Nee, snap ik wel. Vind dat echt een goede back en Geertruida vind ik centraal beter.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef Slobeend het volgende:
Ben niet per se blij met Pedersen weer wissel.
Wel een verschil he, fijn dat we inmiddels ook in de breedte een prima ploegje hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:59 schreef fetX het volgende:
Wissels Feyenoord
Marciano, Jansen, Pedersen, Hendriks, Toornstra, Hendrix, Basset, Walemark, Dessers.
Prima bankie.
Ik zie ook liever pedersen rechtsback want die is aanvallend gewoon beter en met die clowns zoals linssen heb je dat eigenlijk wel nodig....quote:
Zal nog niet fit genoeg zijn. Hopen dat Geertgod geen rare fratsen uit gaat halen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef Slobeend het volgende:
Ben niet per se blij met Pedersen weer wissel.
Geen kaart kunnen bemachtigen. Ik ben er niet zo rouwig omquote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een tyfusweer om voor het eerst weer te komen.
Terwijl het vorig weekend topweer wasquote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een tyfusweer om voor het eerst weer te komen.
Naja, we staan op het schema om 71 punten te halen, maar aangezien we ons flink hebben versterkt (en voor de winterstop veel onnodige punten hebben geknoeid) mag de lat misschien iets omhoog. Aan de andere kant zou boven de 70 punten al buiten het kampioensjaar het beste seizoen in 10 jaar betekenen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's wel weinig ambitie, 70 punten. Zeker als je na 20 wedstrijden op 42 punten staat en in de winterstop wat spelers hebt gehaald.
Programma na de winterstop is ook iets makkelijker. 75 punten moet mogelijk zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, we staan op het schema om 71 punten te halen, maar aangezien we ons flink hebben versterkt (en voor de winterstop veel onnodige punten hebben geknoeid) mag de lat misschien iets omhoog. Aan de andere kant zou boven de 70 punten al buiten het kampioensjaar het beste seizoen in 10 jaar betekenen.
Makkelijk 3e.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Programma na de winterstop is ook iets makkelijker. 75 punten moet mogelijk zijn.
Ik zit verdomme op de tweede ring onder het dak maar ik regen alsnog helemaal natquote:Op zondag 6 februari 2022 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen kaart kunnen bemachtigen. Ik ben er niet zo rouwig om
Met een 1/3e gevulde Kuip zal er toch wel een droog plekje te vinden zijn?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit verdomme op de tweede ring onder het dak maar ik regen alsnog helemaal nat
niet met deze wind denk ikquote:Op zondag 6 februari 2022 11:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Met een 1/3e gevulde Kuip zal er toch wel een droog plekje te vinden zijn?
Die 70 punten gaat Feyenoord echt wel halen. Het ziet er behoorlijk goed uit voor de komende anderhalf jaar moet ik zeggen. Kans op een tweede plek is groot en vanaf 22-23 komen er twee Champions League-plekken vrij voor Nederland.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, we staan op het schema om 71 punten te halen, maar aangezien we ons flink hebben versterkt (en voor de winterstop veel onnodige punten hebben geknoeid) mag de lat misschien iets omhoog. Aan de andere kant zou boven de 70 punten al buiten het kampioensjaar het beste seizoen in 10 jaar betekenen.
Dat zou echt top zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Programma na de winterstop is ook iets makkelijker. 75 punten moet mogelijk zijn.
wat een bizar account is ditquote:Op zondag 6 februari 2022 12:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die 70 punten gaat Feyenoord echt wel halen. Het ziet er behoorlijk goed uit voor de komende anderhalf jaar moet ik zeggen. Kans op een tweede plek is groot en vanaf 22-23 komen er twee Champions League-plekken vrij voor Nederland.
Zou best weleens kunnen dat deze cover dan eindelijk werkelijkheid wordt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |