… hij hangt de braverik uit.👎🏻
Hij is nu in het voordeel. Heeft kunnen nadenken in stilte zonder prikkels of medebewoners om hem heen. Wie weet wat hij toch gezien of mogelijk iets heeft gehoord? Ik hoorde hem dingen zeggen, dat ik dacht hoe weet jij dit? Ik denk dat slimmer is dan menigeen in het huis min Salar! Volgens mij heeft hij gewoon alle afleveringen gezien van BB uit andere landen.. ipv 11 de films, wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek ook gevolgd, en hij kan nu helemaal in zijn rol duiken.
Hij gaf ook subtiel aan dat hij dingen had gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Hij is nu in het voordeel. Heeft kunnen nadenken in stilte zonder prikkels of medebewoners om hem heen. Wie weet wat hij toch gezien of mogelijk iets heeft gehoord? Ik hoorde hem dingen zeggen, dat ik dacht hoe weet jij dit? Ik denk dat slimmer is dan menigeen in het huis min Salar! Volgens mij heeft hij gewoon alle afleveringen gezien van BB uit andere landen.. ipv 11 de films, wat hij zegt!
quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, gedeelte van het gesprek Grace met Tobias ....
Dank je wel weer DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguhallemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaf ook subtiel aan dat hij dingen had gezien.
Goedemorgen rinardo,hij wist dat Grace hem een klootzak had genoemd en nog meer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
hij vertelde ook dat de kroegen weer tot 10 uur open mochten, dat kan hij enkel weten als hij heeft gepraat met iemand, misschien iemand van roomservice (zo zou ik het hebben gedaan)
oehhhhh echt? das niet bestquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen rinardo,hij wist dat Grace hem een klootzak had genoemd en nog meer.
Ze vroeg er even op door maar dat wuifde hij weg door te zeggen dat hij ook lieve dingen had gehoord.quote:
Ze heeft expliciet gezegd dat ze op peter had gestemd, Salar was een gedachte van mij omdat ze al eerder aangegeven had dat ze hem niet vertrouwde, maar ze heeft niet gezegd dat ze ook op hem gestemd heeft, wel op Peter omdat ze een afstand voelt terwijl ze als 'vriendjes 'eerder samen binnen waren gekomenquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:39 schreef Koos1958 het volgende:
Grace vertelde tegen tobias dat ze op salar en Peter had gestemd wat ik hier las,denk dat dimitri er zeker op staat en nawel en salar en Julio ook wel stemmen hebben maar ligt er aan hoeveel.
Volgens mij zei ze dat gekscherend , zo van 'klootzak dat ie ons verlaten heeft met zijn enkel"quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze vroeg er even op door maar dat wuifde hij weg door te zeggen dat hij ook lieve dingen had gehoord.
Ja dame,maar dat heeft hij wel gezien.Ik verbind er geen context aan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij zij ze dat gekscherend , zo van 'klootzak dat ie ons verlaten heeft met zijn enkel"
En gezien de relatie tussen die 2, denk ik dat Tobias dat ook zo heeft opgevat!quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat gekscherend , zo van 'klootzak dat ie ons verlaten heeft met zijn enkel"
OK meneerquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja dame,maar dat heeft hij wel gezien.Ik verbind er geen context aan.
alles slaapt nogquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:54 schreef rinardo het volgende:
heb nog geen streams aan , maar is er streamlock?
Bb is luiquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:54 schreef rinardo het volgende:
heb nog geen streams aan , maar is er streamlock?
er staat blijkbaar bij dus wellicht fake newsquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:56 schreef rinardo het volgende:
ik zie dit op twitter namelijk
[ twitter ]
Zal wel een hersenspinsel zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:56 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Is een trollquote:Op donderdag 3 februari 2022 07:56 schreef rinardo het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig vallen de azijnpissers users niet persoonlijk aan. Iedereen mag zijn/haar voorkeur hebben, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De anti Tobias club is er vroeg bij.
Oordelen zonder feiten.
Als je had opgelet had je kunnen horen dat hij een paar seconden heeft gezien van de liveshow, op het moment dat ze naar hem overschakelden. Dat is alles.
Niemand houdt het vol een maand toneel te spelen. Dan stond hij op broadway ipv in het BB huis.
Zullen het maar weiden aan zijn nr. 1 ranking dat alle azijnpissers ineens opstaan.
Kook niequote:Op donderdag 3 februari 2022 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben geen anti of pro gelukkig.
Meesterlijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:26 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Jeetje liggen ze nog op 1 oor..
Knal gelijk maar de uitslag van de nominaties er in, dat zal ze leren....[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:26 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Jeetje liggen ze nog op 1 oor..
Knal gelijk maar de uitslag van de nominaties er in, dat zal ze leren....[ link | afbeelding ]
Goedemorgen leave.quote:
Nope niet dat ik weetquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Is de uitslag van de nominaties hier al bekend in de cos?
Ach de stagiaire mag ook even wat doen. Gun ze hun momentjequote:Op donderdag 3 februari 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
Streams op de kasten..
geweldig BB.
Het camera werk is weer van uitmuntende kwaliteit
Oh jammer. Maar zal vandaag wel in het huis bekend gemaakt worden neem ik aan, even geduld hebben dus nogquote:
Ja want verder gebeurt er niks op donderdagquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:31 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Oh jammer. Maar zal vandaag wel in het huis bekend gemaakt worden neem ik aan, even geduld hebben dus nog
Ik zou echt eerder wakker zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
Het is toch ook wel de meest verrotte manier van wakker worden zo
quote:
Ssssstttquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:33 schreef jorietje het volgende:
Zal Leroy over Lego gedroomd hebben?
Wie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Mijn vriendje ziet er weet lekker fris en fruitig uit... [ link | afbeelding ]
Die mag van mij ook in de finalequote:
Hier dezelfde gedachten, al ben ik bang dat Vera niet lang gaat blijven in het BB huis ...quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag van mij ook in de finale
Met Kristof
Of Vera
Zou nog wel eens kunnen verrassen na het vertrek van Dimi zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier dezelfde gedachten, al ben ik bang dat Vera niet lang gaat blijven in het BB huis ...
Ik hoop het.. 😉quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zou nog wel eens kunnen verrassen na het vertrek van Dimi zaterdag
Ook mijn #1 en #2quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:41 schreef suzi1 het volgende:
vera mag/moet eerder weg
salar #1
krist #2
Tobias op 3 en mijn top 3 is dat dan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:41 schreef suzi1 het volgende:
vera mag/moet eerder weg
salar #1
krist #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |