Uiteraard.quote:
Jaquote:
nog eentje...quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen:
Top of the world
I Won't Last A Day Without You
Jambalaya
They Long To Be Close To You
Yesterday Once More
En nummer 5 (en Superstar was inderdaad nummer 6)quote:
Vanmorgen werd op de radio gememoreerd dat het vandaag 'the day the music died' was, oftewel de dag van het vliegtuigongeluk met Ritchie Valens, Buddy Holly en The Big Bopper...quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:37 schreef methodmich het volgende:
Op 3 februari 1967 pleegde Joe Meek, producer van o.a. The Tornados, John Leyton en The Honeycombs, op 37-jarige leeftijd zelfmoord. Hij koos die datum niet voor niets. 3 februari is namelijk ook de sterfdag van een door hem bewonderde artiest.
Welke?
Ik vermoed dat statistisch het aantal Big Bopper fans niet exact 33,33% is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:50 schreef MadMaster het volgende:
33,33% kans dat het Buddy Holly was, maar m.i. de meest logische keuze…
Eens, daarom gokte ik op de meeste bekende/populaire van de 3…quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat statistisch het aantal Big Bopper fans niet exact 33,33% is.
3 Goed…quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:57 schreef Homdeck het volgende:
Bus stop
The air that I breathe
Look through any window
The day that curly Billy shot down crazy Sam mcgee
Carrie Anne
Ik kan überhaupt maar 6 nummers van ze bedenken
Nog steeds maar 3 goed.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:13 schreef cafca het volgende:
Samen met Bus, Stop Curly Billy en Carrie Ann om de 5 compleet te maken
quote:
#1 - The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam McGeequote:Op donderdag 3 februari 2022 23:36 schreef Burnett het volgende:
Stop Stop Stop wilde ik ook net noemen...
En...
Die maakt het compleet, ook de 4e plek…quote:
Radar Love?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Ulx het volgende:
Vandaag in 1973 zakten The Hollies met Magic Woman Touch van de 12de naar 19de plek in de NL Top40.
Maar wat stond er op plek één op 4 februari 1973?
Nee, maar het maakt óók een rotklap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |