Dit jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HerkenbaarVoor mij waren de activiteiten minuten op dag 1 al op
En dan moet ik ineens stappen en km!
Zoneminuten en dan tegels ruilen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:01 schreef SQ het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat met een challenge als deze er dus al mensen zijn die 70% van de tegels hebben omgedraaid. Hoe dan?
Hoe kom je aan meer dan 700 zone minuten? Dat is toch heel erg veelquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:24 schreef Donna het volgende:
Ik had gisteren meer dan 700 zone minuten. Heb dus alles ingewisseld wat ik kon om andere tegels te wisselen of minder moeilijk te maken.
Maarja, nu moet ik stappen en Km's dus dit gaat nog wel even duren.
Ja dat is veel. Hele dag staan slepen/tillen met tafels en stoelen en een ruimte klaarmaken voor een feest die avond.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan meer dan 700 zone minuten? Dat is toch heel erg veel
Ah oke, dan is het te volgen ja, als ze x3 gaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat is veel. Hele dag staan slepen/tillen met tafels en stoelen en een ruimte klaarmaken voor een feest die avond.
De zoneminuten gaan x3, dus ik was zo'n 240 minuten echt actief bezig. Een uurtje of 4 dus. Gezien het zweet op m'n rug geloof ik dat wel.
Dat typte ik in de post boven je. Ik ging van 1 naar 7 vakjes door de actieve minuten af te vinken, en andere roze vakjes te gebruiken om stappen of km in te wisselen of te halveren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:01 schreef SQ het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat met een challenge als deze er dus al mensen zijn die 70% van de tegels hebben omgedraaid. Hoe dan?
Ik heb er nu 845 in deze bingo, en dan heb ik alle roze vakjes al weggevinkt en geruild.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb 1.34k actieve minuten over. Ook geen idee
Ja, zelfde hier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:24 schreef Donna het volgende:
Ik had gisteren meer dan 700 zone minuten. Heb dus alles ingewisseld wat ik kon om andere tegels te wisselen of minder moeilijk te maken.
Maarja, nu moet ik stappen en Km's dus dit gaat nog wel even duren.
Was opvouwen is ook een activiteitquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Hier dacht fitbit dat de was opvouwen hetzelfde is als zwemmen..
Insert freebie activiteitsminuten![]()
![]()
Dat had ik laatst ookquote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Hier dacht fitbit dat de was opvouwen hetzelfde is als zwemmen..
Insert freebie activiteitsminuten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |