En de tekenfilms spiderman en de comics?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke versie van spinnenman je hebt. Toby Maguire versie kan dat ja. Andrew Garfield en Tom Holland niet. Die moeten webshooters gebruiken die ze zelf gemaakt hebben
Ok, dat wist ik niet..quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welke versie van spinnenman je hebt. Toby Maguire versie kan dat ja. Andrew Garfield en Tom Holland niet. Die moeten webshooters gebruiken die ze zelf gemaakt hebben
Spider-Man the animated series had ook webshooters en zover ik weet de comic versie ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:02 schreef drakin het volgende:
[..]
En de tekenfilms spiderman en de comics?
Er zijn heel wat animaties geweest, is Sam Raimi dan de enige die dat bedacht heeft?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spider-Man the animated series had ook webshooters en zover ik weet de comic versie ook.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Totaal niet verdacht bij een kamer van een tienerjongen natuurlijk!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ik houd wijselijk mijn mond bij die opmerking over witte draden spuitenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een groepje van mensen bij marvel stripboeken die oa spiderman bedacht hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn heel wat animaties geweest, is Sam Raimi dan de enige die dat bedacht heeft?
quote:
Nou dat mag op zich al in de krantquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht ik houd wijselijk mijn mond bij die opmerking over witte draden spuiten
het gaat over webshootersquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was een groepje van mensen bij marvel stripboeken die oa spiderman bedacht hebben.
Worteltjes stamppot met een dikke sappige rookworstquote:
Ja hier gaat het hasenpfeffer of zo worden!quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worteltjes stamppot met een dikke sappige rookworst
Volgens mij heb ik hier ook nog een rookworstquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worteltjes stamppot met een dikke sappige rookworst
quote:
En ga je dat ook doen??quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
vandaag is de dag dat ik weer pozza eten mag
Elke keer na sex on the beachquote:
Het was ook een kut liedje.quote:
Beetje eenvoudig 🤣quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was ook een kut liedje.
Ik heb daar wel 1 ingredient voor in huisquote:
Sinaasappelsap?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb daar wel 1 ingredient voor in huis
quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben onze lieve vivaatjes allemaal een leuke dag gehad?
Heb mij prima vermaakt vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben onze lieve vivaatjes allemaal een leuke dag gehad?
Zaka nationquote:
Iets over een UI, gok ik?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zaka nation![]()
Ik zag een goed topic voor jou
Of eentje met een bivakmuts en een cryptofoon?quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:11 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik vermoed een reiziger zonder mondkapje.
Flipquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zaka nation![]()
Ik zag een goed topic voor jou
Yepquote:
Haloagodquote:
Oh wat danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |