quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Vrijdagavond heren dubbel. Mix alleen voor vrouwtjes te kijken? Want het spelletje is veel minder.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef tja77 het volgende: [..] Geen mix? Vrijdagavond mix competitie kan goud zijn hoor
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijdagavond heren dubbel. Mix alleen voor vrouwtjes te kijken? Want het spelletje is veel minder.
Ik vind mix moeilijker dan een heren dubbel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijdagavond heren dubbel. Mix alleen voor vrouwtjes te kijken? Want het spelletje is veel minder.
Oke kyrgiosquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier. Terug van "sporten"
Ace meegepakt met onderhandse service. @:wereldgozer @:fetx @:monkyyy
Nodigen we Stacy uitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In een lekkere sexclub. Als Ying Yang weer open is
Schultenbraü klappen en pijltjes gooien natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Al die sportieve mannen in dit topic. Welke +1 ga jij doen @:Nine.
Ik gokte juist op nul sexdrivequote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Wat een type
Volgens mij wil die de extreemste dingen in bed
Je kan gaan tuinieren in haar jungle jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Wat een type
Volgens mij wil die de extreemste dingen in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |