quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ja die kneus met dat baardje met z'n act.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we het over die blonde hamster die net binnen is ?
HIV HIVquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:09 schreef Poefbank het volgende:
Grindr uitgespeeld, beiden zijn positief.
Sloeg nergens op.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Goeie druif. Rot toch op man, aansteller.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Deze baard beheerst het van nature maar is bewust van de camera en timide of onder de indruk van haar
Ik vind het maar een gemiddelde druifquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Goeie druif. Rot toch op man, aansteller.
Ik moest echt hardop lachen na zijn preek over internationaal georiënteerd zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij noemt zich werelds maar heeft geen idee waar de Canarische Eilanden liggen
Slobberwijntjes. Ik vraag me af wat hij een slechte druif vindt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gemiddelde druif
Als tegenpool dan zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:13 schreef tja77 het volgende:
Pussy magnet, daat hoort hij wel thuis ja.
Daaaaar stond wat andersquote:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zei hij nou 'pussy destroyer' als 28 jarige man?
Ja zo heet die boot?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zei hij nou 'pussy destroyer' als 28 jarige man?
Nee want hij schudt al z’n gelul, hoe puberaal ook, zo uit zijn mouw. En dat was m’n punt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb meer mensenkennis dan @:Pisces29
IC genot door een griepjequote:
Die act, wat het is, heeft hij zich aangeleerd om meer een tough guy te lijken. Van nature is het een kneus.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want hij schudt al z’n gelul, hoe puberaal ook, zo uit zijn mouw. En dat was m’n punt.
Heeft ook wel weer wat aandoenlijks.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die act, wat het is, heeft hij zich aangeleerd om meer een tough guy te lijken. Van nature is het een kneus.
Joh.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die act, wat het is, heeft hij zich aangeleerd om meer een tough guy te lijken. Van nature is het een kneus.
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Deze baard beheerst het van nature maar is bewust van de camera en timide of onder de indruk van haar
De praatjes. En die beheerst hij toch ook.quote:
Nee hoor. Niet grimmigquote:
Moeilijke kronkel om niet in te hoeven zien dat je het verkeerd hadquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De praatjes. En die beheerst hij toch ook.![]()
Ook een kneus kan praatjes hebben zonder cursus.
En nu weer in je mand knul.
Tot morgen, druifje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moeilijke kronkel om niet in te hoeven zien dat je het verkeerd had
Ja. Die van een lekker zoet wijntje.quote:
Dat hoogwater is niet alleen een gay thing, ook een metro thingquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef Nine. het volgende:
Wat hebben homo's toch met hoogwater, coltruien en spierwitte sneakers? @:ang3l
Gewoon fashion guru in het algemeen natuurlijk, maar jij hebt meer verstand van die scenequote:Op donderdag 3 februari 2022 09:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat hoogwater is niet alleen een gay thing, ook een metro thingHet was ooit hip, nooit aan mee gedaan. Ik vind t maar fris!
Coltruien en witte sneakers. Geen idee, maar die heb ik ook
Coltrui staat gekleder dan gewone trui?
Witte sneakers zijn gewoon ja... uh... een staple? Maagdelijk wit, zoals we zijn.
Maar ben ik nou ineens de gay fashion guru?
Een Fok!king out!quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:13 schreef Ang3l het volgende:
Maar ben ik nou ineens de gay fashion guru?![]()
Oh, dat is wel heel toevallig dan iddquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Wel toevallig dat ik ineens getagged ben in t first dates topic, terwijl een vriendin gister aan me vertelde dat ze door haar klas is aangemeld voor het programma
Haihaiquote:
Cummingoutvraag!quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:29 schreef DKUp het volgende:
Dood en verderf
Semi-bejaard
Gescheiden
Er beter uitgekomen
Frau nodig
Zerziesjuhoow
Knotje is te laat @Nine.quote:
Je valt op 30+?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:34 schreef DKUp het volgende:
Ik trek dit slecht
De scene
Ik val op een persoon
Longboarden
20+ers
@Nine.quote:
Halfpipejequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Nice
Chill
Straks zeker nog festivalletje pakken
Bale?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:36 schreef Joop_W het volgende:
zou die longboarder onder zijn knotje stiekem al erg kalend zijn?
Naar een skateparkquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Nice
Chill
Straks zeker nog festivalletje pakken
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
Langoustines met super schattige dode zwarte oogjes zijn vervangen door garnalentoast, SAD
Been over de knie. Gayquote:
Ook een Disney abo?quote:
Dikke dijen alertquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens met mijn been over m’n knie zitten…
Beperkte sex alertquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook zo een tennisbroekje als @Lenny_Leonard zekerquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb best gespierde benen, veel gesport vroegah.
Zoals die baanwielrenners?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb best gespierde benen, veel gesport vroegah.
Altijd hebben ze iets te zeiken, op álles. Bullies.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee geen last van eigenlijk, heb denk ik een gunstige bal/penis ratio.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan zitten je ballen toch knel??
Dat bepaal ik wel voor je. Je moet flexibel zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij welk standje moet een man in zo’n belachelijke positie zitten dan?
Nee nu verpest je mijn beeld.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar krijg je ook spontaan de schijt van.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee geen last van eigenlijk, heb denk ik een gunstige bal/penis ratio.
Moet? Klinkt als dwang.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel voor je. Je moet flexibel zijn.
Graag je commentaar over de besproken topicsquote:
Krijg d’r niet gevondenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft drie zusjes
@:tja77 zoekt nu op Insta
Saaie degelijke homo's nu lijkt het?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Graag je commentaar over de besproken topics
Is weer eens wat anders dan na de gebruikelijke drie maanden in dit programmaquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:47 schreef DKUp het volgende:
Na drie jaar tijd voor vervanging van een dode man.
Besproken topics in dit topicquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Saaie degelijke homo's nu lijkt het?
Ja die van afgelopen week was best bizarquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan na de gebruikelijke drie maanden in dit programma
Kansloze grap.quote:
Pics pleasequote:
Kom vechtenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei, dit is ook niet best.
Viktor Brand approves this postquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Shit ik verzamelde ook altijd sneakers
Straks ben ik echt gay
Altijd eenrichtingsverkeer hier.quote:
Lijkt First Dates wel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd eenrichtingsverkeer hier.
She's got huge tracks of landquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Met je handen voor je borst wijd gebaren dat ze een mooie…. Persoonlijkheid heeft
Lekker maat. @Pisces29quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef tja77 het volgende:
Zij heeft uithoudinsvermogen![]()
All night long totdat de rook er vanaf komt
Toch mag ze erop sabbelen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De kapster heeft een vreemde stem/hoofd combinatie
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Met je handen voor je borst wijd gebaren dat ze een mooie…. Persoonlijkheid heeft
Die wedstrijden zijn genieten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet gewoon snelwandelen als een eindbaas
Jij hunkert om te sharen.quote:
Snelwandelen met de waarschuwingsbordjesquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn genieten.
Haai en Haai met depressieve verhalen bah.
Beetje oudbollig nu transgenderlhbtqtranqeer het nieuwe zwart isquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Wel cliché voor bruine meneer dat zijn vader niet meer in z'n leven is.
Once you go black...quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen opgevoed door zijn moeder maar verder niet cliché donker?
Me too is bij First Date begonnen in Nederlandquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:57 schreef Poefbank het volgende:
Dat was een zeer enge blik van Sergio
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Student verpleegkunde.
Wil je arts worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |