SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Hopelijk niet wat ik in mijn wildste fantasieën niet wil zien.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
wat is Hanne aan het doen met die deegrol????
Deeg rollen voor flatbread denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
wat is Hanne aan het doen met die deegrol????
vertelquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk niet wat ik in mijn wildste fantasieën niet wil zien.
ze smeert olie op de deegrollerquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deeg rollen voor flatbread denk ik.
Dan plakt het minder.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
vertel
[..]
ze smeert olie op de deegroller![]()
![]()
maar dat moet niet!!!quote:
kijken er ongeveer evenveel als in NLquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:40 schreef Jockari het volgende:
Vlaanderen 6,6 miljoen inwoners, kijkcijfers BB
• BIG BROTHER PLAY4 01/02/2022 --> 241.767 kijkers
• REIZEN WAES, NEDERLAND EEN 17/01/2022 -->1.462.565 kijkers.
Zegt genoeg denk ik.
Ik zou het ook niet doen hoor, maar als het werkt... ik heb het vaker gezien als tip.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat moet niet!!!
je kunt er wat bloem op smeren!
maar geen olie!!!
dat trekt in het houtquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen hoor, maar als het werkt... ik heb het vaker gezien als tip.
Dan moeten er veel programma's afgevoerd worden. Ik denk dat veel programma's deze cijfers hebben van BB.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:40 schreef Jockari het volgende:
Vlaanderen 6,6 miljoen inwoners, kijkcijfers BB
• BIG BROTHER PLAY4 01/02/2022 --> 241.767 kijkers
• REIZEN WAES, NEDERLAND EEN 17/01/2022 -->1.462.565 kijkers.
Zegt genoeg denk ik.
Niet voor lang hoor. Soms even buurten en dan ook meteen weer weg over het algemeenquote:
Da's dan ook een nederlander hè ! Waarschijnlijk nog van dat Heineken-bier. Zou ik er zelfs geen 1 van binnen krijgen.quote:
Waarschijnlijk in de DBK om 2 gipsen en een rolstoel aan het vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
Waar is legoloper......is die zijn voetjes aan het laten verwennen.
ik weet hetquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet voor lang hoor. Soms even buurten en dan ook meteen weer weg over het algemeen
Ligt te slapen .quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
ligt blijkbaar te slapen op de andere bank bij de kachel. Ze verbazen zich erover dat ie geen zendercheck krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
Hoe moet hij ook weten hoe ze met het verlies van haar opa om gaat? Hij vraagt haar nooit wat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
Vraagt Tobi nu hoe is het met Vera
denkt ze veel aan haar opa
en Dimi begint een heel gesprek over zichzelf???
echt die manquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe moet hij ook weten hoe ze met het verlies van haar opa om gaat? Hij vraagt haar nooit wat.
snik snik snik, ik hoor er nog steeds niet bij....ze laten met toch niet praten....de boys zitten lekker met z'n alle te praten.quote:
Die kent nu zijn plaats weer. Hij mag denken dat hij beter is dan Toby, Deze ontvangst zegt alles.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:45 schreef zodeju het volgende:
Is juist wel goed voor het hout, een houten deegroller kun je net als een houten snijplank behandelen met (liefst hout-)olie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat trekt in het hout
en dat is niet goed
https://www.uulki.com/nl/(...)-deegrol-topconditiequote:Wrijf het hout regelmatig in met een voor consumptie geschikte houtolie om de hoogwaardige kwaliteit van de deegroller zo lang mogelijk te behouden.
quote:Hout is op zich een duurzaam en stevig materiaal, maar met wat extra liefde blijft het nog langer in topconditie! Behandel je deegroller daarom regelmatig met Uulki Houtolie voor Snijplanken, Aanrechtbladen en Keukenhulpen. Deze olie voedt het hout tot diep in de poriën en gaat dehydratatie tegen. Als je regelmatig een laagje olie aanbrengt, voorkom je dat jouw deegrol gaat uitdrogen of zelfs barsten. Wil je je houten deegrolstok nog beter beschermen? Behandel ze dan bijkomend met de Uulki Vegan Houtwax.
dit is zonnebloem oliequote:Op woensdag 2 februari 2022 18:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is juist wel goed voor het hout, een houten deegroller kun je net als een houten snijplank behandelen met (liefst hout-)olie.
https://www.xenos.nl/deegroller-hout
[..]
https://www.uulki.com/nl/(...)-deegrol-topconditie
[..]
Ik zie ze al om zich heen kijken; herken mij dan!!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zal ze dat tegenvallen dat ze dus helemaal niet vaak herkend worden.
Denk toch echt dat Nawel eruit gaat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:58 schreef juul. het volgende:
Jammer dat Salar weer terug moet naar de groene kamer, maar ja grote kans dat hij zaterdag in het bed van Dimi ligt
Als Dimi er op staatquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk toch echt dat Nawel eruit gaat.
Die gaat gered worden door Leroyquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk toch echt dat Nawel eruit gaat.
Zonnebloemolie is niet ideaal nee, maar voor die paar maanden dat ze er zitten zal dat wel loslopen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is zonnebloem olie
en je krijgt er schimmel van
Ja zou kunnen omdat er anders te weinig vrouwen over blijven. Maar Nawel vind ik echt helemaal niets. Zeuren en zaniken is wat ze kanquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Dimi er op staat
dan is hij weg
kloptquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zou kunnen omdat er anders te weinig vrouwen over blijven. Maar Nawel vind ik echt helemaal niets. Zeuren en zaniken is wat ze kan
Sorry geen last van hierquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
Die streams zijn om te janken vandaag, contineu vastlopers of gewoon een foutmelding
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
Die streams zijn om te janken vandaag, contineu vastlopers of gewoon een foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |