En ik had al expres het woord poes vermedenquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef MaJo het volgende:
Ik weet nou niet of ik het dubbelzinnig moet lezen of niet

Ok, dat is wel ernstigquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik had al expres het woord poes vermeden

Misschien geeft dát ook extra stappen, daar heb ik nooit zo op geletquote:

Haha wie weetquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien geeft dát ook extra stappen, daar heb ik nooit zo op gelet

quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:53 schreef MaJo het volgende:
Edit: trouwens nee. Ik kreeg laatst tijdens het seksen de melding dat ik nog niet genoeg stappen had gezet in dat uur

Omdat ik hem daarna vergat om te doen en weg moest.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik het dubbelzinnig moet lezen of niet
[..]
Jeetje, gaat lekker zo. Pas je wel een beetje op jezelf
[..]
Hoezo de hele dag? Die van mij laadt in een uur helemaal op. Je zou hem dus zelfs even een kwartiertje aan de lader kunnen hangen.

Ik hang dan mijn autosleutel om de kabel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:01 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Omdat ik hem daarna vergat om te doen en weg moest.
Daarom kan ik ook geen applewatch hebben. Ik vergeet hem daarna weer om te doen.

Aftrekken met de Fitbit hand werkt wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha wie weet
Edit: trouwens nee. Ik kreeg laatst tijdens het seksen de melding dat ik nog niet genoeg stappen had gezet in dat uur

) en dus veel lopen voor de rouwauto uit en op de begraafplaats.
 ) en dus veel lopen voor de rouwauto uit en op de begraafplaats.  

Ik nog 9 kilometer. Dat ga ik zo erg niet halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:35 schreef Hupje het volgende:
Die bingo...ik moet nog 45k stappen en 19 km. En heb morgen studiedag (=veel zitten).

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Das lekker, maar huishouden levert wel actieve minuten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik heb 1.34k actieve minuten over. Ook geen ideequote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm ik had opeens 40 actieve minuten voor de bingo. Geen idee waarvan maar het was wel welkom

Lekker tegels ruilenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Per ongeluk een verkeerd hokje aanklikken briljant

Nu nog 20k stappen en 10 km. Maar volgens de stats van vandaag heb ik 10k stappen en 6km gehad. Vaag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:35 schreef Hupje het volgende:
Die bingo...ik moet nog 45k stappen en 19 km. En heb morgen studiedag (=veel zitten).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |