Hallo Shii.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:14 schreef -Shii- het volgende:
Er zijn veel ontkenners, anders was dit topic al vol geweest.
Wij erkennen dat ons leven wordt beheerst door bolk, en geven ons leven op aan een grotere macht dan onszelf (god of zoals wij die zien).quote:
Geh wegquote:
Bolke&Bolke!quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij erkennen dat ons leven wordt beheerst door bolk, en geven ons leven op aan een grotere macht dan onszelf (god of zoals wij die zien).
Gelukkig is @SuperwormJim weer beschikbaarquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Jippie het volgende:
En @:SwJ heeft zijn leuke UI ook niet meer
Met sexy baardje UI?quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig is @:superwormjim weer beschikbaar
Als jij dat wilt, laat ik hem wel staan voor je!quote:
Van de (F)A's en de mods heb ik begrepen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:52 schreef Jippie het volgende:
Hi! Ben ik eindelijk in de gelegenheid om te bolken zit DTS op slot
Het is een complot
Liefquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, laat ik hem wel staan voor je!
In opdracht van Soros zekerquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de (F)A's en de mods heb ik begrepen.
Yvonne denk ik.quote:
Nee, die is veel te lief hiervoor. Het moet een kwaadaardige wereldmacht zijn die niet willen dat het Denk Tank Spel de genetische code van de reptilians achterhaalt. FOK! had gewoon geen andere keuze meer, denk ik.quote:
WE WAREN ZO CLOSE!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, die is veel te lief hiervoor. Het moet een kwaadaardige wereldmacht zijn die niet willen dat het Denk Tank Spel de genetische code van de reptilians achterhaalt. FOK! had gewoon geen andere keuze meer, denk ik.
quote:
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdownquote:
Mits met mate gebruikt is DTS een zeer probate aanvulling op ander therapievormen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdown
Dit of 2G?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Op advies van Ernst Kuipers denk ik. Slecht voor de geestelijke gezondheid oid. Was dit of heel NL in lockdown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |