Sympathieke extreemlinkse fans. Het bestuur is overigens net wat minder sympathiek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goede reden. Ook een goede reden:
[ twitter ]
Genoten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Marcel is geen fan van Urben.
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/02/04/oplossing-a4084269
Deze wel eens gehoord?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Marcel is geen fan van Urben.
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/02/04/oplossing-a4084269
Marcel is mijn enige soulmate in het medialandschap.quote:
Ik zou wel een food review kunnen doen met Jan Roos.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel is mijn enige soulmate in het medialandschap.
Maar Hans is een goeie jongen. Erg moeilijk daar iets tegen te hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zelfs op de bodem van de put is nog een trappetje naar beneden, en daar heeft Hans Kraay jr. een kamertje ingericht.
MarcelGOAT
Dan kijk je vast uit naar die dagelijkse podcast.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel is mijn enige soulmate in het medialandschap.
Jij bent onze Hans.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Hans is een goeie jongen. Erg moeilijk daar iets tegen te hebben.
Dat is heel verstandig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem dit maar als compliment
Het is wel weer genieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zelfs op de bodem van de put is nog een trappetje naar beneden, en daar heeft Hans Kraay jr. een kamertje ingericht.
MarcelGOAT
De wereldse versprekingen van Jan.quote:
Tibbe heeft de selectie niet gehaald?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, nee, dit kan niet.
Dit is niet leuk.
Het Volendamse viswijf helaas wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tibbe heeft de selectie niet gehaald?
Niets mis mee. Ik zit de laatste tijd weer een Interpol-fase.quote:
Ik ben een racist en laat mequote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:21 schreef Szura het volgende:
Kaartjes maken kunnen ze wel, maar dit even in een fatsoenlijk format gieten ho maar
[ twitter ]
Juist ja…
[ twitter ]
Racisme is ok als ik maar de juiste woorden had gebruikt! En het ligt allemaal aan de giftige omgeving van Twitter dat al die anderen mijn woorden uit de context halen!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben een racist en laat me
Leuk. Cancelled.
http://zwitschern.de is al bezet helaas.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een fatsoenlijke racistische Twitteraar zou genot zijnNiet al dat woke gedoe.
Wat een intens vervelende man is dit toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:42 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
HARTJES, HARTJES, HARTJES.
Mani is de vleesgeworden folklore.quote:
Dit laat ik mij gaarne welgevallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mani is de vleesgeworden folklore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |