quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In 1979 heette Spiderman in Nederland Spinnenman.
Jonge godquote:
Valt tegen tegenwoordig.quote:
Oef, als de viva dames daarachter komen dan neuk je je binnenkort zo suf als een konijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt tegen tegenwoordig.
Als ik een beetje buikspieren gedaan heb dan kan je zelfs licht blokjes zien
daten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt tegen tegenwoordig.
Als ik een beetje buikspieren gedaan heb dan kan je zelfs licht blokjes zien
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, als de viva dames daarachter komen dan neuk je je binnenkort zo suf als een konijn
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, als de viva dames daarachter komen dan neuk je je binnenkort zo suf als een konijn
Glijd maar m'n DM inquote:
quote:
Zij heeft ook al 2 blokjes zichtbaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
[..]
Glijd maar m'n DM in
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Zij heeft ook al 2 blokjes zichtbaar
Oudje, maar leuk!quote:
Dat kan je nou wel zeggen ...quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Oudje, maar leuk!
Overigens zijn wij geen Viva-damers, maar een stel krakers die deze SC met bruut geweld hebben overgenomen!
Vredig binnen geslopen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat kan je nou wel zeggen ...
Hahahaha ja dat eerder dan, wat het ook is ben iig allang blij dat niet al die viva-lui hier bleven hangen.quote:
Ja we hebben wel ff een wicca-ritueeltje met witte salie enzo moeten gebruiken om hen te verdrijven!quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat eerder dan, wat het ook is ben iig allang blij dat niet al die viva-lui hier bleven hangen.
Hahahaha had mij geroepen, ik weet nog wel wat spreuken en bezweringenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben wel ff een wicca-ritueeltje met witte salie enzo moeten gebruiken om hen te verdrijven!
Bruut geweld gebruiken tegen Viva-dames. Dat is niet ok.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Oudje, maar leuk!
Overigens zijn wij geen Viva-dames, maar een stel krakers die deze SC met bruut geweld hebben overgenomen!
"In the name of the holy Dreft, Ajax and Omo; let these ladies to the household!"quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha had mij geroepen, ik weet nog wel wat spreuken en bezweringen
Whehe nee, sterker nog; we hebben een paar van hen geprobeerd hier binnen te houden, maar helaas.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:15 schreef Salina het volgende:
[..]
Bruut geweld gebruiken tegen Viva-dames. Dat is niet ok.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
"In the name of the holy Dreft, Ajax and Omo; let these ladies to the household!"
En weg zijn ze!
Wie ben jij hier?quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Oudje, maar leuk!
Overigens zijn wij geen Viva-dames, maar een stel krakers die deze SC met bruut geweld hebben overgenomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |