Oh wow, dat had ik moeten weten, dan had ik ook meegedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:16 schreef Evenstar het volgende:
Als je een beetje ziek bent en je hart gaat instant harder kloppen bij een kleine inspanning is het wel "cheat" zegHeb net door 100+ zone minuten veel kunnen afstrepen op de bingokaart, terwijl ik nou niet echt mega hard heb lopen inspannen.
Heb je dan ook dat je bij al dat zitten denkt: ik moet eigenlijk bewegen, dit is gewoon ongezondquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:32 schreef BE het volgende:
Vandaag een hele dag online training via zoom.
Ik heb pas 1800 stappen!![]()
Kijken of ik mezelf vanavond nog tot actie kan porren.
Morgenochtend begint de nieuwe. Ik heb er nu een gemaakt die 2 weken duurt, eens kijken of dat leuk is.quote:
Wel ongezond, maar niet dat ik dan daar meteen mee aan de slag ga.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat je bij al dat zitten denkt: ik moet eigenlijk bewegen, dit is gewoon ongezond![]()
Ik verzin dan wc-bezoekjes om maar even in beweging te zijnZwakke blaas hč
Ik moet 108k aan stappen, 256 minuten (díe ga ik reddenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:29 schreef Hupje het volgende:
Die nieuwe bingo...![]()
Ik moet 182k stappen in 2 weken, dat is bijna 13k per dag. Dat is voor werkdagen mijn doel, maar op andere dagen is dat aanpoten. Ik ben benieuwd.
Ik heb het ook, maar ik heb 'm ook niet af.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Morgenochtend begint de nieuwe. Ik heb er nu een gemaakt die 2 weken duurt, eens kijken of dat leuk is.
Ben ik de enige met Premium? Want ik ga natuurlijk geen nieuwe bingo beginnen als ik hem zelf nog niet vol heb
Run Forrest Run!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Ik loop wat achter op jullie.. mijne start op zondag weer..
Ik heb 10000 activiteiten minuten maar geen activiteiten minuten tegels meer die ik om kan draaien..
Nu moet ik ineens gaan lopen![]()
Da's alsnog maar 54k stappen per week. Komt goed!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet 108k aan stappen, 256 minuten (díe ga ik redden) en 55.6km. Ben benieuwd.
Ik wandel echt weinig op het moment, een beetje een tijd-prioriteit verhaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Da's alsnog maar 54k stappen per week. Komt goed!
Dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:54 schreef SQ het volgende:
Ik moet 190k stappen trouwens.
Ik maak dankzij de tweeweekse challenge wél wat meer kans om te winnen, omdat ik juist mijn actiefste dagen doordeweeks heb. Meestal hebben al 5 mensen de kaart vol voordat ik los ga
Dat doet 'ie bij mij best heel goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja
Registreert de Fitbit jullie slaap nauwkeurig? Bij mij pakt ie steeds maar een uur ofzo dus ik voer het nu steeds handmatig in. En dat terwijl ik het ding op de slaapstand zet als ik ga slapen
Wel interessant bepaalde inzichten. Ik wist dat ik een lichte slaper was maar ik slaap dus echt zelden diep (hooguit drie kwartier per nacht) en altijd helemaal aan het begin. En ik word dus oneindig vaak wakker, dat klopt ook wel met mijn nachtelijk plasgedrag
Bij mij pakt dat ding het meestal ook niet op, snap niet zo goed waarom. Staat dan op slaapstand en heb het gewoon goed om, maar registreert het dan toch niet goed, dus dan gaat die over op zo'n simpele weergave.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja
Registreert de Fitbit jullie slaap nauwkeurig? Bij mij pakt ie steeds maar een uur ofzo dus ik voer het nu steeds handmatig in. En dat terwijl ik het ding op de slaapstand zet als ik ga slapen
Wel interessant bepaalde inzichten. Ik wist dat ik een lichte slaper was maar ik slaap dus echt zelden diep (hooguit drie kwartier per nacht) en altijd helemaal aan het begin. En ik word dus oneindig vaak wakker, dat klopt ook wel met mijn nachtelijk plasgedrag
Ik kan volgens mij ooit ook nog gratis Premium proberen. Dus dat kan ik doen als niemand meer Premium heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Morgenochtend begint de nieuwe. Ik heb er nu een gemaakt die 2 weken duurt, eens kijken of dat leuk is.
Ben ik de enige met Premium? Want ik ga natuurlijk geen nieuwe bingo beginnen als ik hem zelf nog niet vol heb
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Ik loop wat achter op jullie.. mijne start op zondag weer..
Ik heb 10000 activiteiten minuten maar geen activiteiten minuten tegels meer die ik om kan draaien..
Nu moet ik ineens gaan lopen![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HerkenbaarVoor mij waren de activiteiten minuten op dag 1 al op
En dan moet ik ineens stappen en km!
Zoneminuten en dan tegels ruilen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:01 schreef SQ het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat met een challenge als deze er dus al mensen zijn die 70% van de tegels hebben omgedraaid. Hoe dan?
Hoe kom je aan meer dan 700 zone minuten? Dat is toch heel erg veelquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:24 schreef Donna het volgende:
Ik had gisteren meer dan 700 zone minuten. Heb dus alles ingewisseld wat ik kon om andere tegels te wisselen of minder moeilijk te maken.
Maarja, nu moet ik stappen en Km's dus dit gaat nog wel even duren.
Ja dat is veel. Hele dag staan slepen/tillen met tafels en stoelen en een ruimte klaarmaken voor een feest die avond.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan meer dan 700 zone minuten? Dat is toch heel erg veel
Ah oke, dan is het te volgen ja, als ze x3 gaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat is veel. Hele dag staan slepen/tillen met tafels en stoelen en een ruimte klaarmaken voor een feest die avond.
De zoneminuten gaan x3, dus ik was zo'n 240 minuten echt actief bezig. Een uurtje of 4 dus. Gezien het zweet op m'n rug geloof ik dat wel.
Dat typte ik in de post boven je. Ik ging van 1 naar 7 vakjes door de actieve minuten af te vinken, en andere roze vakjes te gebruiken om stappen of km in te wisselen of te halveren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:01 schreef SQ het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat met een challenge als deze er dus al mensen zijn die 70% van de tegels hebben omgedraaid. Hoe dan?
Ik heb er nu 845 in deze bingo, en dan heb ik alle roze vakjes al weggevinkt en geruild.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb 1.34k actieve minuten over. Ook geen idee
Ja, zelfde hier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:24 schreef Donna het volgende:
Ik had gisteren meer dan 700 zone minuten. Heb dus alles ingewisseld wat ik kon om andere tegels te wisselen of minder moeilijk te maken.
Maarja, nu moet ik stappen en Km's dus dit gaat nog wel even duren.
Was opvouwen is ook een activiteitquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Hier dacht fitbit dat de was opvouwen hetzelfde is als zwemmen..
Insert freebie activiteitsminuten![]()
![]()
Dat had ik laatst ookquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Hier dacht fitbit dat de was opvouwen hetzelfde is als zwemmen..
Insert freebie activiteitsminuten![]()
![]()
Dat is weer in dit topic: LIF / Het grote Fitbit/Garmin en andere trackers topic #2quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:14 schreef Molo het volgende:
Mijn stappenteller is kapot, en overweeg nu een Fitbit.
Is er een apart topic met kennis van de tooltjes, of wordt dat ook hier besproken?
Thanks!quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is weer in dit topic: LIF / Het grote Fitbit/Garmin en andere trackers topic #2
Meenemen in je broekzak doet niks?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
Bingo wordt m niet meer met die pols-aids
Polsaids? Uitslag?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
Bingo wordt m niet meer met die pols-aids
Beter plannenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:35 schreef Leandra het volgende:
Ik vind een week prima.
Me helemaal sufgelopen in de Efteling deze week, had ik er niets aan omdat ik de bingo al vol had
Ik heb er ook zo eentjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh my. Deze bingo moet ik in een dag vol kunnen hebben, wat is deze.
[ afbeelding ]
Kerel kwam gisteren wel met een 'oh, collega waar ik net een tijdje wat samen mee heb gedaan kwam met een positieve test aanzetten', dus o wee als fitbit meer weet dan ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje![]()
Maar heb ook corona
Ah het ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet ook binnen een dag, binnen een paar uur zelfsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
OH, dat verklaart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet ook binnen een dag, binnen een paar uur zelfs
Ah, heb ik uren aangeklikt in plaats van dagenquote:
quote:
Zeker, PM me even je e-mailadres en dan voeg ik je toequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:11 schreef Puala het volgende:
Ergens nog plek in een challenge? Ik wil wel meedoen
Donequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker, PM me even je e-mailadres en dan voeg ik je toe
Normaal heb ik de 10.000 per dag als doel, maar dat red ik al dagen niet. Beetje ziek.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:08 schreef over_hedge het volgende:
Wat doen jullie precies? X aantal stappen per dag?
Is ook wel veel elke dag. Of nouja ligt beetje aan je beroep. Maar ik heb 1x een maand lang een challenge gedaan met een vriendin om elke dag 10 000 stappen te lopen. En het is gelukt. Maar met een kantoorbaan wat 80% thuiswerken is vond ik het wel lastig hoorquote:Op woensdag 2 november 2022 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal heb ik de 10.000 per dag als doel, maar dat red ik al dagen niet. Beetje ziek.
Ja, dit dus. Ik heb echt een stok achter de deur nodig. In je eentje zo'n challenge doen was best saai.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:40 schreef Barreltje het volgende:
ik ga ook een poging doen om jullie bij te houden![]()
PM verstuurd @:Majo
Kan het zijn dat ik geen uitnodiging heb? Of kijk ik verkeerd?quote:Op woensdag 2 november 2022 14:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb weer uitnodigingen verstuurd
Bij mij gaat het de laatste dagen ook ruk trouwens
Ik denk dat je verkeerd kijkt want je zit wel in de groepquote:Op woensdag 2 november 2022 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik geen uitnodiging heb? Of kijk ik verkeerd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |