wel zuurquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef christmastsunami het volgende:
Heinz sandwichspread met tuinkruiden.
Lijkt op McDonald's.
Met een paar druppels sriracha.
Ik karameliseer een ui, smelt een plakje kaas op de burger.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Mayo ketchup mosterd augurk
En wat gekarameliseerde ui als je het geduld hebt om die te bakken.
Oh ja dat is ook wel lekker erbij.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef Karzai het volgende:
of geraspte wortel erop vind ik ook wel lekker, had ook een keer een burger met een witte asperge erop, was ook een goede combi
the royal russianquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef Het_Bokje het volgende:
Tomaatje
Niet je burger royaal larderen met Beluga kaviaar
quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:42 schreef Karzai het volgende:
zo hamburgers maken en daar hoort saus bij
dacht aan mayo, ketchup, tabasco en een drupje worcestershiresaus mengen
misschien nog een beetje citroen of limoensap erbij voor wat frisheid
Klaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef Karzai het volgende:
hij is best lekker geworden, fris zoet pittig, maar een klein beetje limoensap in gedaan
Laat ik aan jou over.quote:
Die ouwe lullenbakker negeer ik ook soms.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:55 schreef Karzai het volgende:
Niet te veel letten op de zuurpruim @:golfer
Never change a winning teamquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:54 schreef Karzai het volgende:
Had er ook meer van verwacht maar misschien komen er nog creatieve iedeeen
Het topic is niet: wat is de meest creatieve hamburgersaus...quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:54 schreef Karzai het volgende:
Ik heb net mayonaise gemengd met de goddelijke olie met smaakmakers uit dit recept: https://www.culy.nl/recepten/portobellosteaks-ottolenghi/quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:54 schreef Karzai het volgende:
Die vind ik vooral lekker op een broodje jong(belegen) kaas(vooral als het van die goedkope kaas is waar geen smaak aan zit).quote:Op zondag 27 februari 2022 21:24 schreef DIGIT_ het volgende:
Deze is ook wel te doen als je een beetje mild en de FEBO smaak zoekt!
[ afbeelding ]
Helaas bijna nergens meer te krijgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |