abonnement Unibet Coolblue
pi_204704413
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:15 schreef speknek het volgende:

[..]
Ik ga geen kliks geven aan racisten, misschien kun je gewoon een argument noemen.
Je weet ook al niet wat een racist is.

Gut oh gut. :)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 mei 2022 @ 13:22:12 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204704474
Die vorige captain marvel was ook niks irritante actrice haar zo nodig de sterkte avenger maken door Hulk een soort Shrek te maken en Thor dik,

Als je daar naar kijkt klopt het trouwens wel dat de massa die woke bullshit ook niet altijd trekt want die film is heel duidelijk een van de minste bekeken en geliefde film van marvel samen met the Eternals en niemand boeit die hele captain marvel iemand terwijl disney er eerst het gezicht van de nieuwe generatie avengers er van wou maken iets wat nu lijkt te gaan naar Falcon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204704529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vorige captain marvel was ook niks irritante actrice haar zo nodig de sterkte avenger maken door Hulk een soort Shrek te maken en Thor dik,

Als je daar naar kijkt klopt het trouwens wel dat de massa die woke bullshit ook niet altijd trekt want die film is heel duidelijk een van de minste bekeken en geliefde film van marvel samen met the Eternals en niemand boeit die hele captain marvel iemand terwijl disney er eerst het gezicht van de nieuwe generatie avengers er van wou maken iets wat nu lijkt te gaan naar Falcon.
Klopt, zijn we alweer vergeten wat voor shitshow the Eternals was? Wokeness all over.

En dat het van alle Marvel films 2e laagste boxoffice had? Point made niet? :D
  FOK!fotograaf woensdag 11 mei 2022 @ 13:27:20 #129
364681 over_hedge
pi_204704544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vorige captain marvel was ook niks irritante actrice haar zo nodig de sterkte avenger maken door Hulk een soort Shrek te maken en Thor dik,

Als je daar naar kijkt klopt het trouwens wel dat de massa die woke bullshit ook niet altijd trekt want die film is heel duidelijk een van de minste bekeken en geliefde film van marvel samen met the Eternals en niemand boeit die hele captain marvel iemand terwijl disney er eerst het gezicht van de nieuwe generatie avengers er van wou maken iets wat nu lijkt te gaan naar Falcon.
Ja het veranderen van bron materiaal wat er jaren bestaat om inclusief te maken. Dat is eigenlijk het meest kutte. Superman die opeens bi moet zijn.

Wat ze met nieuwe personages doen moeten ze allemaal zelf weten. Als ik het dan kut vind kijk ik het idd niet. Maar als je personages die al 50 jaar bestaan die voor vele jeugd sentiment zijn gaat aanpassen om maar unclusief te zijn dan begint het gewoon kut te zijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf woensdag 11 mei 2022 @ 13:29:23 #130
364681 over_hedge
pi_204704570
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Klopt, zijn we alweer vergeten wat voor shitshow the Eternals was? Wokeness all over.

En dat het van alle Marvel films 2e laagste boxoffice had? Point made niet? :D
Nouja Eternals was gewoon niet zo goede film. Ook als je alle woke dingen er uit haalt :P Heel het verhaal is gewoon vreemd. Snap ook nog steeds niet waarom je hier niks meer over hoort in andere films en series. Zou er niet een hand ter grote van een land uit de oceaan moeten steken op het moment? :D En was er niet wat voor de inwoners van aarde toch een soort god zou moeten zijn te zien in de lucht. Hoezo hoor je hier niks over
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 mei 2022 @ 13:37:45 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204704668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja het veranderen van bron materiaal wat er jaren bestaat om inclusief te maken. Dat is eigenlijk het meest kutte. Superman die opeens bi moet zijn.

Wat ze met nieuwe personages doen moeten ze allemaal zelf weten. Als ik het dan kut vind kijk ik het idd niet. Maar als je personages die al 50 jaar bestaan die voor vele jeugd sentiment zijn gaat aanpassen om maar unclusief te zijn dan begint het gewoon kut te zijn.
Klopt helemaal wat jij zegt in x-men hebben ze dat met ice-man geflikt sindsdien heb ik geen comics meer gekocht.

En die super-man dat werkt voor twee issues ofzo omdat lgbt mensen dat gaan kopen uit nieuwsgierigheid maar na drie issues haken die mensen toch weer af zit je met een comic die niemand koopt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204705289
Man wat een gejank zeg. Open er een apart topic over.
Tap tap tap
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:46:45 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_204705431
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je daar naar kijkt klopt het trouwens wel dat de massa die woke bullshit ook niet altijd trekt want die film is heel duidelijk een van de minste bekeken en geliefde film van marvel
Captain Marvel staat op nummer 10 van de 30 Marvel films qua inkomsten, en heeft dus meer binnengehaald dan films als Thor, Iron Man, Spiderman Homecoming etc. De top 10 bestverdienende Marvel films bestaat uit 6 Avengers films, twee Spidermans en Black Panther en Captain Marvel.

Go woke, alt-right brains smoke
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:26:42 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204706507
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:18 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Je weet ook al niet wat een racist is.

Iemand die anno 2022 nog t woord neger gebruikt?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:28:21 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204706529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nouja Eternals was gewoon niet zo goede film. Ook als je alle woke dingen er uit haalt :P Heel het verhaal is gewoon vreemd. Snap ook nog steeds niet waarom je hier niks meer over hoort in andere films en series. Zou er niet een hand ter grote van een land uit de oceaan moeten steken op het moment? :D En was er niet wat voor de inwoners van aarde toch een soort god zou moeten zijn te zien in de lucht. Hoezo hoor je hier niks over
Ik denk dat dat nog komt. Met name ook in Black Panther, vanwege de verwoeste oceaan (en Namor).
De rets van de films zijn opgenomen, verschoven, etc. Die impact zit misschien nog niet eens echt in de MCU tijdlijn van de huidige films (laten we wel wezen: alleen spiderman en strange zijn daarna gekomen).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:37:10 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204706621
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:08 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Hear hear. What's next een film over WW2 en ipv blanke "joden" hebben we nu een mix van aziaten, negers en zuid-amerikanen? :')
Klein verschilletje of we t over historische films hebben die een zekere mate van correctheid moeten hebben, of een verzonnen universum ;)

Overigens: https://nl.wikipedia.org/wiki/Neger
Hier.

Het is niet mijn fantasie en mijn wereld.
Taal verandert en het woord is al geruime tijd not done.
Je hebt nooit dingen meegekregen als "the N-word"?

Hetzelfde geldt voor het woord tranny. Dat is een enorm neerbuigende term en dat hoef ik je echt niet uit te leggen. Je lijkt het namelijk heel erg bewust te gebruiken, deze denigrerende term. Als je anno 2022 nog steeds dat woord gebruikt, dan wil je het gewoonweg niet leren of aanpassen.

Het is vergelijkbaar als je mij continu zou aanduiden als flikker. Zou ik zeer zeker niet op prijs stellen.
En weet je wie degene is die bepaald of de ontvanger t niet op prijs stelt? Juist: de ontvanger. Niet de gever/spreker. In dit geval dus ik.

Nou zit ik zelf niet in de beledigde kant van de termen neger en tranny, maar ik kan je er wel op aanspreken of je die termen niet meer zo wil gebruiken omdat ze als beledigend worden ervaren anno 2022. Het is aan jou wat je daar mee doet. Freedom of speech. Maar als je ze blijft gebruiken, is dat wel degelijk een erg duidelijk statement van jouw kant richting deze twee groepen en hoe jij qua respect stata tegenover deze 2 groepen. Juist OMDAT je er op bent gewezen, en ze toch blijft gebruiken (terwijl t stoppen geen enkele moeite zou kosten). Dan is het een bewuste keuze om denigrerende termen te blijven gebruiken.

Educate, not hate. But also: be willing to be educated.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_204706656
Ik dacht dat ze met N-word het andere N-woord bedoelden :o
Tap tap tap
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:40:38 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204706670
On another note:

Ik wil Dr Strange 2 zo graag zien, maar ik zit met een enorm vervelende kriebeljoest met van die aanvallen :') Die wil ik in de bos echt niet hebben. Hou op met die stomme kuch! :D

Het wordt ook steeds lastiger om spoilers te otwijken nu natuurlijk! Dus ik ga ook echt niet wachten tot ie op D+ komt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  roze woensdag 11 mei 2022 @ 16:41:36 #139
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204706678
Denk er is iets leuks ofzo maar valt tegen.
Your beauty never ever scared me.
  Forum Admin woensdag 11 mei 2022 @ 16:44:42 #140
35723 crew  GGMM
pi_204706711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
Denk er is iets leuks ofzo maar valt tegen.
Nog een maandje geduld, dan komt Ms. Marvel

Zie ook mijn leuke topic! F&S / [Disney+] Ms. Marvel [08.06.2022]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:50:00 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204706763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nog een maandje geduld, dan komt Ms. Marvel

Zie ook mijn leuke topic! F&S / [Disney+] Ms. Marvel [08.06.2022]
Ja, dat is echt al weer rap op Moon Knight :o
Had ik niet verwacht zo snel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!fotograaf woensdag 11 mei 2022 @ 16:59:47 #142
364681 over_hedge
pi_204706853
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Klein verschilletje of we t over historische films hebben die een zekere mate van correctheid moeten hebben
Maar daar komt het dus nu ook al in voor. Dat is een beetje jammer. Maarja witte mannen vervangen is geen probleem. Je zou het eens moeten omdraaien, dan staat de wereld in de fik

Anyway. In dit geval gaat het idd ook niet meer over disney :P

[ Bericht 11% gewijzigd door over_hedge op 11-05-2022 17:08:16 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204715250
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ze met N-word het andere N-woord bedoelden :o
Straks is bv. Turk ook al niet meer "done". Hoewel ik dat van die groep niet verwacht

Kijk mensen mogen hun eigen belevingswereld hebben, verwacht alleen niet dat anderen mensen erin mee hoeven gaan. Dat is aan het individu.

Wat erger is dat ze zelf mensen bij het minste of geringste labelen als racist terwijl ze geen idee hebben wat de definitie is.
pi_204715314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:37 schreef Ang3l het volgende:

Hetzelfde geldt voor het woord tranny. Dat is een enorm neerbuigende term en dat hoef ik je echt niet uit te leggen. Je lijkt het namelijk heel erg bewust te gebruiken, deze denigrerende term. Als je anno 2022 nog steeds dat woord gebruikt, dan wil je het gewoonweg niet leren of aanpassen.

Het is vergelijkbaar als je mij continu zou aanduiden als flikker. Zou ik zeer zeker niet op prijs stellen.
En weet je wie degene is die bepaald of de ontvanger t niet op prijs stelt? Juist: de ontvanger. Niet de gever/spreker. In dit geval dus ik.

Nou zit ik zelf niet in de beledigde kant van de termen neger en tranny, maar ik kan je er wel op aanspreken of je die termen niet meer zo wil gebruiken omdat ze als beledigend worden ervaren anno 2022. Het is aan jou wat je daar mee doet. Freedom of speech. Maar als je ze blijft gebruiken, is dat wel degelijk een erg duidelijk statement van jouw kant richting deze twee groepen en hoe jij qua respect stata tegenover deze 2 groepen. Juist OMDAT je er op bent gewezen, en ze toch blijft gebruiken (terwijl t stoppen geen enkele moeite zou kosten). Dan is het een bewuste keuze om denigrerende termen te blijven gebruiken.

Ik denk dat jij niet snapt hoe een samenleving werkt. Je snapt ook niet dat ik geen statement aan het maken ben, maar gewoonweg een andere denkwijze heb. Ik hoef mijn mening niet te assimileren puur omdat iemand een opmerking maakt. Dat is niet hoe het werkt. :)

Je beledigd voelen is iets wat jij jezelf aandoet. Niet ik. Jij kiest daarvoor.
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:42:59 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_204716162
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:03 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik denk dat jij niet snapt hoe een samenleving werkt. Je snapt ook niet dat ik geen statement aan het maken ben, maar gewoonweg een andere denkwijze heb. Ik hoef mijn mening niet te assimileren puur omdat iemand een opmerking maakt. Dat is niet hoe het werkt. :)

Je beledigd voelen is iets wat jij jezelf aandoet. Niet ik. Jij kiest daarvoor.
Je snapt er geen kut van, wat logisch is als je IQ niet boven kamertemperatuur komt (je beledigd voelen is een keuze!)
Een samenleving betekent juist dat je rekening houdt met de gevoelens van anderen, zeker de zwakkeren in de samenleving, en het niet your way or the highway is.

Oh en Turk, Aziaat en Neger zijn drie compleet verschillende woorden, probeer maar eens te bedenken hoe 'neger' anders is dan de eerste twee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:44:40 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_204716175
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja, dat is echt al weer rap op Moon Knight :o
Had ik niet verwacht zo snel.
Nouja het duurt natuurlijk weer drie maanden voordat de hele serie erop staat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Forum Admin donderdag 12 mei 2022 @ 10:45:39 #147
35723 crew  GGMM
pi_204716184
Waar gaat dit over zeg

Kan dat niet lekker in een apart topic ofzo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:47:23 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_204716198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:45 schreef GGMM het volgende:
Waar gaat dit over zeg

Kan dat niet lekker in een apart topic ofzo
Het blijft hier terugkomen, dus schijnbaar moet het net zo lang gedaan worden tot die vermoeiende mensen een keer hun disney abonnement opzeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:57:34 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204716727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:44 schreef speknek het volgende:

[..]
Nouja het duurt natuurlijk weer drie maanden voordat de hele serie erop staat.
Ja ok, maar we kunnen wel al beginnen! :D
Het volgt sneller op dan in t eerste jaar van D=, waar t vaak wachten wa sop de content.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:42:20 #150
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204717620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:40 schreef Ang3l het volgende:
On another note:

Ik wil Dr Strange 2 zo graag zien, maar ik zit met een enorm vervelende kriebeljoest met van die aanvallen :') Die wil ik in de bos echt niet hebben. Hou op met die stomme kuch! :D

Het wordt ook steeds lastiger om spoilers te otwijken nu natuurlijk! Dus ik ga ook echt niet wachten tot ie op D+ komt.
Wel echt een aanrader, hebben hier genoten. Maar ik heb de laatste jaren sowieso moeite om een slechte marvel film aan te wijzen, dus wellicht heb ik gewoon geen hoge verwachtingen :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')