En ik had al expres het woord poes vermedenquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef MaJo het volgende:
Ik weet nou niet of ik het dubbelzinnig moet lezen of niet
Ok, dat is wel ernstigquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik had al expres het woord poes vermeden
Misschien geeft dát ook extra stappen, daar heb ik nooit zo op geletquote:
Haha wie weetquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien geeft dát ook extra stappen, daar heb ik nooit zo op gelet![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:53 schreef MaJo het volgende:
Edit: trouwens nee. Ik kreeg laatst tijdens het seksen de melding dat ik nog niet genoeg stappen had gezet in dat uur
Omdat ik hem daarna vergat om te doen en weg moest.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik het dubbelzinnig moet lezen of niet
[..]
Jeetje, gaat lekker zo. Pas je wel een beetje op jezelf
[..]
Hoezo de hele dag? Die van mij laadt in een uur helemaal op. Je zou hem dus zelfs even een kwartiertje aan de lader kunnen hangen.
Ik hang dan mijn autosleutel om de kabel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:01 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Omdat ik hem daarna vergat om te doen en weg moest.
Daarom kan ik ook geen applewatch hebben. Ik vergeet hem daarna weer om te doen.
Aftrekken met de Fitbit hand werkt wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha wie weet
Edit: trouwens nee. Ik kreeg laatst tijdens het seksen de melding dat ik nog niet genoeg stappen had gezet in dat uur
Ik nog 9 kilometer. Dat ga ik zo erg niet halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:35 schreef Hupje het volgende:
Die bingo...ik moet nog 45k stappen en 19 km. En heb morgen studiedag (=veel zitten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Das lekker, maar huishouden levert wel actieve minuten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb 1.34k actieve minuten over. Ook geen ideequote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm ik had opeens 40 actieve minuten voor de bingo. Geen idee waarvan maar het was wel welkom
Lekker tegels ruilenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Per ongeluk een verkeerd hokje aanklikken briljant
Nu nog 20k stappen en 10 km. Maar volgens de stats van vandaag heb ik 10k stappen en 6km gehad. Vaag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:35 schreef Hupje het volgende:
Die bingo...ik moet nog 45k stappen en 19 km. En heb morgen studiedag (=veel zitten).
Beterschap!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ziek zijn helpt niet voor de bingo.
Ik doe gewoon mijn ding.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:48 schreef Barreltje het volgende:
is het nou handig om die bingo zo snel mogelijk vol te hebben of kan je beter lekker de hele week over die bingo doen? dit ivm met de volgende bingo kaart![]()
beterschap ijsdraakje!
Hahaha. Deze nieuwe kaart is voor mij ook een stuk vriendelijker!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef Hupje het volgende:
Ik heb de ene bingo nog niet af of de volgende is al gestart![]()
Ik hoop wel dat het niet van kaart 2 afgaat als ik op kaart 1 iets afstreep![]()
Kaart 2 is iets vriendelijker voor me, trouwens. Dus misschien had ie zelf ook door dat dit wel hoog gegrepen was
Uitslovertquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb de Bingo weer gecanceld, sorry... Vanavond weer avondje sporten, de 3e keer van deze week. Heb net er een heerlijk loopje opzitten samen met een vriend![]()
Bijna 9600 stappen vandaag tot nu toe..
Ja foutje van mijn kant, ik dacht dat de vorige bingo tot vanochtend liep dus gelijk een nieuwe aangemaakt. De meesten hadden de andere ook al gehaald. Goede vraag trouwens of het verdwijnt als je het op een andere kaart afstreept. Zal toch niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:41 schreef Hupje het volgende:
Ik heb de ene bingo nog niet af of de volgende is al gestart![]()
Ik hoop wel dat het niet van kaart 2 afgaat als ik op kaart 1 iets afstreep![]()
Kaart 2 is iets vriendelijker voor me, trouwens. Dus misschien had ie zelf ook door dat dit wel hoog gegrepen was
Sorry!quote:
Alleen geel inderdaad, de cardio bereik ik zelden. Ik denk dat het gewoon een combi is tussen slechte conditie en toch wat meer bewegen, maar fuck it, ik verdien er zoneminuten meequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Inmiddels tik ik bijna de 14000 aan. Productief dagje zo
@:MaJo, dat is wel heel bizar. Is je cirkel alleen geel? Dan ben je gewoon aan het vet verbranden![]()
Nu al? Uitvaart gehad of opeens heel fanatiek gaan wandelen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:38 schreef BE het volgende:
Hop! De eerste 10.000 stappen en 92 zoneminuten van vandaag zitten er al weer op!
Leuk hè, Powerwalken. Heb het een tijdje ter overbrugging gedaan, omdat ik toch iets van beweging zocht. Sport nu 3 keer fanatiek in een kleine gym nabij mijn werk. Op maandagochtend al lekker met mijn PT-er om 7:00 in de ochtendquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:30 schreef BE het volgende:
Eindelijk weer tijd om lekker ‘s ochtends te gaan powerwalken. Gisteren met mijn loopgroepje en vandaag zelf. Ik probeer elke dag te gaan normaliter, ben toch altijd heel vroeg wakker en lig dan niet lekker meer.
Dus 1,5u gelopen, 8,2km.
Podcast aan en gaan!
Ga jij maar eens een paar keer de trap op en af, dan ga je ook daar wel mee pieken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen geel inderdaad, de cardio bereik ik zelden. Ik denk dat het gewoon een combi is tussen slechte conditie en toch wat meer bewegen, maar fuck it, ik verdien er zoneminuten mee
[..]
Ik ben ongesteld en dat gaat bij mij altijd gepaard met flinke krampen. Mijn gemiddelde zal wel flink in gaan storten
Ik denk dat je een nieuwe moet maken. Ik had hem vandaag ook af, maar vond het verder niet stimulerend genoeg voor een nieuwe. Er zitten voor mij te veel 'cheats' en trucjes in en daar hou ik niet zo van. Geef mij maar gewoon doelen die ik ook echt moet afstrepen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:30 schreef Barreltje het volgende:
zo, mijn 1 persoons bingo is afgelopen.. maar nu gaat ie niet naar de volgende ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |