Volgens mij heb ik momenteel wel 0 dingen in blik in de kast.quote:
Popeye is waarschijnlijk gebaseerd op een echt figuur.quote:
Ikke.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
Moest net om weet ik veel wat voor reden aan deze film denkenwie kent deze ook?
Hij lijkt er zeker opquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Popeye is waarschijnlijk gebaseerd op een echt figuur.
ziet er bekend uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
Moest net om weet ik veel wat voor reden aan deze film denkenwie kent deze ook?
2 schoolvrienden die elkaar als spel steeds probeerde te raken met een verdovingspistool. Door omstandigheden kwamen ze in een wereld van spionage terecht tussen de USSR en de USA.quote:
van jou?quote:
Ja ik vond het een superleuke film destijdsquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 schoolvrienden die elkaar als spel steeds probeerde te raken met een verdovingspistool. Door omstandigheden kwamen ze in een wereld van spionage terecht tussen de USSR en de USA.
Vlak voor sluiting zei ik dat @SolidasRock geen leuke TT kon bedenkenquote:
had je toch gelijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlak voor sluiting zei ik dat @:solidasrock geen leuke TT kon bedenken
Solidas kan er gewoon niet tegen dat ik zo leuk benquote:
Dat was die ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vond het een superleuke film destijds
Zit nu te denken wat mijn favoriete films of all time zijn...en er zijn er best veel, maar 1 van mn favorieten is toch wel The Usual Suspectsquote:
preciesquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Solidas kan er gewoon niet tegen dat ik zo leuk ben
gotcha!quote:
Ik zou het nauwelijks kunnen zeggen, ik denk dat ik dan The Blues Brothers zou zeggen omdat daar het meeste inzit, geweldig verhaal, cast en muziek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit nu te denken wat mijn favoriete films of all time zijn...en er zijn er best veel, maar 1 van mn favorieten is toch wel The Usual Suspects
Er was toch elk jaar een fok top 100 voor films?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit nu te denken wat mijn favoriete films of all time zijn...en er zijn er best veel, maar 1 van mn favorieten is toch wel The Usual Suspects
one for allquote:
Wij beginnen vanavond aan het laatste seizoen van de OG seriequote:Op woensdag 2 februari 2022 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal uit, wachten op Vikings Valhalla
waar staat og voor?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij beginnen vanavond aan het laatste seizoen van de OG serie
Ik heb Bjorn in het eggie gezienquote:
Daarna lekker de hottub in.quote:
Nicequote:
is wel een goede voor Viva jaquote:
1.88 meter volgens wikipediaquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij is die vent 2 meter 30 ofzo of niet?
Ja lekker hoor, mag van mij wel zomer worden maar verder niets te klagen! En hoest daarbinnen?quote:
Original Gangster eigenlijkquote:
Ja oké, maar ik gebruik het gewoon voor originalsquote:
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik gebruik het gewoon voor originals
BOOSTER!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.
Hier binnen is het lekker warm, maar het wordt inderdaad tijd dat de deuren en ramen weer open kunnen. Zomerquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, mag van mij wel zomer worden maar verder niets te klagen! En hoest daarbinnen?
De acteur die Ragnar speelde schijnt 1.83 meter groot te zijn, ik vond hem in d e serie vaak een stuk kleiner uitvallen dan dat t.o.v. de volwassen Bjorn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.
Denk niet dat ze snel de deuren en de ramen openzetten in de gevangenis. Hoop van niet eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier binnen is het lekker warm, maar het wordt inderdaad tijd dat de deuren en ramen weer open kunnen. Zomer
Ben je boos op mij?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier binnen is het lekker warm, maar het wordt inderdaad tijd dat de deuren en ramen weer open kunnen. Zomer
quote:Ik was zestien, en jij was achtentwintig
En van de liefde wist ik nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer
En het werd zomer (zomer)
Ja maar Bjorn was een beest van een kerel man. Ragnar is fotomodel (in het eggie). Die zijn toch vaak wat ieler.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De acteur die Ragnar speelde schijnt 1.83 meter groot te zijn, ik vond hem in d e serie vaak een stuk kleiner uitvallen dan dat t.o.v. de volwassen Bjorn.
Moon.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, alleen maar een beetje verdrietig. Maar komt wel weer goed hoor, nog een paar sessies.
De serie heet geoon Vikings, waarom dan original erbij?quote:
Ahhh, kan ik iets voor je doen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, alleen maar een beetje verdrietig. Maar komt wel weer goed hoor, nog een paar sessies.
Dat speelde hij maarquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij is die vent 2 meter 30 ofzo of niet?
Lekker jezelf blijven. Ik richt je vanzelf wel af naar mijn hand.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ahhh, kan ik iets voor je doen?
Hahahaha nou, ben benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lekker jezelf blijven. Ik richt je vanzelf wel af naar mijn hand.
zelfde trucje als ze met lotr deden, Gimli is eigenlijk de langste acteur van allemaalquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is dat je stiekem zo'n schatje bent.
Ja maar daar kom je in het echte leven niet mee weg ben ik bang haha.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
zelfde trucje als ze met lotr deden, Gimli is eigenlijk de langste acteur van allemaal
En met Game Of Thrones was de dwerg iemand die vindt dat je geen dwergenrollen mag hebben!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
zelfde trucje als ze met lotr deden, Gimli is eigenlijk de langste acteur van allemaal
Neuh. FS is aan me gewaagd. Stiekem vind ik dat heerlijk. En zo niet pak ik de knoflook. Het is allemaal vrij simpel hoorquote:
Zijn rol was precies zoals geschreven in het boek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En met Game Of Thrones was de dwerg iemand die vindt dat je geen dwergenrollen mag hebben!
Whehe I know, maar ik zag net dat het over Vikings ging en ik zat te zoeken naar een gifje van The Ancient One die ik zou kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Neuh. FS is aan me gewaagd. Stiekem vind ik dat heerlijk. En zo niet pak ik de knoflook. Het is allemaal vrij simpel hoor
I know!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn rol was precies zoals geschreven in het boek.
De discussie van nu is iets anders dacht ik, maar dat heb ik niet gevolgd
Goede acteur ook, hij heeft in meer grote films gespeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat Grutte Pier?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:37 schreef ToT het volgende:
Ook wel leuk over een Nederlandse reus als acteur.
Hij zou Willow eens moeten zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!
En tjah, hij vindt het niet woke dat er dwergen gebruikt worden in een oud sprookje, en zeker niet als ze "in een grot leven", wat niet eens klopt!
Willow.quote:
Ik vind dan dat daarentegen sneeuwwitje ook door een donkere actrice moet worden gespeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!
En tjah, hij vindt het niet woke dat er dwergen gebruikt worden in een oud sprookje, en zeker niet als ze "in een grot leven", wat niet eens klopt!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind dan dat daarentegen sneeuwwitje ook door een donkere actrice moet worden gespeeld.
1 van mijn favo filmsquote:
Sneeuwitje zou een latina worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef ToT het volgende:
Ik vind eerder dat de dwerggen vervangen moeten worden door een stel negers, en Sneeuwwitje voor een blondine.
Als het inderdaad niet in een grot mag afspelen, dan maar ergens op een groot wit bankstel.
Gimli is de acteur rechts.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Een latina in ieder geval:quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Serieus? Maar met dezelfde titel? Ik was uiteraard maar sarcastisch.
Speelde hij in die Indiana filmquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gimli is de acteur rechts.
[ afbeelding ]
You know you like mequote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Neuh. FS is aan me gewaagd. Stiekem vind ik dat heerlijk. En zo niet pak ik de knoflook. Het is allemaal vrij simpel hoor
Ja een aquariumbewoner had het er ook al over.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
het is vandaag 02-02-2022
even dat jullie het weten
Maar (je moet zo voorzichtig zijn met wat je zegt tegenwoordig) het hele concept achter SNEEUWwitje is toch juist dat ze zo wit is? Met gitzwart haar, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Een latina in ieder geval:
[ afbeelding ]
Het lijkt mij welquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar (je moet zo voorzichtig zijn met wat je zegt tegenwoordig) het hele concept achter SNEEUWwitje is toch juist dat ze zo wit is? Met gitzwart haar, dat dan weer wel.
Ja ach, zeemeerminnen heb je tegenwoordig ook al in alle mogelijke rassen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar (je moet zo voorzichtig zijn met wat je zegt tegenwoordig) het hele concept achter SNEEUWwitje is toch juist dat ze zo wit is? Met gitzwart haar, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |