Verbaast het je?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Als ik de NAC supporters op den twitter moet geloven maakt Bannis daar geen hele beste indruk.
Mocro's kunnen niet voetballen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Als ik de NAC supporters op den twitter moet geloven maakt Bannis daar geen hele beste indruk.
Het is ook allemaal niet zo best.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Al dat spul voorin wat verhuurd is is in de eerste plaats ook te klein.quote:
Zal wel wissel komen te staan met de komst van Hilterman.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Jammer voor die jongen maar die moet echt een niveautje lager kijken dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Ook een niveautje lager dan NAC als je die fans dus mag geloven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer voor die jongen maar die moet echt een niveautje lager kijken dan Feyenoord.
Gewoon niveau Vente toch? Met zo'n bouw ga je het natuurlijk ook never nooit redden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook een niveautje lager dan NAC als je die fans dus mag geloven.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan tegenwoordig toch je kaart vanaf je mobiel laten scannen? Op mijn kaart voor morgen staat dat je hem moet printen, maar dat ben ik vergeten op m'n wekelijkse kantoordag gisteren
Anders moet ik even iemand met een printer zoeken.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als laatste stadion in Nederland zo ongeveer.
Als het goed is kan dat , maar promoten ze dat nog nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan tegenwoordig toch je kaart vanaf je mobiel laten scannen? Op mijn kaart voor morgen staat dat je hem moet printen, maar dat ben ik vergeten op m'n wekelijkse kantoordag gisteren
Anders moet ik even iemand met een printer zoeken.
Heb NAC tegen Emmen en tegen Roda JC zien spelen laatst. Was geen feestje die Bannis.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Vente doet het in de KKD wel beter dan Bannis. Vente is een prima spits voor Roda JC. Bannis komt voor NAC gewoon al tekort.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon niveau Vente toch? Met zo'n bouw ga je het natuurlijk ook never nooit redden.
Heb ook niet het idee dat ook maar iemand het hier in die jongens heeft zien zitten.
Van Persie wil trainer worden, dat heeft niets met zijn zoon te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet een beetje met z'n zoon te maken die in de jeugd voetbalt of staat dat er helemaal los van?
Bennis is ook een paar jaar jongerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vente doet het in de KKD wel beter dan Bannis. Vente is een prima spits voor Roda JC. Bannis komt voor NAC gewoon al tekort.
Dan moet Slot wel nog heel wat jaartjes blijven, want zo lang Jong Feyenoord niet in de KKD speelt kan Van Persie niet de nodige ervaring op doen bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van Persie wil trainer worden, dat heeft niets met zijn zoon te maken
misschien wel de toekomsige opvolger van slot...
Tot nu toe ben ik helemaal niet zo tevreden over slot...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet Slot wel nog heel wat jaartjes blijven, want zo lang Jong Feyenoord niet in de KKD speelt kan Van Persie niet de nodige ervaring op doen bij Feyenoord.
Volgens mij is Bannis ook jaren jonger? Ik schat het allemaal redelijk hetzelfde in. Is nu pas voor het eerst dat Vente enigszins begint te scoren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vente doet het in de KKD wel beter dan Bannis. Vente is een prima spits voor Roda JC. Bannis komt voor NAC gewoon al tekort.
Drie jaar jonger inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is Bannis ook jaren jonger? Ik schat het allemaal redelijk hetzelfde in. Is nu pas voor het eerst dat Vente enigszins begint te scoren.
Je moet vooral naar jezelf kijken. Maar dat Schmidt z’n vertrek heeft aangekondigd is wel weer iets in ons voordeel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zei het al een paar keer eerder, Feyenoord gaat nog tweede worden. Niet dat je daar veel aan hebt maar toch.
Laten we morgen eerst zelf maar eens winnen, en volgende week bij AZ uit, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zei het al een paar keer eerder, Feyenoord gaat nog tweede worden. Niet dat je daar veel aan hebt maar toch.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je moet vooral naar jezelf kijken. Maar dat Schmidt z’n vertrek heeft aangekondigd is wel weer iets in ons voordeel.
Ik zie hier vaak een groot optimisme als het over transfers en aankopen gaat maar dit pessimisme begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laten we morgen eerst zelf maar eens winnen, en volgende week bij AZ uit, als ik me niet vergis.
Nou ja, ik volg Feyenoord al langer dan vandaag. Dan wordt je vanzelf een beetje voorzichtig met al teveel enthousiasme en hoop op voorhand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier vaak een groot optimisme als het over transfers en aankopen gaat maar dit pessimisme begrijp ik niet.
PSV is echt los zand, staat op de virtuele expected ranking lager dan Feyenoord en Feyenoord speelt ook nog eens een stuk beter voetbal. Durf hier wel een wedje op te zetten.
Ik snap je wel maar dit jaar zit er een goede coach en een goed team. En in Eindhoven beiden niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, ik volg Feyenoord al langer dan vandaag. Dan wordt je vanzelf een beetje voorzichtig met al teveel enthousiasme en hoop op voorhand.
Ik ben niet pessimistisch hoor. Het aanstaande vertrek van Schmidt is voor ons een voordeel. Maar wij zijn ook nog niet voldoende constant. Dat toonde de thuiswedstrijd tegen Vitesse ook wel weer aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier vaak een groot optimisme als het over transfers en aankopen gaat maar dit pessimisme begrijp ik niet.
PSV is echt los zand, staat op de virtuele expected ranking lager dan Feyenoord en Feyenoord speelt ook nog eens een stuk beter voetbal. Durf hier wel een wedje op te zetten.
Over 3 weken pas. Eerst RKC en Cambuur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laten we morgen eerst zelf maar eens winnen, en volgende week bij AZ uit, als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |