quote:
Wanneer komt er een film van een donkere mislukte schilderaar? Of gaat dat ook weer te verquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, zeemeerminnen heb je tegenwoordig ook al in alle mogelijke rassen.
Erg nuttig, een diep donker gepigmenteerde huid onder water.
Maar het is niks nieuws:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat 2e plaatje is "A typical Roman family" ook.
[ afbeelding ]
(De regisseur gaf aan dat hij loog, maar het leugen was wel voor een goed doel.)
Eentje met een raar snorretje?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer komt er een film van een donkere mislukte schilderaar? Of gaat dat ook weer te ver![]()
Misschien kan Whoopi Goldberg 'm spelenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer komt er een film van een donkere mislukte schilderaar? Of gaat dat ook weer te ver![]()
Niet alleen vroegerquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet wel dat er in vroegere films Aziaten wel door Westerlingen werden gespeeld
Ja, dat vertekend ook dat Bjorn een brede kerel is en Ragnar wat ieler is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar Bjorn was een beest van een kerel man. Ragnar is fotomodel (in het eggie). Die zijn toch vaak wat ieler.
Whoopi Goldberg.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien kan Whoopi Goldberg 'm spelen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien kan Whoopi Goldberg 'm spelen
Really? Vind het maar een dom wijf, Helemaal sinds die laatste uitspraak van haarquote:
VROEGER was ze echt amazing!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really? Vind het maar een dom wijf, Helemaal sinds die laatste uitspraak van haar
Die uitspraak ken ik niet maar ik vond het wel een geweldige actrice.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really? Vind het maar een dom wijf, Helemaal sinds die laatste uitspraak van haar
Scarlett Johansson in The Ghost In The Shellquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of heb je ook recente voorbeelden
En dat is?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Scarlet Johansson is immer een onterechte klachtquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Scarlett Johansson in The Ghost In The Shell
Idd, haar films uit de jaren 80, later een leuke bijrol in Star Trek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
VROEGER was ze echt amazing!Maar dan praat ik over een jaartje of 30 terug!
Precies dat ja, ze zei dat het niet ging om ras maar om mensen die inhumaan waren tegen andere mensenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
Ik las toevallig net dat ze de komende 2 weken geschorst is van een tv-programma waarin ze zit, vanwege die achterlijke uitspraken van haar.
Was blijkbaar iets over de holocaust wat niet door de beugel kon?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat ja, ze zei dat het niet ging om ras maar om mensen die inhumaan waren tegen andere mensen
je hebt die enorme uitglijder van Whoopi niet gehoord?quote:
Daar hebben we het net overquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt die enorme uitglijder van Whoopi niet gehoord?
beschamend stukje was hetquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat ja, ze zei dat het niet ging om ras maar om mensen die inhumaan waren tegen andere mensen
Is een remake van een anime, en die animepersonages zien er ook niet per se echt Aziatisch uit. Dus dat kan nog wel. Maar bijvoorbeeld Daniel Carradine die een chinese Monnik speelt is wel apart.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Scarlett Johansson in The Ghost In The Shell
Ze zien er ook zo histerisch correct uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
2e plaatje deed het dus niet.
Was iets in deze strekking:
[ afbeelding ]
The Last Samurai met Tom Cruisequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een remake van een anime, en die animepersonages zien er ook niet per se echt Aziatisch uit. Dus dat kan nog wel. Maar bijvoorbeeld Daniel Carradine die een chinese Monnik speelt is wel apart.
Ik snap nog steeds niet waarom Q zo bang voor haar was!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, haar films uit de jaren 80, later een leuke bijrol in Star Trek.
Ja net zo historisch correct als dat Sneeuwwitje latina is in de boeken!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zien er ook zo histerisch correct uit
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt die enorme uitglijder van Whoopi niet gehoord?
Ja dat ziet er best belachelijk uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(John Wayne als Genghis Khan)
Zit daar niet een kern van waarheid in? Sommigen zijn inhumaan, misschien eerst naar een ander ras maar daarna gaan ze verder. De Nazi's staan bekend om de afslachting van de Joden. Maar zij waren niet de enige die ze als "untermensen" zagen. Homo's, zigeners, gehandicapten gingen ook op transport.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een remake van een anime, en die animepersonages zien er ook niet per se echt Aziatisch uit. Dus dat kan nog wel. Maar bijvoorbeeld Daniel Carradine die een chinese Monnik speelt is wel apart.
Ja maar ging tóch duidelijk om ras...vandaar ook de "rassenleer " enzoquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit daar niet een kern van waarheid in? Sommigen zijn inhumaan, misschien eerst naar een ander ras maar daarna gaan ze verder. De Nazi's staan bekend om de afslachting van de Joden. Maar zij waren niet de enige die ze als "untermensen" zagen. Homo's, zigeners, gehandicapten gingen ook op transport.
Dat had ik je al eens verteld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Q zo bang voor haar was!
[ afbeelding ]
Big Brother is watching youquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
Nou ja zeg, krijg ik ineens als Youtube suggestie!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar, ik ga even wat anders doen, misschien tot later en anders morgen weer ofzo![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar, ik ga even wat anders doen, misschien tot later en anders morgen weer ofzo![]()
nee nog nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weet je toevallig wie er genomineerd zijn?
Dat is pas dierenmishandeling!quote:
quote:
quote:
heb er 1quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:21 schreef B00STER het volgende:
Even een ander onderwerp. Is er iemand hier met tattoos? Bij voorkeur gedetailleerde tattoos?
ow een @Moonlight heeft net haar andere Tattoo af laten makenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:21 schreef B00STER het volgende:
Even een ander onderwerp. Is er iemand hier met tattoos? Bij voorkeur gedetailleerde tattoos?
momenteel kan alleen zwart witquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef B00STER het volgende:
Nou wat ik wil weten, denk de zwarte achtergrond even weg... is dit mogelijk als tattoo:
[ afbeelding ]
Bij een goeie artiest sowieso wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef B00STER het volgende:
Nou wat ik wil weten, denk de zwarte achtergrond even weg... is dit mogelijk als tattoo:
[ afbeelding ]
DerRabbit adoreren is prima maar dit gaat wel ver.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef B00STER het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur voor tattoo's verboden?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
momenteel kan alleen zwart wit
want kleur (de inkt) is verboden
hij is wel erg donker
Ja ik ken iemand die hem opnieuw voor me kan maken, maar het gaat me meer om de details. Zijn het niet teveel details?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
momenteel kan alleen zwart wit
want kleur (de inkt) is verboden
hij is wel erg donker
Sinds 1 januariquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleur voor tattoo's verboden?
Toen ik de mijne liet zetten mocht het nog wel. Alleen hebben we voor zwart/wit gekozen.
Die allerkleinste details kun je idd wel vergeten....quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik ken iemand die hem opnieuw voor me kan maken, maar het gaat me meer om de details. Zijn het niet teveel details?
nee een goede artiest kan datquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik ken iemand die hem opnieuw voor me kan maken, maar het gaat me meer om de details. Zijn het niet teveel details?
nee is gewoon een bs wet door de EU bedachtquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Levert zeker schadelijke stoffen op onder invloed van zonlicht?
Drakin's vriendje is wel zo vereeuwigd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een olifant in je kruis tatoeëren
We willen niet dezelfde als die jij hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb een foto gezien van iemand die daar een octopus hadquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Als jij daar een konijn in ziet, dan wordt het tijd voor professionele hulp vriend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
DerRabbit adoreren is prima maar dit gaat wel ver.
Met beweging vervagen die details enorm snel. Mij is afgeraden de tanden van mijn draak een lijntje te laten geven waar het tandvlees zit.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een goede artiest kan dat
zoek iemand die ook goed portretten kan
dan weet je zeker dat hij ook details kan maken
Octopus met 1 tentakelquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een foto gezien van iemand die daar een octopus had
Dat zijn goede tips. Dankjewel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een goede artiest kan dat
zoek iemand die ook goed portretten kan
dan weet je zeker dat hij ook details kan maken
Dat gebeurt tegenwoordig zo vaak: knullig onderzoek en toch zware regels er aan hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is gewoon een bs wet door de EU bedacht
maar het onderzoek erachter klopt niet![]()
![]()
hoe lang is dat geleden?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Met beweging vervagen die details enorm snel. Mij is afgeraden de tanden van mijn draak een lijntje te laten geven waar het tandvlees zit.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna mijn halve leven: 22 jaar geleden!
jullie zijn wel bang je fantasie te gebruikenquote:
Beelddenker weet je nog? Heb je ooit 'dankbaar' gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie zijn wel bang je fantasie te gebruiken
dan weet je ook dat de andere 8 'tentakels' ergens anders staanquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Beelddenker weet je nog? Heb je ooit 'dankbaar' gebruik van gemaakt.
je mag hier geen piemolpics neerzettenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, ik wil het niet op mijn netvlies.
dat past dan beter bij een vrouw, hentai stijlquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan weet je ook dat de andere 8 'tentakels' ergens anders staan
Nee daar was ik me ooit niet van bewust toen ik die van Peter Steele hier op een sc op FOK plaatstequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag hier geen piemolpics neerzetten
Ik ben niet zo van de Hentai, sorry.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan weet je ook dat de andere 8 'tentakels' ergens anders staan
Dat is dus voor mijn beelddenken ook niet nodig!! SNAPMUHNAUW!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag hier geen piemolpics neerzetten
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee daar was ik me ooit niet van bewust toen ik die van Peter Steele hier op een sc op FOK plaatste
ik probeer het plaatje in je hoofd te projecterenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is dus voor mijn beelddenken ook niet nodig!! SNAPMUHNAUW!
We hadden afgesproken niet meer zo te praten publiekelijk over paulquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden afgesproken niet meer zo te praten publiekelijk over paul![]()
Ben je weer open deuren in aan het trappenquote:
moest ik eerst kloppen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je weer open deuren in aan het trappen
Graag, want de bel doet het nietquote:
Luister nou, ik zit al twee dagen tattoo sites te bekijken. De meeste tattoo shops doen ook piercings. Ik heb daar dingen gezien waarvoor ik alleen al twee jaar therapie nodig heb.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik probeer het plaatje in je hoofd te projecteren![]()
whaaaawhaaaaaa Gertjequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Graag, want de bel doet het niet
dochter heeft net een piercing laten zettenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Luister nou, ik zit al twee dagen tattoo sites te bekijken. De meeste tattoo shops doen ook piercings. Ik heb daar dingen gezien waarvoor ik alleen al twee jaar therapie nodig heb.
Nou die kan ik dan nog wel hebben. Ook die stierenringen door neuzen kan ik handelen. Alles wat lager gaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter heeft net een piercing laten zetten
in haar oor
vond ik al brrrr
Sinds Samson met de dochter van Gertje op stap is is Gertje overgestapt op konijntjesquote:
ik kan eigenlijk over wel tegenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou die kan ik dan nog wel hebben. Ook die stierenringen door neuzen kan ik handelen. Alles wat lager gaat
En Geerdje dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds Samson met de dochter van Gertje op stap is is Gertje overgestapt op konijntjes
vandaar K 3quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds Samson met de dochter van Gertje op stap is is Gertje overgestapt op konijntjes
Die is natuurlijk druk bezig met zijn buuf te verwennenquote:
En haar 3 dochters.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is natuurlijk druk bezig met zijn buuf te verwennen
Ook zo eentje (no offense) die ik niet begrijp. Ten eerste ziet de buitenwereld hem zelden en de enige keer dat ie van toepassing komt zal ik maar niet uitschrijven aangezien het om je dochter gaat haha.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk over wel tegen
alleen de tongpiercing bij mijn dochter
die 1 keer overnieuw moest
dat zou ik noooooiiiiiiitttttt doen
Niet eens de dochter van Gertquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is natuurlijk druk bezig met zijn buuf te verwennen
ach we hebben allemaal wel dingen gedaan toen we jong waren die bedenkelijk zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook zo eentje (no offense) die ik niet begrijp. Ten eerste ziet de buitenwereld hem zelden en de enige keer dat ie van toepassing komt zal ik maar niet uitschrijven aangezien het om je dochter gaat haha.
True. Ik oordeel verder ook niet hoor, ik begrijp het zelf gewoon nooit. Als ik zo'n piercing had zou ik binnen 2 dagen per ongeluk mijn voortanden eruit hebben geslagen haha.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach we hebben allemaal wel dingen gedaan toen we jong waren die bedenkelijk zijn
ik heb ook dubbele gaatjes in mijn oren
why??
geen idee
een tattoo die bijna niemand ziet
sommige dingen doe je ook voor jezelf
ik ben ook niet van de extra gaatjes in andere delen dan mijn orenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
True. Ik oordeel verder ook niet hoor, ik begrijp het zelf gewoon nooit. Als ik zo'n piercing had zou ik binnen 2 dagen per ongeluk mijn voortanden eruit hebben geslagen haha.
Een tattoo van een badeendje?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ook niet van de extra gaatjes in andere delen dan mijn oren
en ik zou nog wel een tattoo willen
Hee! ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ook niet van de extra gaatjes in andere delen dan mijn oren
en ik zou nog wel een tattoo willen
Iets voor jou?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tattoo van een badeendje?
Ik heb ook een tongpiercingquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk over wel tegen
alleen de tongpiercing bij mijn dochter
die 1 keer overnieuw moest
dat zou ik noooooiiiiiiitttttt doen
Ha ha ha ha haquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog maar twee tanden links en rechts hebt.
Nee joh, die heeft hij onderhand allang zodanig uitgewoond, daar is geen eer meer aan te behalenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens de dochter van Gert
Mwa, het is leuk om naar te kijken als een spelshow. Een treinbaan bouwen is een andere tak van sport.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets voor jou?
https://www.maxvandaag.nl(...)e-treinencompetitie/
Devzeroquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef devzero het volgende:
Moet er nou in iedere slowchat reeks een "leuk" logo plaatje?
Moet jij nou in iedere slowchat reeks?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef devzero het volgende:
Dat schijnt tegenwoordig mode te zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef devzero het volgende:
Stiekem ben ik een kloon van haags kwartjertjequote:Op woensdag 2 februari 2022 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij nou in iedere slowchat reeks?
Ik ken jou ook geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi AloaJe naamt komt me bekend voor.
Dan ga ik je maar blokkeren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een kloon van haags kwartjertje
Er werden dingen gezegd, iedereen flipte helemaal de pan uit, murp werd viesmad, paulientje ging huilie huilie doen, DTS op slot. Eindequote:Op woensdag 2 februari 2022 21:42 schreef devzero het volgende:
De zoveelste DTS "rel", maar ben te lui om in te lezen.
En deze keer lag het niet aan mijquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:42 schreef devzero het volgende:
De zoveelste DTS "rel", maar ben te lui om in te lezen.
devzero maar weinig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat mensen hem nog kennen. Komt hij nog wel eens op Fok!?
Ja oke....duidelijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er werden dingen gezegd, iedereen flipte helemaal de pan uit, murp werd viesmad, paulientje ging huilie huilie doen, DTS op slot. Einde
Waar het altijd om gaat. Niets nieuws dusquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:43 schreef aloa het volgende:
[..]
En deze keer lag het niet aan mij![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee eigenlijk waar het wel om ging
Vroeguh waren er ook wel eens relletjes, maar die waren zo weer vergeten. Lijkt wel alsof mensen het nu express doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er werden dingen gezegd, iedereen flipte helemaal de pan uit, murp werd viesmad, paulientje ging huilie huilie doen, DTS op slot. Einde
Ik heb wel een idee...maar goed het spel was al lang niet leuk meer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar het altijd om gaat. Niets nieuws dus
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar het altijd om gaat. Niets nieuws dus
Zullen we het er maar lekker niet over hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeguh waren er ook wel eens relletjes, maar die waren zo weer vergeten. Lijkt wel alsof mensen het nu express doen.
Oja, dat is verbodenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we het er maar lekker niet over hebben.
live and let die bedoel jequote:Op woensdag 2 februari 2022 21:49 schreef ToT het volgende:
Jah laten we DTS gewoon met rust laten.Live and let live.
Als jij het niet had gezegd...quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dts was eigenlijk de enige plek waar alles nog kon....lekker bolken, posten met een smilie of gewoon met helemaal niks. Gewoon dom gelul.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:49 schreef ToT het volgende:
Jah laten we DTS gewoon met rust laten.Live and let live.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar daarom ben ik wel mijn blauwe kleurtje kwijtgeraakt
Tsjaa...quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach mensen die het leuk vinden om te trollen, een admin die met een vinger op de ban knop zit, een mod die mag kleuteren... Tja, zo jaag je de toffe mensen wel weg.
eejquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Dts was eigenlijk de enige plek waar alles nog kon....lekker bolken, posten met een smilie of gewoon met helemaal niks. Gewoon dom gelul.
Maar toen kwamen er mensen van UTO? en werd het ineens een scIk snap @:dr.mikey wel.
Het is niet anders.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:54 schreef devzero het volgende:
Maar waar zijn nou de VIVA MILFs hier? Ik zie alleen maar gozer posten
Behquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:54 schreef Paul het volgende:
Ach als ik maar betaald wordt door DannyGod
Dat wist ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee willen tongen hee
quote:
Klinkt als verzonnen verhalenquote:Mijn ex misbruikte mijn identiteit op fetish-fora
Ik fakete een burn-out om af te kicken van mijn coke-verslaging
Had jij ooit een blauw kleurtje?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar daarom ben ik wel mijn blauwe kleurtje kwijtgeraakt
Viesterik 😉quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee willen tongen hee
Je wou het wel heel graagquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel, ik had nooit een blauw kleurtje
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ha, enige ECHTE en tevens BESTE vriend die ik hier heb op HEEL FOK!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
2 handen op 1 buikquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ha, enige ECHTE en tevens BESTE vriend die ik hier heb op HEEL FOK!
Dit is Vivaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet het nu elke keer over DTS gaan..
Snap dit niet..
Dit is niet DTS
Niet DTS lite
Dit is Viva
Als je over DTS wil zeuren lekker daar in FB doen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Snap dit niet..
Dit is niet DTS
Niet DTS lite
Dit is Viva
Sorry mevrouw greysbones, niet boos wordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Snap dit niet..
Dit is niet DTS
Niet DTS lite
Dit is Viva
Ik heb FOK op mijn cv staanquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut. Staat goed op linkedin.
Hey youquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ha, enige ECHTE en tevens BESTE vriend die ik hier heb op HEEL FOK!
Ik vind het juist goed dat het gesloten is. Had 5 jaar geleden al gemoeten. Voorgoed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Snap dit niet..
Dit is niet DTS
Niet DTS lite
Dit is Viva
DIT!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Snap dit niet..
Dit is niet DTS
Niet DTS lite
Dit is Viva
Ja Aloa dit is niet DTSquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is Viva![]()
Je hoort het jezelf zeggen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een poster van @:paul op de wc hangen. Van toen hij nog paultjuh heette
Wil je mijn schoonfamilie hier niet bij betrekken aubquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef ToT het volgende:
Laten we het vanaf nu over iets veiligers en luchtigers hebben: roze biggetjes!
De knorretjusquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef ToT het volgende:
Laten we het vanaf nu over iets veiligers en luchtigers hebben: roze biggetjes!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je mijn schoonfamilie hier niet bij betrekken aub
ben je oudquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik ook af en toe eens in de war zijn.
Weet ik Grey, maar dts is gesloten. Lijkt me logisch dat mensen dan met vragen zitten etc..quote:
Dan stellen ze die lekker in DTSquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Weet ik Grey, maar dts is gesloten. Lijkt me logisch dat mensen dan met vragen zitten etc..
Maar blijkbaar is FOK zo triest ineens, dat je het dan nergens meer over dts mag hebben![]()
Is dts een virus ofzo...besmettelijk
Geen idee waar het over gaat, maar idd wat Greys zegt! zo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan stellen ze die lekker in DTS
Daar is een FB
Waarom moet het elke keer over de ruzies in DTS gaan.
Zodat dit straks ook dicht is
Maar dat mag niet van SWJ.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan stellen ze die lekker in DTS
Daar is een FB
Waarom moet het elke keer over de ruzies in DTS gaan.
Zodat dit straks ook dicht is
Mensen vatten meteen alles op als ruzie ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Sestra666 het volgende:
waarom zou het hier dicht moeten gaan, hier is nooit geouwehoer
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar idd wat Greys zegt! zo.
Zo kennen we je weerquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog meegemaakt dat het DTS topic open was, dus ik denk dat ik ja moet antwoorden
Waar is de tijd gebleven dat ik met @Nattekat samen zo ernstig zat te kutten daar dat @murp daar helemaal leip van werdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Paul het volgende:
Jongens 1 maart kunnen lulllie weer genieten in DTS en gaan we bolken
Vanaf dag 1 dat we hier zitten, willen we niet zeiken over DTS.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Weet ik Grey, maar dts is gesloten. Lijkt me logisch dat mensen dan met vragen zitten etc..
Maar blijkbaar is FOK zo triest ineens, dat je het dan nergens meer over dts mag hebben![]()
Is dts een virus ofzo...besmettelijk
Waar is de tijd gebleven dat jij nog blauw was en we helemaal leip van jou werdenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik met @:nattekat samen zo ernstig zat te kutten daar dat @:murp daar helemaal leip van werd
Ik kwam in liefde en vredequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat jij nog blauw was en we helemaal leip van jou werden
Misschien moet een mod dan even strikte regels in de OP zetten waar het wel en niet over mag gaan hierquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat we hier zitten, willen we niet zeiken over DTS.
We hebben er goede dingen meegemaakt en ook minder goede. We hebben er vrienden en mensen met wie het net wat minder klikt. Roddel je, dan krijg je snel problemen.
Dat was echt een kuttijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat jij nog blauw was en we helemaal leip van jou werden
Waarom moeten overal regelsquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien moet een mod dan even strikte regels in de OP zetten waar het wel en niet over mag gaan hier![]()
Corona mag niet...dts is ook al niet goedWat mag nog meer niet?
Knap, toen bestond het nog geeneensquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed dat het gesloten is. Had 5 jaar geleden al gemoeten. Voorgoed.
Van mij hoeven die regels nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moeten overal regels
Als users weten wat de bedoeling is .. is het prima
En nieuwkomers kun je het altijd uitleggen
Dit zijn wel de belangrijkste 2 onderwerpen waar problemen over kunnen bestaan, lijkt me toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien moet een mod dan even strikte regels in de OP zetten waar het wel en niet over mag gaan hier![]()
Zo simpel hequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Knap, toen bestond het nog geeneens
Weet ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Knap, toen bestond het nog geeneens
Daarom, het is gewoon even logisch nadenken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moeten overal regels
Als users weten wat de bedoeling is .. is het prima
En nieuwkomers kun je het altijd uitleggen
En het toch belangrijk genoeg vinden om weet ik hoe vaak kampioen te worden. Chapeau kerel, chapeau!quote:
Dit topic heeft geen regels nodigquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn botje heeft inderdaad goed zijn best gedaan. Is nu met welverdiend pensioen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En het toch belangrijk genoeg vinden om weet ik hoe vaak kampioen te worden. Chapeau kerel, chapeau!
Hoe ging die quote over 'common sense' ook alweerquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom, het is gewoon even logisch nadenken.
Lastig wel. Bij elke post moet je maar nadenken of je niemand voor de voeten loopt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit zijn wel de belangrijkste 2 onderwerpen waar problemen over kunnen bestaan, lijkt me toch wel duidelijk?
We willen het hier gewoon gezellig houden, zonder gezeik.
hoeft hier niet te posten.. het magquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Lastig wel. Bij elke post moet je maar nadenken of je niemand voor de voeten loopt.
Welnee dat hoeft juist niet, want hier zijn geen lange tenenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Lastig wel. Bij elke post moet je maar nadenken of je niemand voor de voeten loopt.
Gaat tot vanavond aan toe altijd soepel en natuurlijk hierzo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Slanke, dat zeg je nou nooit tegen mijquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
Je
[..]
hoeft hier niet te posten.. het mag
Slanke het te ingewikkeld vind ..
DTS kan mij verder gestolen worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic heeft geen regels nodig![]()
En dit is niet het DTS-klaagtopic.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee dat hoeft juist niet, want hier zijn geen lange tenen
Jij bent de slankste leukste liefste modquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slanke, dat zeg je nou nooit tegen mij
Het is nergens voor nodig om het hier over het sluiten van DTS te hebben, daar is een FB- en zelfhulptopic voorquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:22 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS kan mij verder gestolen worden.
Maar dat er uberhaubt niet over gesproken mag worden is een beetje hysterisch
Jij wil niet dat ik hier post, dat weet ik. Vriendin van Haagsquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
Je
[..]
hoeft hier niet te posten.. het mag
Als je het te ingewikkeld vind ..
En onze hercules @Paul dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent de slankste leukste liefste mod
En jij bent een lieve Greet!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hey hey greyquote:
Hahaha kijk @dud0r dit gaat duidelijk niet over jou want jij bent een tientonnerquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso is @Deisyy de liefste, leukste, slankste, en allermooiste UI dragende mod der FOK! rijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel apart dit.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nergens voor nodig om het hier over het sluiten van DTS te hebben, daar is een FB- en zelfhulptopic voor
Mwa we houden het hier gezellig, wat in andere fokforums speelt hoeft hier niet besproken te worden. Corona, tja daar heeft iedereen zijn mening over maar laat het geen discussie worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met jou Aloa en dat weet jequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij wil niet dat ik hier post, dat weet ik. Vriendin van Haags![]()
Boeiend ook.
Die is toch geen mod?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahaha kijk @:dud0r dit gaat duidelijk niet over jou want jij bent een tientonner
Dudie is ook een lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahaha kijk @:dud0r dit gaat duidelijk niet over jou want jij bent een tientonner
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso is @:deisyy de liefste, leukste, slankste, en allermooiste UI dragende mod der FOK! rijk
Sssssht, we willen hem nog even in de waan laten dat hij mod rechten heeft!quote:
Zoals ik al zei....lees even de laatste post van SWJ in dts.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met jou Aloa en dat weet je
Maar als het elke keer over DTS moet gaan en daar weer gezeur over is
Moet dat op de plek waar het hoort
In FB van ONZ
En niet hier
Hey 👋 gezellig hier.quote:
Neequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei....lees even de laatste post van SWJ in dts.
Je bent blijkbaar de enigequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:27 schreef Sestra666 het volgende:
Ik snap Aloha wel, maar niemand heeft er behoefte aan blijkbaar
Roep maar terug dat ik er zo aankomquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Roep maar terug dat ik er zo aankom
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Las ik nou dat @:schakeltopia pozza heeft gegeten vanavond?
Neequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Dat het niet mag/kan
Is geen reden om het dan maar hier te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |