Ze vertelde dat ze hem heerlijk vond, vooral het zelf geklopt roomsausje viel prima in de smaak!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog een dikke sappige gegeven.
Was wel veel werk, ik ben duidelijk geen 18 meer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze hem heerlijk vond, vooral het zelf geklopt roomsausje viel prima in de smaak!
Achja, daarvoor heb je wel genoeg ervaring opgedaanquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was wel veel werk, ik ben duidelijk geen 18 meer.
Perfect glad geklopt, dat wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, daarvoor heb je wel genoeg ervaring opgedaan
De enige echt grrrrrrrrquote:
HALLO DOEDELS!quote:
HAHAATJESquote:
Zo die hitsige Viva-dames zijn niet voor de poes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
En in ander huishoudelijk nieuws: Wij eten vanavond stamppot met een dikke, sappige rookworst
quote:
Die film heb ik gister nog gezien, dit komt wel erg dichtbij nuquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Die film heb ik gister nog gezien, dit komt wel erg dichtbij nu
Ah ja. Spinnenman 3quote:
Deze heeft het overleeftquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:14 schreef ToT het volgende:
Ja dat gebeurt er met brutale zandmannetjes!
Oh dat zou kunnen. Toen was ik nog niet ter aardequote:Op woensdag 2 februari 2022 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In 1979 heette Spiderman in Nederland Spinnenman.
Broekkie!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Toen was ik nog niet ter aarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |