Dit is geen toeval meer inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:31 schreef Beregd het volgende:
Van Gils ook al ok. Kunnen we stilaan spreken van een lottobonus?
Ik had 'em vorig jaar na de tweede transferperiode, alleen puntjes in Denemarken gehaald. Zul je altijd zien dat het nu gaat draaien!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Werd die 3e ja? Had ik nog overwogen in de FCPL voor een fooitje, maar uiteindelijk is die nergens heen gegaan geloof ik.
Eens!quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Tim DeCler wordt hier 15de, oké dit zegt dus verder allemaal echt geen ene reet.
De nieuwe Merckx?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Cian Uijtdebroeks wordt bergop gelost door Tim Declercq, jouw eerste reactie? @:Koffieplanter
Wat voor reactie zou dit bij mij moeten oproepen? I’m asking.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Cian Uijtdebroeks wordt bergop gelost door Tim Declercq, jouw eerste reactie? @:Koffieplanter
Dat is letterlijk wat ik vraag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat voor reactie zou dit bij mij moeten oproepen? I’m asking.
Jij plaatst dit soort posts doorgaans met een onderliggende bedoeling, come clean.quote:
Je hebt ook nog jaren wakker gelegen van de naam Pieter Jacobs, need I say more? Moeten we ons zorgen gaan maken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij plaatst dit soort posts doorgaans met een onderliggende bedoeling, come clean.
Laat me zeggen wat ik altijd gezegd heb: Cian is een waanzinnig talentvolle jongen maar, ondanks verwoede pogingen van totaalidioot alsmede randdebiel Nico Dick, geen Remco. Hij heeft geen enkele resultaatsverplichting en alles, zoals Palmanova, is mooi meegenomen. Gelukkig is hij zelf zo realistisch om dat te beseffen. Nu blij?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog jaren wakker gelegen van de naam Pieter Jacobs, need I say more? Moeten we ons zorgen gaan maken?
Niet gelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laat me zeggen wat ik altijd gezegd heb: Cian is een waanzinnig talentvolle jongen maar, ondanks verwoede pogingen van totaalidioot alsmede randdebiel Nico Dick, geen Remco. Hij heeft geen enkele resultaatsverplichting en alles, zoals Palmanova, is mooi meegenomen. Gelukkig is hij zelf zo realistisch om dat te beseffen. Nu blij?
De krekels dansen over de graslanden bij een schemerende zomeravond.quote:
Zin in.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De krekels dansen over de graslanden bij een schemerende zomeravond.
Heb jij een VPN in dienst of een stream?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:19 schreef Koffieplanter het volgende:
We zien meer GPX dan koers. l'Equipe min min.
VPN.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb jij een VPN in dienst of een stream?
En waarom is dit op GCN en niet op De Player?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:07 schreef RegularOrange het volgende:
De Bessèges nog ergens te volgen zonder Jose Been?
Dit dus.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
En waarom is dit op GCN en niet op De Player?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel punten gescoord!
Krek heeft dit ook wel eens beter gedaan, evenals Riesjard.
Ik dacht dat Jan alleen commentaar deedquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:27 schreef Sked het volgende:
Bobbie wel te horen op ES2, maar niet op de Player. Dat mogen ze vaker doen.
De discussie zal vast en zeker losbarsten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zou je hem niet naar de Giro of de Tour sturen? Wat is dat voor laffe bende?
De kans dat hij 3 weken op zijn fiets blijft zitten lijkt mij wel minder dan 0.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zou je hem niet naar de Giro of de Tour sturen? Wat is dat voor laffe bende?
Schrap de Vuelta dan ook gelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans dat hij 3 weken op zijn fiets blijft zitten lijkt mij wel minder dan 0.
Zouden ze stiekem van outfit zijn veranderd onderweg?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tao en Sam gebroederlijk over de lijn.
Koersdagen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
De eerste van vijftig. [ afbeelding ] @:DeeBee
Gelukkig rijden ze alleen deze week samen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Wilco mag het hele jaar knechten voor Vlasov.
quote:WK wielrennen in 2023 in Glasgow gaat door van 3 tot 13 augustus, tussen de Tour en de Vuelta: “Grootste wielerevenement ooit”
De wereldwijde wielerfamilie zal in Glasgow voor het eerst samengebracht worden. Het WK 2023 brengt tussen 3 en 13 augustus in Glasgow dertien UCI-wereldkampioenschappen in de verschillende disciplines van de wielersport bij elkaar. Een unicum. Zowel het WK op de weg, als bijvoorbeeld het WK BMX en op de piste worden nu op dezelfde locatie en rond dezelfde datum gereden.
“De bekendmaking van de data vandaag is een belangrijke mijlpaal in de organisatie van de 2023 UCI Wereldkampioenschappen Wielrennen”, zei UCI-voorzitter David Lappartient. “Het samenbrengen van onze bestaande UCI-wereldkampioenschappen op hetzelfde moment en op één locatie om de vier jaar was een van mijn visies voor mijn verkiezing als UCI-voorzitter in 2017. Sindsdien hebben we hier naartoe gewerkt”, was Lappartient tevreden.
“Ik ben zeer verheugd dat de inaugurele UCI-wereldkampioenschappen wielrennen in Glasgow en Schotland zullen plaatsvinden. Met hun ervaring met het hosten van internationale sportevenementen op hoog niveau, de iconische sportlocaties van Glasgow en het prachtige Schotse landschap, hebben we alle ingrediënten voor een uitzonderlijke wedstrijden.”
Paul Bush, voorzitter van de 2023 UCI Wereldkampioenschappen Wielrennen, zei dat het WK 2023 het grootste wielerevenement ooit zal worden. “Dit wordt simpelweg het grootste wielerevenement dat ooit is gehouden en we zijn er trots op dat locaties in Glasgow en in heel Schotland zullen worden gebruikt om wielergeschiedenis te schrijven. Het is een eer dat de UCI ons de organisatie van de allereerste UCI-wereldkampioenschappen wielrennen heeft toevertrouwd en we kijken ernaar uit om de wielrenners, federaties en fans van over de hele wereld van 3 tot en met 13 augustus 2023 te mogen verwelkomen.”
Het WK op weg zal volgend jaar dus niet traditioneel in september vallen, maar wel na de Tour en voor de Vuelta. Naar verwachting zullen er meer dan 8.000 amateur- en elitewielrenners uit ten minste 120 landen deelnemen en meer dan 190 UCI-wereldkampioenen worden gekroond. Er worden meer dan een miljoen toeschouwers verwacht, met een wereldwijd tv-publiek van meer dan een miljard kijkers, waardoor het naar verwachting een van de top 10-sportevenementen op aarde wordt.
Heiligschennis.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco koerst niet, hij geeft een voorstelling.
Je bent een psychopaat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Je hebt er kijk op!quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
De eerste van vijftig. [ afbeelding ] @:DeeBee
Moet je eens kijken wie zich met een 19e plek naar wederom een onverklaarbare topvorm aan het rijden is voor de Emiraten over twee weken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Milan Vader 26ste, toch niet heel slecht voor een eerste profkoers.
Ik had hem al gespot ja, onnavolgbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wie zich met een 19e plek naar wederom een onverklaarbare topvorm aan het rijden is voor de Emiraten over twee weken.
De Ronde van Valencia is wel een stereotype Remco-koers. Past goed op zijn palmares. Benieuwd of deze meneer dit ook kan in de koersen waar niet 90% van het peloton meepeddelt om kilometers te maken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is het? Een kweepeer?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Staat 14 februari al in de agenda? De Clásica Jaén Paraíso Interior dreigt een schitterende wedstrijd te worden. Onverharde wegen en klimmetjes in Andalusië, weer eens wat anders.
[ afbeelding ]
De eerste goede daad van Momparler. De winnaar gaat naar huis met een fabuleuze prijs:
[ afbeelding ]
Een olijf!quote:
Ik had hier werkelijk nog nooit van gehoordquote:
Wel van kunstwielrijden?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:07 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik had hier werkelijk nog nooit van gehoord
En PatGod zuipt vijf flessen wijn, leest Sporza en HLN, en stuurt hem na goed overleg last minute naar de Giro...quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De discussie zal vast en zeker losbarsten.
Karl Vannieuwkerke is naar eigen zeggen Belgisch kampioen geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:07 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik had hier werkelijk nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |