Sterktequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
19.feb is nawel jarig? zeker?![]()
19.februar is de
gebortdatum van mijn overleden
vater
Blijft moeilijk, zo'n datum, maar je kunt het niet iemand kwalijk nemen dat ze ook op die dag jarig zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
danke maar is erg dat nawel daar
jarig is
wat een stakkertje is het toch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer Leroy en zijn Lego blokjes wonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vera heeft weer jeuk, die blijft echt achter die dweil aan lopen. Wordt tijd dat ze haar neus stoot....quote:
de cap kwaliteit is dramatisch laatste dagenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat iamand deze hier zou delen😊
Als ze haar bovenlip maar niet laat oppompen, dat zou doodzonde zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:48 schreef Flow3r het volgende:
Vera heeft botox gebruikt omdat ze migraine had, kwam goed uit want ze had ook een rare kronkel rimpel
Zo zout heb ik het nog niet gegeten😉quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hun Nieren zullen ze wel dankbaar zo veel zout
Ze vroeg zich net wel af hoe dat er uit zou zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze haar bovenlip maar niet laat oppompen, dat zou doodzonde zijn![]()
Ja, ik zag en hoorde hetquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze vroeg zich net wel af hoe dat er uit zou zien
Ik vind haar prima zo, vele malen mooier dan met makeupquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze vroeg zich net wel af hoe dat er uit zou zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Net als de voormalige president van een bepaald Noord Amerikaans landquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als de voormalige president van een bepaald Noord Amerikaans land
echt zo doelloos. En leroy maar denken dat hij slim de groep met elkaar contact te laten makenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Morgen wisselen Peter en Julio. De nacht erna Leroy en Dimi.
Bij Leroy is wel meer doelloosquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
echt zo doelloos. En leroy maar denken dat hij slim de groep met elkaar contact te laten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |