one for allquote:
Wij beginnen vanavond aan het laatste seizoen van de OG seriequote:Op woensdag 2 februari 2022 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal uit, wachten op Vikings Valhalla
waar staat og voor?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij beginnen vanavond aan het laatste seizoen van de OG serie
Ik heb Bjorn in het eggie gezienquote:
Daarna lekker de hottub in.quote:
Nicequote:
is wel een goede voor Viva jaquote:
1.88 meter volgens wikipediaquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij is die vent 2 meter 30 ofzo of niet?
Ja lekker hoor, mag van mij wel zomer worden maar verder niets te klagen! En hoest daarbinnen?quote:
Original Gangster eigenlijkquote:
Ja oké, maar ik gebruik het gewoon voor originalsquote:
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik gebruik het gewoon voor originals
BOOSTER!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.
Hier binnen is het lekker warm, maar het wordt inderdaad tijd dat de deuren en ramen weer open kunnen. Zomerquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, mag van mij wel zomer worden maar verder niets te klagen! En hoest daarbinnen?
De acteur die Ragnar speelde schijnt 1.83 meter groot te zijn, ik vond hem in d e serie vaak een stuk kleiner uitvallen dan dat t.o.v. de volwassen Bjorn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |