kijk deze man op leeftijd weet hetquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoond een poos.
Geboren in Hilvarenbeek.
heeft hij al gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef zodeju het volgende:
Arme arme Tobias, die wou toch douchen
Diepe gesprekken met Leroy. Bijna ook een topic waardquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Leroy: Ik heb de naam Nawel nog nooit gehoord!
Nawel: ok
Leroy: Ja weetje, ik heb die echt nooit gehoord.
Nawel: Dat kan he?
Leroy: Nawel. Echt nog nooit gehoord.
Nawel: Is arabisch he.
Leroy: Oh ja, nou, ik heb dat echt nog nooit gehoord!
neequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Diepe gesprekken met Leroy. Bijna ook een topic waard
die spiegel barste al voor hij er in keekquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef Flory het volgende:
De eerste koots was "Leroy praat veel, maar waar praat ie over"
Daar kon Leroy niks mee
Mja. Die koot is ook achterhaald. Leroy heeft er wel degelijk wat mee gedaan. Nu praat hij namelijk over koots.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef Flory het volgende:
Daar kon Leroy niks mee
Ruim twee uur later, maar ik heb zojuist mijn cola over mijn toetsenbord heen gespuugd. Thnx hè! Nou kan ik poetsen ipv saaie streams kijkenquote:
Praat veel, maar zegt weinig. Zoiets tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef Flory het volgende:
Daar kon Leroy niks mee
Dan ben jij nog een jong poppetje Greys !quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk deze man op leeftijd weet het
kootschquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mja. Die koot is ook achterhaald. Leroy heeft er wel degelijk wat mee gedaan. Nu praat hij namelijk over koots.
i Wishquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan ben jij nog een jong poppetje Greys !
Ja, maar ja wat heeft hij aan zulke “feedback”, daar kan hij toch niks aan doen weetjewelquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Praat veel, maar zegt weinig. Zoiets toch
Tttssssss,quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij al gedaan
heb je het net gemist
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Praat veel, maar zegt weinig. Zoiets toch
Jong van geest. Ik schat een jaar of 13quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan ben jij nog een jong poppetje Greys !
nee want alleen andere mensen hebben een spiegel nodigquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:19 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ja, maar ja wat heeft hij aan zulke “feedback”, daar kan hij toch niks aan doen weetjewel
Behalve Salar. Die heeft niet zoveel met spiegelsquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want alleen andere mensen hebben een spiegel nodig
want weet je
kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper
dan zouden de helft van je kootsch niet al te correct zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jong van geest. Ik schat een jaar of 13
Ja want het is beter voor de groep als iedereen wat met deze tips doet. Had er nou echt niemand kunnen tweeten over weetjewel, snap je en slechte kapsels ipv dat hij zo oprecht is?!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want alleen andere mensen hebben een spiegel nodig
want weet je
kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper
misschien een weekje?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:20 schreef Harry het volgende:
Ik ga het zeggen: Leroy is een vreselijke persoonlijkheid.
Is hij militair geweest, wat ik hier soms lees? Een echte militair draagt zijn pijn in stilte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |