SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Heb met mijn rode wilgentakken een mandje gevlochten voor het eerst.Viel nog best tegen en er is heel veel ruimte voor verbetering. (Alleen zijn die takken nu op
)
Desondanks ben ik er stiekem best trots op, ondanks alle gaten enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks! Was zelf best verbaasd dat het ook echt op een mandje begon te lijken gisteravond. Maar deze takken zijn vrij random en toch wel wat van verschillende diktes, als je alles van gelijke dikte hebt dan lijkt het ook al snel mooier.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vind het echt heel netjes voor een eerste keer met onregelmatig materiaal!
Dat wordt goed om je heen kijken naar de oranje mannetjes!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is niet veel hoger dan gister geworden he? Maar het kost best veel takken. Dus nu moet ik nieuwe.
Het is heel stevig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
Is het mandje ook stevig? Kun je het gebruiken, denk je?
Misschien een keer heel vroeg ik het weekend ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt goed om je heen kijken naar de oranje mannetjes!
Prima mandje hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vind het echt heel netjes voor een eerste keer met onregelmatig materiaal!
Nee Ama op weg naar een frikandelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:25 schreef mschol het volgende:
is dat dimmy die uit bad komt in de OP?
Echt cool! Als de samenleving instort en er niets meer is, kun jij straks handige mandjes maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is heel stevig.Ik denk zelfs maar dat durf ik niet te testen, dat als ik hem omdraai ik er op zou kunnen zitten. En hij is ook best zwaar voor een mandje maar denk dat hij wel lichter wordt als de takken uit gaan drogen, nu zijn ze nog vers natuurlijk. Ik zou er niets kleins en waardevols in stoppen.
Huhquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:25 schreef mschol het volgende:
is dat dimmy die uit bad komt in de OP?
Londonquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan in maart voor een beurs naar Londen.
En fuiken Recs! Want dat is hetzelfde principe. Eet jij graag vis? Ik niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt cool! Als de samenleving instort en er niets meer is, kun jij straks handige mandjes maken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik ga maar eens slapen teefjes
Oh ja, dat is ook belangrijk! En ik vind sommige vis lekker! Gerookte paling bijvoorbeeld. Maar ik denk dat paling nou juist snel ontsnapt door gaten in de fuik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En fuiken Recs! Want dat is hetzelfde principe. Eet jij graag vis? Ik niet.
Zo gaaf!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Heb met mijn rode wilgentakken een mandje gevlochten voor het eerst.Viel nog best tegen en er is heel veel ruimte voor verbetering. (Alleen zijn die takken nu op
)
Desondanks ben ik er stiekem best trots op, ondanks alle gaten enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook belangrijk! En ik vind sommige vis lekker! Gerookte paling bijvoorbeeld. Maar ik denk dat paling nou juist snel ontsnapt door gaten in de fuik.
Ja dat lijkt me ook heel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, en het is nog leuk om te doen ook.
Zitten er geen beestjes in het hout?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Was zelf best verbaasd dat het ook echt op een mandje begon te lijken gisteravond. Maar deze takken zijn vrij random en toch wel wat van verschillende diktes, als je alles van gelijke dikte hebt dan lijkt het ook al snel mooier.
Paling met een totebel ja? Daar kan ik me weinig bij voorstellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
paling vangen ze juist met fuiken.. of kruisnetten
Wat een bijzondere kennis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Maar daar heb je weer andere technieken voor. Peuren bijvoorbeeld, vroeger wel eens gedaan. Of een strobaal maken en die in het water hangen een nacht ofzo.
Niet gezien, bedoel je parasieten ofzo? Het zijn twijgen dus redelijk dunne takken. En mooie onbeschadigde bast ook, dus weet dan niet hoe ze erin moeten komen, maar nu ga jij me vast iets vertellen waardoor ik hem vannacht voor de zekerheid maar buiten zet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten er geen beestjes in het hout?
Ah, kennelijk hebben we een aalkubbe nodig dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
paling vangen ze juist met fuiken.. of kruisnetten
toen het nog mocht zag je het bij ons vooral met kruisnetten gebeuren.. ook wel wat fuiken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Paling met een totebel ja? Daar kan ik me weinig bij voorstellen.
Ik ging vroeger wel eens nachtvissen (heel veel blowen en bier drinken) en dan leer je nog wel eens wat. Van peuren weet ik het niet zeker maar een strobaal gebruiken is volgens mij verboden, net als het kruisnet waar Frannie het over had. Of althans dat laatste was vroeger zo.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet gezien, bedoel je parasieten ofzo? Het zijn twijgen dus redelijk dunne takken. En mooie onbeschadigde bast ook, dus weet dan niet hoe ze erin moeten komen, maar nu ga jij me vast iets vertellen waardoor ik hem vannacht voor de zekerheid maar buiten zet?
En honderdduizend wilgentakken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, kennelijk hebben we een aalkubbe nodig dan.
[ afbeelding ]
Hmm ik probeer te bedenken hoe dat zou werken. Paling is toch een bodemvis? En deden ze dan misschien stro in die fuiken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toen het nog mocht zag je het bij ons vooral met kruisnetten gebeuren.. ook wel wat fuiken.
al zijn de meeste fuiken nu voor rivierkreeften
geen flauw ideequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ik probeer te bedenken hoe dat zou werken. Paling is toch een bodemvis? En deden ze dan misschien stro in die fuiken?
Er zijn wilgenkwekerijen! Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En honderdduizend wilgentakken.
Ik doe hout voor de hamster even een nachtje in de vriezer voor de zekerheidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet gezien, bedoel je parasieten ofzo? Het zijn twijgen dus redelijk dunne takken. En mooie onbeschadigde bast ook, dus weet dan niet hoe ze erin moeten komen, maar nu ga jij me vast iets vertellen waardoor ik hem vannacht voor de zekerheid maar buiten zet?
Dan moet je nog oppassen dat je niet per ongeluk de hamster in de vriezer zet en het hout in het hok.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe hout voor de hamster even een nachtje in de vriezer voor de zekerheidje had een aantal jaar geleden zo'n hype met hout bij de action en toen waren er mensen waarbij er een of andere tor in zat.
Ik wel maar ik heb pas vandaag geleerd dat het een griend heet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn wilgenkwekerijen! Dat wist ik niet.https://www.vanaalsburgbv.nl/over-ons/kwekerij/
Ja maar ik denk eigenlijk dat dat gedroogd hout is?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe hout voor de hamster even een nachtje in de vriezer voor de zekerheidje had een aantal jaar geleden zo'n hype met hout bij de action en toen waren er mensen waarbij er een of andere tor in zat.
Pitaatjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je nog oppassen dat je niet per ongeluk de hamster in de vriezer zet en het hout in het hok.
Dat accent! Dat filmpje is heel rustgevend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel maar ik heb pas vandaag geleerd dat het een griend heet.
Kijk hier maar eens, zo vet wat deze man kan.
https://www.youtube.com/c(...)0&sort=dd&shelf_id=0
Dit bedoelde ik met dat ik bijna mijn tuin wil gaan omspitten.
Heb wel vandaag wat stekken in een pot gedaan.
Het lijkt me niet dat je je er druk over hoeft te maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk eigenlijk dat dat gedroogd hout is?
Zelfde onderwerpen die terugkomen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lig weer lekker te piekeren.![]()
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 01:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde onderwerpen die terugkomen?
Voor wat het waard is, omdat ik las dat jezelf soms maar matig vind, ik vind je een leuke user ook al zijn we het niet altijd eens over dingen, Het helpt mij om nieuwe projecten te bedenken., Bijvoorbeeld met knutselen maar kan van alles zijn, als je je er maar in kan vastbijten. Bijt je vast tot het weer wat beter gaatquote:
Knap hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, ben ook serieus wel trots.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lig weer lekker te piekeren.![]()
Nee. Werd gewoon wakker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 05:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was het tijd voor je oude mannen plasje?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Werd gewoon wakker.![]()
2,5 uur wakker gelegen
Was vergeten de wekker te zetten dus nu pas weer wakker. Dat scheelt. Wel tijd om eruit te gaan nuquote:
Nee ze hebben gewoon geen briefje achtergelatenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geschokt. Er ligt géén DHL briefje in de bus. Zouden ze daadwerkelijk geluisterd hebben?
* dud0r schudt handquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Nou dat was even een brakke nacht.
"druk het pakket aub achterover"?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geschokt. Er ligt géén DHL briefje in de bus. Zouden ze daadwerkelijk geluisterd hebben?
Staat ook niet in de T&T dat ze niet konden bezorgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ze hebben gewoon geen briefje achtergelaten
Nee, "breng 'm op een moment dat er wél iemand aanwezig is"quote:
wat?quote:
dan zouden ze mogelijk geluisterd hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat ook niet in de T&T dat ze niet konden bezorgen.
*Schud geen handenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat?
[..]
dan zouden ze mogelijk geluisterd hebben
kersenlippen komt toch nergens. die kan ik prima de hand schudden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
*Schud geen handen
*Was je handen regelmatig
* Nies in je elleboog
nee, dat is te moeilijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, "breng 'm op een moment dat er wél iemand aanwezig is"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zal er wel iemand in je flat rokenquote:
moet je werken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:40 schreef Karzai het volgende:
Dacht dat ik voor vandaag boodschappen had besteld, maar zie dat ze morgen komen. Moet ik toch nog iets verzinnen voor vanavond.
Was me al aan het verheugen op een biefstukje vandaag
Woensdag is toch broccoli gehakt dag?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:40 schreef Karzai het volgende:
Dacht dat ik voor vandaag boodschappen had besteld, maar zie dat ze morgen komen. Moet ik toch nog iets verzinnen voor vanavond.
Was me al aan het verheugen op een biefstukje vandaag
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Woensdag is toch broccoli gehakt dag?
@:4everblackeyed
*gaat op onderzoek*quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan zal er wel iemand in je flat roken
jij ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:44 schreef Karzai het volgende:
Aangeland op Amsterdam Centraal, werkze vandaag!
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is te moeilijkNou, vandaar m'n verwondering. Eigenlijk alles wat afgelopen tijd met DHL komt, negeert m'n wijzigingen in bezorgmoment. Gisterochtend(!) toen ik zag dat ze 'm gisteravond af wilden leveren het bezorgmoment gewijzigd, maar zo rond 15u kreeg ik doodleuk een mailtje dat de bezorger onderweg was. Dan ligt het echt niet aan mij hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik héb broccoli vandaag...quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Woensdag is toch broccoli gehakt dag?
@:4everblackeyed
niet in je eigen appartement mutsquote:
Amaramadingdongquote:
rip bankrekeningquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Kak, vergeten Apple TV+ op te zeggen
Gister naar de bios en Welkoop geweest en bij m'n ouders gegetenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
kersenlippen komt toch nergens. die kan ik prima de hand schudden.
Livin' on the edge!quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister naar de bios en Welkoop geweest en bij m'n ouders gegetenIk vraag erom.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet in je eigen appartement muts
![]()
je hebt waarschijnlijk een centraal afzuigsysteem door de flat lopen.
Dus als er iemand in een ander appartement aan het roken is kan die lucht door dat systeem heen komen
[..]
Amaramadingdong![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Meer Brabanders
Het was vorig jaar in alle provincies te merken dat er meer kinderen werden geboren. Er kwamen vooral meer Brabanders ter wereld: het aantal geboorten in Noord-Brabant steeg met bijna 9 procent vergeleken met 2020.
oeh dat is wel heel erg link.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is een van de nadelen van in een flat wonen. en het kan prima dat het op dezelfde plek constant zo ruiktquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja zoiets denk ik ook maar dat zou wel heel naar zijn. Maar had het al een tijd terug ook op deze plek in het huis
Mwaquote:
Mila vind ik echt een hondennaam.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa![]()
Noah, Lucas en Sem stonden vorig jaar het vaakst op de geboortekaartjes van Brabantse jongens. De populairste Brabantse meisjesnamen waren Julia, Mila en Emma
Ik ook. Wel weer geen gehakt, maar kipquote:
Ik vind meisjesnamen altijd veel mooier. Je kunt jongens ook best Julia noemen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa![]()
Noah, Lucas en Sem stonden vorig jaar het vaakst op de geboortekaartjes van Brabantse jongens. De populairste Brabantse meisjesnamen waren Julia, Mila en Emma
Soow, de welkoop is wel een risicogebiedquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mwa, Bij Julia verwacht je een leuke meid, bij Julio verwacht je een gladjanusquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind meisjesnamen altijd veel mooier. Je kunt jongens ook best Julia noemen.
wat voor info ga je vergaren?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan over drie weken naar een info-middag in Amsterdam maar zit er ook nog weer niet op te wachten om met een groep in zo'n muffig kamertje in een herenhuis te zitten
Klopt. Zou zo snel geen goede jongensnaam kunnen bedenken mocht ik kinderen krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mila vind ik echt een hondennaam.
ik ga volgens mij niet zo goed op die olijfolie met knoflook. Elke keer buikpijn als ik het heb gegetenquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mila vind ik echt een hondennaam.
Beetje terug naar vroeger, toen hadden vrouwen ook vaak een mannennaam, Piet, Jan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon UitStraling noemen en zijn leventje is al erg goed begonnen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Zou zo snel geen goede jongensnaam kunnen bedenken mocht ik kinderen krijgen.
Nu krijgen meisjes Amerikaanse achternamen als voornaam. Re(a)gan, McKenzie, Kennedy. Zometeen ook Trumps?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje terug naar vroeger, toen hadden vrouwen ook vaak een mannennaam, Piet, Jan.
als dimm een kind krijgt is die kans wel aanwezigquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu krijgen meisjes Amerikaanse achternamen als voornaam. Re(a)gan, McKenzie, Kennedy. Zometeen ook Trumps?
Hier zou dat dan Jansen en Bakker zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu krijgen meisjes Amerikaanse achternamen als voornaam. Re(a)gan, McKenzie, Kennedy. Zometeen ook Trumps?
Is dat niet vooral in de Randstad en op woonwagenkampen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smaakt vast net als kipquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:00 schreef Karzai het volgende:
Verblijft een hele kolonie tamme meerkoeten bij de bushalte, komen naar je toegekend als je daar staat
[ afbeelding ]
Neem je 1 mee voor de lunch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:00 schreef Karzai het volgende:
Verblijft een hele kolonie tamme meerkoeten bij de bushalte, komen naar je toegekend als je daar staat
[ afbeelding ]
Ben dan altijd zo bang dat ze een keer naar foute gastjes toe rennenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:00 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben dan altijd zo bang dat ze een keer naar foute gastjes toe rennen
quote:
Iedereen heeft recht op wansmaak.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet vooral in de Randstad en op woonwagenkampen?
En Vriesje, Jongkie en Vissertje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier zou dat dan Jansen en Bakker zijn
Zo klinkt het alsof het wat dommige pubermeisjes zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben dan altijd zo bang dat ze een keer naar foute gastjes toe rennen
Taeke Taekema. Al is dat een manquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier zou dat dan Jansen en Bakker zijn
Takjequote:Op woensdag 2 februari 2022 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Taeke Taekema. Al is dat een man
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof het wat dommige pubermeisjes zijn.
quote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
oeh dat is wel heel erg link.
ik ben gisteren naar kantoor geweest, in de trein en tram en de albert heijn.
dan gaan we toch wel dood dus dan kan dit ook wel
* dud0r geeft knuffel
Dit is precies mijn kat, iedere ochtend weerquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga volgens mij niet zo goed op die olijfolie met knoflook. Elke keer buikpijn als ik het heb gegeten
zo gevaarlijk zie ik mijzelf ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is precies mijn kat, iedere ochtend weer
denk hetquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Knoflook en ui nog steeds de boosdoeners?
Ik zet het even op de lijst. Kan zijn dat die een veto gaat krijgen, ik waarschuw je alvast.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon UitStraling noemen en zijn leventje is al erg goed begonnen.
Ik denk dat Cali nog eerder voor Adolf, Idi of Kwekkie zal gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet het even op de lijst. Kan zijn dat die een veto gaat krijgen, ik waarschuw je alvast.
Benito, Nicolae, Vladimir,quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Cali nog eerder voor Adolf, Idi of Kwekkie zal gaan.
Dit is nuquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo gevaarlijk zie ik mijzelf ook
das wel een ochtendhumeurtje hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nu![]()
https://i.imgur.com/RZSNzV7.jpg
Kan er deze keer ook niet echt uithalen waar de pure haat vandaan komt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das wel een ochtendhumeurtje hoor
gewoon omdat katquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er deze keer ook niet echt uithalen waar de pure haat vandaan komt.
succes usquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* trekt dikke handschoenen aan.
Doe je die gesprekken al vandaag via zoom?quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Veel lezen en kennismakingsgesprekken organiseren vandaag.
Teamsquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe je die gesprekken al vandaag via zoom?
"Hoiiii, ik ben Buda, ik ben dol op bodpods, oorlog en ouwe dingen, zwemmen in Boedapest krijg ik goedgezindheid van en van zwarte kousen helemaal en ik was burgemeester, nu jij?"quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Veel lezen en kennismakingsgesprekken organiseren vandaag.
misschien dat burgermeester nog even weg latenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoiiii, ik ben Buda, ik ben dol op bodpods, oorlog en ouwe dingen, zwemmen in Boedapest krijg ik goedgezindheid van en van zwarte kousen helemaal en ik was burgemeester, nu jij?"
Of ze blijven doorvragen over de zwarte kousen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
dadelijk komt de roverheid belasting innen in fogueville
nou ja dan kan die gewoon vertellen over zijn date met godelievequote:Op woensdag 2 februari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze blijven doorvragen over de zwarte kousen.
Ik zit in een team vol vrouwen die me gisteren al een beetje raar aankeken toen ik vertelde dat ik dol ben op trams en metro’squote:Op woensdag 2 februari 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoiiii, ik ben Buda, ik ben dol op bodpods, oorlog en ouwe dingen, zwemmen in Boedapest krijg ik goedgezindheid van en van zwarte kousen helemaal en ik was burgemeester, nu jij?"
Buda’s succesverhalenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan kan die gewoon vertellen over zijn date met godelieve
Heb jij wel eens tijdens een sollicitatiegesprek verteld over je koekjeskruimelavontuur?quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan kan die gewoon vertellen over zijn date met godelieve
ja maar dat compenseert ook weer je succesvolle carriere als burgermeest. Toont aan dat je ook maar een mens bentquote:
gek zegquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij wel eens tijdens een sollicitatiegesprek verteld over je koekjeskruimelavontuur?
Nee, iemand persoonlijk spreken is leuker. Het is ook raar dat ik een totaal andere baan heb, maar ik zit op dezelfde stoel, aan dezelfde tafel, met hetzelfde beeldscherm voor mijn giechel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou mij nou helemaal niks lijken
Over een maand valt de Tena Lady niet meer aan te slepenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit in een team vol vrouwen die me gisteren al een beetje raar aankeken toen ik vertelde dat ik dol ben op trams en metro’s. De rest heb ik nog maar even weggelaten. Dat moet je gedoseerd brengen.
ja iddquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, iemand persoonlijk spreken is leuker. Het is ook raar dat ik een totaal andere baan heb, maar ik zit op dezelfde stoel, aan dezelfde tafel, met hetzelfde beeldscherm voor mijn giechel.
Ik heb wel over mijn mislukte relatie in Hongarije verteldquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat compenseert ook weer je succesvolle carriere als burgermeest. Toont aan dat je ook maar een mens bent
ohquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel over mijn mislukte relatie in Hongarije verteld
Allemaal ouder en getrouwdquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
Zat er trouwens al een leuke dame tussen?
Dit lijkt me inderdaad een hele vreemde gewaarwording.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, iemand persoonlijk spreken is leuker. Het is ook raar dat ik een totaal andere baan heb, maar ik zit op dezelfde stoel, aan dezelfde tafel, met hetzelfde beeldscherm voor mijn giechel.
wat doet zequote:
Ze heeft zo'n knaagstengel die vier keer zo groot is als zij helemaal kapot geknaagd en naar haar huisje gesleurd vannacht.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze staat te blaffen naar de postbode?
quote:De Hef wordt ontmanteld voor megajacht van rijkste man ter wereld
Toen de iconische Koningshavenbrug, beter bekend bij Rotterdammers als 'De Hef', in 2017 na een grootschalige renovatie weer in elkaar werd gezet, beloofde de gemeente Rotterdam dat het bouwwerk nooit meer gedemonteerd zou worden. Op die belofte lijkt de gemeente nu terug te komen. De CEO van Amazon, Jeff Bezos, wil namelijk dat het middenstuk wordt weggehaald om zijn gigantische jacht er doorheen te laten varen.
https://www.rijnmond.nl/n(...)AjAmpaOiUgefFxk1kcd4
Huwelijken kunnen makkelijk stuk en twee weekjes smurfen op een tropisch eiland haalt al snel vijf jaar af van de leeftijd.quote:
Denk dat ze ongesteld isquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n knaagstengel die vier keer zo groot is als zij helemaal kapot geknaagd en naar haar huisje gesleurd vannacht.
die heeft een wilde nacht gehadquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n knaagstengel die vier keer zo groot is als zij helemaal kapot geknaagd en naar haar huisje gesleurd vannacht.
Dat zijn vast ook vrouwen die wat Buda in hun leven kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huwelijken kunnen makkelijk stuk en twee weekjes smurfen op een tropisch eiland haalt al snel vijf jaar af van de leeftijd.
Mja, ik denk toch dat ik maar moet doorswipen op die dating-appquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huwelijken kunnen makkelijk stuk en twee weekjes smurfen op een tropisch eiland haalt al snel vijf jaar af van de leeftijd.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb je ze allemaal al gezien?
Ik neem aan dat jullie inmiddels een doelgroepenonderzoek hebben voltooid?quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn vast ook vrouwen die wat Buda in hun leven kunnen gebruiken.
Copainquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:34 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vriendjes.
En @:dud0r en @:Wereldgozer
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
Twee stephen kings gevonden kersenlippen
[ afbeelding ]
Zekerstewetenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn vast ook vrouwen die wat Buda in hun leven kunnen gebruiken.
zie je dat @Wereldgozerquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:34 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen vriendjes.
En @:dud0r en @:Wereldgozer
cujo heb ik nog op de middelbare school gelezen voor Engelsquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:33 schreef Karzai het volgende:
Twee stephen kings gevonden kersenlippen
[ afbeelding ]
hoeveel boeken heb je?quote:
Rood haar, zwarte kousen, lange rok, introvert, wandeltype, bedachtzaam, natuurliefhebster, oplevende bij regen, sneeuw en storm, sproetjes, belezen en beschaafd en bedachtzaam en intelligent.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie inmiddels een doelgroepenonderzoek hebben voltooid?
Mja, de uiterlijke zaken zijn nice to haves hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood haar, zwarte kousen, lange rok, introvert, wandeltype, bedachtzaam, natuurliefhebster, oplevende bij regen, sneeuw en storm, sproetjes, belezen en beschaafd en bedachtzaam en intelligent.
Ik denk dat we samen een keer een rondje Ierland met de auto moeten doen
Die hebben niets te vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar denken die vrouwen heel anders over![]()
/incelmodus
hmm kan ik mijn nieuwsgierigheid bedwingen?quote:
Ik haat dit soort muziek normaal maar ik vind deze wel chill.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm kan ik mijn nieuwsgierigheid bedwingen?
Ja maar gifblauwe rijst, pisgele chocolade, knalrode boontjes of lijkwitte hachee zijn niet te vreten en je moet toch dagelijks eten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de uiterlijke zaken zijn nice to haves hoor
Niet zo veel meer. Vijf planken. Heb bijna alles weggedaan de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel boeken heb je?
Echte boeken bedoel ik dan. Geen bestanden op een ereader
heb gekliktquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik haat dit soort muziek normaal maar ik vind deze wel chill.
Ik las eerst A WHOLE LOTTA MONKEY en was uitermate geīntrigeerd dat negers een keer niet over centjes, kraaltjes en blingbling aan het zingen waren.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eerst A WHOLE LOTTA MONKEY en was uitermate geīntrigeerd dat negers een keer niet over centjes, kraaltjes en blingbling aan het zingen waren.
geloof er niks vanquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
zie je dat @:wereldgozer
wij worden weer apart genoemd omdat wij zijn BESTE vriendjes zijn
zijn ALLERBESTE vriendjes dan?quote:
quote:
Ik welquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm kan ik mijn nieuwsgierigheid bedwingen?
Ok.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eerst A WHOLE LOTTA MONKEY en was uitermate geīntrigeerd dat negers een keer niet over centjes, kraaltjes en blingbling aan het zingen waren.
gewoon even snel op je mobiel de desktop versie aan zetten, klikken en weer terug zettenquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:57 schreef Ama het volgende:
Tijd om thuis die blokkeerknop weer eens op te zoeken.
Ik ga zo dingen doen. Doe thuis wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon even snel op je mobiel de desktop versie aan zetten, klikken en weer terug zetten
kom je ook hier dingen doen? de vloer moet weer een dweil erover hebben en ik heb er nul zin inquote:
duotovski is gewoon aan het werk tochquote:
Ja doei. Moet mijn eigen huis ook schoonmaken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom je ook hier dingen doen? de vloer moet weer een dweil erover hebben en ik heb er nul zin in
Ja klopt haha.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
duotovski is gewoon aan het werk toch
Ze duikt even onder het bureau.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
duotovski is gewoon aan het werk toch
daar moet ook schoongemaakt wordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze duikt even onder het bureau.
je hebt ook helemaal niks voor mij over hequote:Op woensdag 2 februari 2022 10:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja doei. Moet mijn eigen huis ook schoonmaken.
maar vanavond wel een lekker fris bed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet stofzuigen en dweilen
En het bed opmaken.
Zolang dat duurt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar vanavond wel een lekker fris bed.
Heerlak.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar vanavond wel een lekker fris bed.
ja dat is voorbij zodra je er een uur in hebt liggen zwetenquote:
Tering jantje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
CBS: inflatie Nederland in januari verder opgelopen naar 7,6 procent
Terug naar de ouderwetse extra weekendbaan op zaterdag dan maar voor velen.
Dat is vreemdquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb drie mensen vermist op het werk.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Standje viesdik hier.
Vrijwilligster is jarig geweest en om de haverklap vraagt er steeds iemand wanneer is er taart...
Ik ben er netto ongeveer 12% op vooruit gegaan, maar zo schiet het natuurlijk niet opquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we geen verdere uitdagingen in Nederland, de zorg, de drugscriminaliteit, de woningmarkt, overschot aan boeren met poepende beesten, asielzoekers, vieze Jeroen, defensie en de transitie van gas naar stroomquote:
Ik heb gewoon vrij genomen op m'n verjaardag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef Goitske het volgende:
Bij ons een saaie maand op het werk qua verjaardagen. Al zag ik bij de arts assistenten een mega bak met paaseieren staan dus als we echt gaan zoeken is er altijd iets te snaaien...
Die bak was 2 dagen later al leeg dat ik dacht wtf...
Ik ben op een zondag jarigquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrij genomen op m'n verjaardag.
Vrijdag, dus LANG WEEKEND.quote:
En vergeet het great reset-griepje niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we geen verdere uitdagingen in Nederland, de zorg, de drugscriminaliteit, de woningmarkt, overschot aan boeren met poepende beesten, asielzoekers, vieze Jeroen, defensie en de transitie van gas naar stroom
en dan ben ik niet eens langs geweestquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef Goitske het volgende:
Bij ons een saaie maand op het werk qua verjaardagen. Al zag ik bij de arts assistenten een mega bak met paaseieren staan dus als we echt gaan zoeken is er altijd iets te snaaien...
Die bak was 2 dagen later al leeg dat ik dacht wtf...
Straks in 2023 weer een baan zoeken die 12 procent netto meer schokt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er netto ongeveer 12% op vooruit gegaan, maar zo schiet het natuurlijk niet op
En dan trakteer je niet een dag later? Heb daar altijd zo'n hekel aan . Die heb ik op m'n werk dan wel vreten als er iemand jarig is maar zelf niet trakterenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrij genomen op m'n verjaardag.
In dat rijtje lijkt dat veruit de minst grote uitdaging.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En vergeet het great reset-griepje niet.
#viesdikquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan ben ik niet eens langs geweest
Ik was van plan maandag te trakteren, dan is iedereen op de zaak. Vrijdags zitten we met minder.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
En dan trakteer je niet een dag later? Heb daar altijd zo'n hekel aan . Die heb ik op m'n werk dan wel vreten als er iemand jarig is maar zelf niet trakteren
Wat een amateurs.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
#viesdik
Was echt bizar ik moest in die ruimte zijn mega bak vol. Echt zo'n grote salade bak. 2 dagen later lagen er nog 3 in toen ik daar weer moest zijn
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hoef ik alleen maar fulltime te gaan werken. Maar liever nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks in 2023 weer een baan zoeken die 12 procent netto meer schokt.
Serieus... Triestquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was van plan maandag te trakteren, dan is iedereen op de zaak. Vrijdags zitten we met minder.
Al die wattenstaafjes, prikjes en regelingen kosten anders een hoop centjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat rijtje lijkt dat veruit de minst grote uitdaging.
Wat? Dat ik op maandag na m'n verjaardag IEDEREEN trakteer in plaats van alleen die ene andere die er ook maandag is?quote:
op het oude kantoor hadden we gevulde snoeppotten staan. Was in principe voor de afdeling maar af en toe was het 's ochtends een heel stuk leger dan als de laatste weg ging.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
#viesdik
Was echt bizar ik moest in die ruimte zijn mega bak vol. Echt zo'n grote salade bak. 2 dagen later lagen er nog 3 in toen ik daar weer moest zijn
Dat mensen uitzoeken welke dag ze gaan trakteren op het aantal aanwezigenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat? Dat ik op maandag na m'n verjaardag IEDEREEN trakteer in plaats van alleen die ene andere die er ook maandag is?
Edit: beetje rare zin geworden. Vrijdags (verjaardag) zit ik met 1 ander (a), maar verjaardag ben ik dus vrij. Maandag is iedereen er (dus ook a) en dan trakteer ik.
Kaas is technisch gezien niet vegetarisch.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:25 schreef Goitske het volgende:
Voor de verjaardag van mijn man maak ik zelfs altijd wat hij graag mee wil
Meestal zijn dat mini saucijzenbroodjes, pittige gehaktballetjes en dit jaar ook kaasbroodjes erbij omdat ze een vegetariër hebben en een kleine apfelstrudel
Voor mijn eigen verjaardag had ik 2 taarten gemaakt
Verschilt per kaas, er zijn inmiddels ook met vegetarisch verantwoord stremsel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaas is technisch gezien niet vegetarisch.
Wel vegetarisch niet veganistischquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaas is technisch gezien niet vegetarisch.
Ja maar die zijn nog in de minderheid.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt per kaas, er zijn inmiddels ook met vegetarisch verantwoord stremsel.
Het gaat de oven in hč.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind trakteren debiel, zeker huisgemaakte zooi, rot op met je vieze bende en je gore handen.
Stremsel, komt uit de maag van kalveren iirc.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wel vegetarisch niet veganistisch
is ook een traditie voor het plebsquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind trakteren debiel, zeker huisgemaakte zooi, rot op met je vieze bende en je gore handen.
Weet ik maar meestal vegetarische mensen eten wel kaas. Het is ook eerst nagevraagd bij hem of hij wel kaas eetquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stremsel, komt uit de maag van kalveren iirc.
/niet strikt vega.
Ja en straks jarenlange nazorg van mensen die de lockdown maar moeilijk getrokken hebben en nu verworden zijn tot zwakke beschadigde vogeltjes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die wattenstaafjes, prikjes en regelingen kosten anders een hoop centjes
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is ook een traditie voor het plebs
Zullen we trouwen? morgen?quote:
Misschien kun je een van die vogeltjes in huis nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en straks jarenlange nazorg van mensen die de lockdown maar moeilijk getrokken hebben en nu verworden zijn tot zwakke beschadigde vogeltjes.
Dan liever een levendige ronddansende paradijsvogel dan een halfkale grijze huismus.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je een van die vogeltjes in huis nemen.
Sommige kuikens die hebben grijze veren voordat ze paradijsvogel worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan liever een levendige ronddansende paradijsvogel dan een halfkale grijze huismus.
Een hoop letten er inderdaad niet op, zelfde met dingen met gelatine enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Weet ik maar meestal vegetarische mensen eten wel kaas. Het is ook eerst nagevraagd bij hem of hij wel kaas eet
ballie met haar wintervacht?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en straks jarenlange nazorg van mensen die de lockdown maar moeilijk getrokken hebben en nu verworden zijn tot zwakke beschadigde vogeltjes.
Dat valt nog best mee.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo veel meer. Vijf planken. Heb bijna alles weggedaan de afgelopen jaren.
Dus ballie met haar wintervachtquote:
Had een keer wat met een kapster, prachtige vrouw maar ze droeg vrij ordinaire kleding uiteraard, ik duizenden euro's uitgegeven aan dure joie de vivre jurken maar op feestjes pijpte ze gewoon nog de flesjes bierquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige kuikens die hebben grijze veren voordat ze paradijsvogel worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |