SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Vieze bed ? Ik wil er wel in gaan liggen. Lig maar in dat ondergescheten bed van Nouch....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
maar nous moet in dat vieze bed van vera?
Voelt en ziet ze dit zelf niet ? Ik begrijp dat niet. Als iedereen het ziet inclusief bepaalde inwoners waarom voelt ze dat dan niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vera moet gewaarschuwd worden voor Dimitri. Maar hoe? 🥲
ik zou niet graag in een bed van een ander gaan liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vieze bed ? Ik wil er wel in gaan liggen. Lig maar in dat ondergescheten bed van Nouch....
Wrom? Tis een grote meid hoor en ze ziet zelf ook wel hoe hij is???quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vera moet gewaarschuwd worden voor Dimitri. Maar hoe? 🥲
Sowieso niet. Maar het moet nu eenmaal ;-)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou niet graag in een bed van een ander gaan liggen
Sneeuwwitje en de zeven dwergen, oké?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het moet iets schattigs zijn met prinses nawel en buigende lakeitjes eromheen
Vind dat ook niet echt fris.. zou gewoon mijn dekbed en kussen meenemenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En juist daarom loopt het ook niet lekker, groepsdruk, iedereen die op je let en dan nog al die camera's!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof zeurt over barst tussen vera en dimi. En ze maken het steeds ongemakkelijker voor die twee
Geeuwwitje?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Sneeuwwitje en de zeven dwergen, oké?
Ik ben redelijk goed met paint shop pro maar ,ou het even niet weten wat te makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Sneeuwwitje en de zeven dwergen, oké?
Open je ogen. Vera boeit hem niksquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Tegen Peter heeft dimitri gister wel verteld dat hij zich gestrest voelt over of hij erop komt en hoe hij zich door het spe neer zet. Maar tegen vera geloof ik nog niet
Ik denk dat Veer een betere man zoekt buiten BB (zoals wij bijv.), want die puber is on the game.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk goed met paint shop pro maar ,ou het even niet weten wat te maken
Moeten de filmposter van Disney Doornroosje bewerken, Nawel als Doornroosje Nouchine Leroy en Hanne als de 3 feeen en Salar als Malificequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende: [..] Het moet iets schattigs zijn met prinses nawel en buigende lakeitjes eromheen
![]()
Zijn 3 bedden vrij in groen. Die kunnen ze gebruiken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, en ook op zijn initiatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:25 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi is uit z’n bed gekomen en knuffelt met Peter ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toch zijn het wel echt vriendenquote:
Laat dat kind toch! Misschien houdt ze wel van slaafs zijn en hoopt ze haar eigen mr Grey te vinden!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:30 schreef Sofia35 het volgende:
Ik begin het naar voor Vera te vinden en beetje eng dat ze dit allemaal pikt. Ze is zo submissive naar dimi toe
Heb het woordje submissive even gegoogled, maar klopt wat je zegt !quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:30 schreef Sofia35 het volgende:
Ik begin het naar voor Vera te vinden en beetje eng dat ze dit allemaal pikt. Ze is zo submissive naar dimi toe
Wel lief van Peter. Hij kijkt vaak zo streng maar denk dat dat gewoon z’n gezichtsuitdrukking isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, en ook op zijn initiatief.
[ afbeelding ]
Ik kan niet terug kijken dus geen idee!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
wat zegt Salar nu tegen nouch
er zal niemand meer achter je aanrennen wanneer ik weg ben?
ik ben de enige die het ziet???
ik heb het nu al 3 x terug geluisterd
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, en ook op zijn initiatief.
[ afbeelding ]Begin het nu een beetje te begrijpen waarom hij niet echt doorzet met Vera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen kind meer hoor. Zelfde leeftijd als nawel en je ziet het verschilquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat dat kind toch! Misschien houdt ze wel van slaafs zijn en hoopt ze haar eigen mr Grey te vinden!
alsof nawel zich zo volwassen en onafhankelijk gedraagt.....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:35 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Het is geen kind meer hoor. Zelfde leeftijd als nawel en je ziet het verschil
de roddelende dwergenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:35 schreef danilel het volgende:
Ik schreef daar straks ook al
Slaapwitje en de zeverende dwergen ( kan ook zwerende dwergen zijn)
ze vindt in elk geval wurgseks spannendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat dat kind toch! Misschien houdt ze wel van slaafs zijn en hoopt ze haar eigen mr Grey te vinden!
Lolquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:35 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
dat wurgseks is ook stoere praat geweest volgens mij, maar gaat helemaal een eigen leven lijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:38 schreef danilel het volgende:
[..]
ze vindt in elk geval wurgseks spannend
boehoeeee, ik werd buitengesloten door stomme kristoffquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:38 schreef Angelflush het volgende:
De mannen behalve Leroy zijn tafeltennis spelen met zn 4.
Leroy wil ook mee doen , wil gelijk erbij maar kristof zegt we maken dit spel ff af en dan kan je mee doen. Leroy wil toch gelijk meedoen maar kristof houdt vol ff dit afmaken bro.
Leroy kijkt heel zielig.
Dus zal vanavond tegen zn groepje wel weer gaan zeuren dat kristof de baas speelde bij t spel.
Ik denk dat dat haar gewone stem isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vondt vera leuk maar Jezus gedraag je is naar je leeftijd iedere keer dat gemaakte stemmetje en aandacht vragen op kinderlijke manier het wordt gewoon zielig
Schop hem mijlenver weg meid
Dus mag je haar gewoon haar gang laten gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:35 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Wat een nare man is kristoff toch ook. Hij denkt serieus dat hij daar de baas isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:38 schreef Angelflush het volgende:
De mannen behalve Leroy zijn tafeltennis spelen met zn 4.
Leroy wil ook mee doen , wil gelijk erbij maar kristof zegt we maken dit spel ff af en dan kan je mee doen. Leroy wil toch gelijk meedoen maar kristof houdt vol ff dit afmaken bro.
Leroy kijkt heel zielig.
Dus zal vanavond tegen zn groepje wel weer gaan zeuren dat kristof de baas speelde bij t spel.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Wat een nare man is kristoff toch ook. Hij denkt serieus dat hij daar de baas is
Oké. Liefdesverdriet zullen we eventueel nog op tv zien als ze blijftquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus mag je haar gewoon haar gang laten gaanMisschien is ze wel hartstikke onderdanig, haar eigen keuze. Ze is oud en wijs genoeg om eventueel haar eigen fouten te mogen maken...
En godzijdank is er verschil met pocahontas Nawel, je zal er daar 2 of meer van hebben
Serieus, jij moet een troll zijn, kan niet andersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Wat een nare man is kristoff toch ook. Hij denkt serieus dat hij daar de baas is
wat een zeikwijf is die Leroy toch ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hoezo bepaald hij dat Leroy niet mee mag doen met een spel ? Naar mannetje bahquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Serieus, jij moet een troll zijn, kan niet anders
Nee is stemmetje wat ze doet als ze tegen dimi praat let maar is opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar gewone stem is
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ja, zacht onderdanig stemmetjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee is stemmetje wat ze doet als ze tegen dimi praat let maar is op
begrijpend lezen is moeilijk hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hoezo bepaald hij dat Leroy niet mee mag doen met een spel ? Naar mannetje bah
wat zeur je nou, ze staan met z'n vieren een spel te spelen, waarschijnlijk met puntentelling. Dus kristoff zegt dat het spel eerst afgemaakt wordt, voor er iemand bij komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
heeft ie zijn luiertje om en speentje in?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:44 schreef Ireth het volgende:
Nou leroy mag ook meedoen hoorhij kan stoppen met huilen
ja maar ja maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:44 schreef Ireth het volgende:
Nou leroy mag ook meedoen hoorhij kan stoppen met huilen
Ja idd, nou stoppen met snotteren, je neus ff snuiten, een lolly pakken (heeft leroy vast wel voor je) en weer lekker gaan spelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:46 schreef danilel het volgende:
[..]
vannacht heef iemand m zeker weer gestolen als ie m weer verloren is
Leroy morgenvroegquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:46 schreef danilel het volgende:
[..]
vannacht heef iemand m zeker weer gestolen als ie m weer verloren is
Volwassen reactie. Je beseft dat de mensen in het huis je niet eens kennen/ willen kennen hè? Dus calm downquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja idd, nou stoppen met snotteren, je neus ff snuiten, een lolly pakken (heeft leroy vast wel voor je) en weer lekker gaan spelen.
tja die heeft een pijnboompitbreinquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:47 schreef Ptr67 het volgende:
Nawel is niet zo echt heel slim... als je een beetje bij verstand bent moet je toch weten dat dit allemaal wat later tegen jou zal keren.
Bedoel haar plotselinge actief zijn... in haar hoofd "wetende/denkende" dat ze zal vrijgesteld worden door nieuwe kompaan Leroy bij eventuele gelijke stemmen => en die kans zit er wel degelijk in.
Dat ze nu niet inziet dat de gouden kamer haar plotselinge positieve gedrag ook raar gaan vinden, en dan uiteraard zullen beseffen van hey; die weet al dat ze een vrijstelling gaat krijgen van Leroy. Dus golden boys => niets meer doorvertellen aan Leroy (hou hem aan het lijntje).
of jij kijkt in de spiegelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:48 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Volwassen reactie. Je beseft dat de mensen in het huis je niet eens kennen/ willen kennen hè? Dus calm down
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:48 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Volwassen reactie. Je beseft dat de mensen in het huis je niet eens kennen/ willen kennen hè? Dus calm down
Je snap t niet echt he. Ze waren midden in een spel, dus logisch dat ze dat even afmaken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze pingpongenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef engine het volgende:
Misschien weer gewoon commentaar geven op big brother?
Dus dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
wat zeur je nou, ze staan met z'n vieren een spel te spelen, waarschijnlijk met puntentelling. Dus kristoff zegt dat het spel eerst afgemaakt wordt, voor er iemand bij komt.
Ik zie daar werkelijk helemaal niets vreemds in
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja idd, nou stoppen met snotteren, je neus ff snuiten, een lolly pakken (heeft leroy vast wel voor je) en weer lekker gaan spelen.
Guulio voor Leroy hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef danilel het volgende:
Leeroj laat het balletje vallen, hij zal wel weer balen en zo gaan janken bij goelio
een verwassen kitty pakquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Dimi een lelijk trainingspak
Mijn koffiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef danilel het volgende:
Leeroj laat het balletje vallen, hij zal wel weer balen en zo gaan janken bij goelio
of Gudoquote:
Jaaa, die was leuk en had ik ook gezien (en gelikedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:35 schreef danilel het volgende:
Ik schreef daar straks ook al
Slaapwitje en de zeverende dwergen ( kan ook zwerende dwergen zijn)
quote:Op
Beste admin,
Ik stuur dit bericht omdat een aantal personen in de COS van Utopia mij steeds persoonlijk aanvallen. Ik heb een aantal mensen die m’n favoriet niet zijn en dat spreek ik gewoon eerlijk uit qua streams. Maar ze vallen mij steeds persoonlijk aan, omdat er clubje is die geen tegenspraak van bepaalde inwoners willen.
Zouden jullie hier iets aan kunnen doen/ kunnen opletten. Ieder heeft z’n recht op eigen mening en persoonlijke aanvallen mogen volgens mij niet ?
Alvast bedankt
Groetjes,
Sofia
dinsdag 1 februari 2022 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
echt een mollenstreekquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
Julio liep weg voor hij het balletje had geslagen
Ze gaat vanavond pas om 10 uur slapenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond, zie ik Nawel nu nog recht op zitten
@Benny Sofia is boos op mij, zij deed dit en ik toen dat en nou wil ze niet meer met mij knikkerenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef danilel het volgende:
jammer dat ik moet gaan, het is nu net zo gezellig, tot strakjes cossers!
Heeft Nawel 5.0 zich herpaktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaat vanavond pas om 10 uur slapen
misschien kun je een man6 of een man9 maken voor dergelijke gevallenquote:
quote:
Zit die knikker soms in een pot zalf?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
@:Benny Sofia is boos op mij, zij deed dit en ik toen dat en nou wil ze niet meer met mij knikkeren
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zit die knikker soms in een pot zalf?
dat maakt Kristof ervanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ik las terug in de cos barstjes tussen Vimi, is er iets voorgevallen? Behalve dat ze vanavond apart slapen.
Nee, hatersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ik las terug in de cos barstjes tussen Vimi, is er iets voorgevallen? Behalve dat ze vanavond apart slapen.
Zaterdag is de breuk definitiefquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik wil wel met je knikkeren hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
@:Benny Sofia is boos op mij, zij deed dit en ik toen dat en nou wil ze niet meer met mij knikkeren
Is knikkeren hoe de jeugd scharen tegenwoordig noemtquote:
nee dan hebben ze Fixquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is knikkeren hoe de jeugd scharen tegenwoordig noemt
Ik weet niet hoe de jeugd dat noemt, ik ben al heel lang geen jeugd meerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geen idee, daar behoor ik allang niet meer toequote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De mannelijke versiequote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben niet zeker maar dacht dat ie in het begin al eens had gemeld te veel last van zijn rug te hebben... Dansen en springen ok, maar Tafeltennis is inderdaad veel intensiever (zelf gespeeld vroeger in clubverband).quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, daar behoor ik allang niet meer toe
Getsie! Scharende oude vrouwenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Verida het volgende:
Ik
[..]
Ik weet niet hoe de jeugd dat noemt, ik ben al heel lang geen jeugd meer
Ik hoop nog steeds dat Dimi een goede invloed op Vera heeft en we binnenkort kunnen genieten van topless Vera.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Ik ben blij dat Dimi wat aan heeft maar echt veel beter dan blote bast is het niet.
lol er even fijn tussen knijpen die reactie (gelijk heeft ze wel)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Dimi een lelijk trainingspak
nee was grapje van kristof en bleef hij zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:07 schreef s1lverz het volgende:
het invoegen van de afbeelding lijkt niet te lukken.. zo dan?
https://ibb.co/r69JdGS
ik heb alle vloeibare zaken al aan de kant gezetquote:
Geweldig!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Adat231 het volgende:
xal dat het nou echt zijn 1 polletje en dat kijgt dan de naam judgement week
Ik ben al blij dat ik geen paasei in mijn mond hadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb alle vloeibare zaken al aan de kant gezet![]()
Zou me niks verbazen als je kijkt naar het niveau van de andere weken en opdrachtenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Adat231 het volgende:
Dan nog eens 100 duimpjes voor diegene..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:14 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik krijg veel duimpjes, maar @:s1lverz heeft 'm gemaakt!
Harder dan ooitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Adat231 het volgende:
dat meen je nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat Leroy zich nu echt overal mee bemoeien? Hij moet even weten wat er in het brood is gegaan.
dan had je kristof daar ook nog de schuld van kunnen gevenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik geen paasei in mijn mond had
Eigenlijk vind ik dat deze best wel een permanente plek in de OP verdientquote:
En na woensdag is de week voorbij dus er zal niet heel veel meer komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als je kijkt naar het niveau van de andere weken en opdrachten
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef suzi1 het volgende:
zet er nog een pan snert bij, vanwege de pinses op de erwt. maar t is voor snert wat eruit komt.. sneert
Denk dat als Dimi dit overweegt, hij daar te berekend voor is, om dit nu te doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef Ptr67 het volgende:
kristof iets duidelijk maken tgv Vera... doet mij denken dat Dimi eventueel overweegt haar te dumpen (nu ze zogezegd laatst staat in een nep-poll).
Als dit echt zo het geval zou zijn hebben we in het echt een nieuwe laatste plaats voor Dimi (want allen die liefde vrolijk vinden, gaan dit echt niet pikken); en zal het de populariteit van Vera alleen maar meer verhogen.
Zou domme zet nu zijn van Dimi; maar is zijn idiote beslissing dan maar.
Ik zou ook verkeerd kunnen zijn met deze aanname natuurlijk.. feel free voor reacties
die poept er eerder opquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef suzi1 het volgende:
of een doornroosje en dat salar over de glazen kist heenspringt met zijn paard
nee is gewoon sarren van kristof, doet hij al vaker. Dimitri gaat nu nog niet op haar stemmen, doet dat pas aan het einde als ze met 8 zijn of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef Ptr67 het volgende:
kristof iets duidelijk maken tgv Vera... doet mij denken dat Dimi eventueel overweegt haar te dumpen (nu ze zogezegd laatst staat in een nep-poll).
Als dit echt zo het geval zou zijn hebben we in het echt een nieuwe laatste plaats voor Dimi (want allen die liefde vrolijk vinden, gaan dit echt niet pikken); en zal het de populariteit van Vera alleen maar meer verhogen.
Ik zou ook verkeerd kunnen zijn met deze aanname natuurlijk.. feel free voor reacties
des te meer er uit de COS komenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
tot wanneer kunnen kaarten gestuurd worden?
ik kan evt binnenkort wel wat proberen aan te kloten
al zag ik hierboven al een hele mooie!
Grappig om te zien dat zo'n beetje alles aan hem veranderd is sinds hij een pin op heeft. Behalve het kapsel en het shirtje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy neemt z'n taak eeeeerg serieus, wil precies weten welk meel in welke pot zit.
Ik heb dat gesprek gehoord, het was toch echt Nous die zei..is er een barst bij jullie, vera zei..dit is al de 2de keer dat je dit zegt...Wat heeft Kris dan gedaan??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef Ptr67 het volgende:
Jaaaa, die is ook leuk!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef suzi1 het volgende:
zet er nog een pan snert bij, vanwege de pinses op de erwt. maar t is voor snert wat eruit komt.. sneert
Dat vraag ik me ook af, maar zou sowieso nog even wachten met sturen. Effect is toch minder als diegene dan al uit het huis gestemd is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
was ervoor al dat Kris dat suggereerdequote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek gehoord, het was toch echt Nous die zei..is er een barst bij jullie, vera zei..dit is al de 2de keer dat je dit zegt...Wat heeft Kris dan gedaan??
ik heb momenteel ook even niet echt de tijd. of steeds een klein stukje tussendoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar zou sowieso nog even wachten met sturen. Effect is toch minder als diegene dan al uit het huis gestemd is.
Oke thanks..maar vanavond was het echt Nous..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ervoor al dat Kris dat suggereerde
Het is ook Kristof dat herhaaldelijk moet zeggen... "Dimi ga nu eens naar Vera man"... en dit bij verschillende situaties.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ervoor al dat Kris dat suggereerde
Hij loopt in de roddel/klaagsessies al een week te klagen dat steeds mensen de keuken opeisen en deed dat ook een keer tegen Hanna, die gaf aan dat ze ging vragen hoe ze brood moest maken. En die heeft dat dus gevraagd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat Leroy zich nu echt overal mee bemoeien? Hij moet even weten wat er in het brood is gegaan.
ik zei toch 14 hooguit 15 jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Utopia ? In welk jaar ben ik beland?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:30 schreef s1lverz het volgende:
nog eentje dan..
https://imgur.com/wHVDIyf
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:29 schreef engine het volgende:
36 duizend is helemaal geen slechte deal
Maar ze had 125.000 kunnen hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:29 schreef engine het volgende:
36 duizend is helemaal geen slechte deal
nog eentje dan..
https://instagram.com/sto(...)m_medium=share_sheetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
wat zou het mooi zijn als die viraal gaat op sociaal mediaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef s1lverz het volgende:
[..]
dank dank! als iemand 'm op twitter wil gooien: voel je vrij
nog eentje dan..
staat geen datum.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
https://instagram.com/sto(...)m_medium=share_sheet
ik ga denken dat kristof op nawel doet en iemand die er niet op komtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
salar keek ook niet blij met wat kristof zei. Op wie zal kristof dan gaan stemmen als hij niet op julio wil. Hij was toch steeds van groen moet leeg
Misschien eerst Hanne?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
salar keek ook niet blij met wat kristof zei. Op wie zal kristof dan gaan stemmen als hij niet op julio wil. Hij was toch steeds van groen moet leeg
Zonde dat ze het nu in een paar fragmentjes plakken. Was leuk geweest om te volgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Ireth het volgende:
Best wel leuk bedacht dat balletjes spel (tv)
Yep, maar das met de meest leuke spelen het geval heb ik het ideequote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde dat ze het nu in een paar fragmentjes plakken. Was leuk geweest om te volgen.
"De sessie lijkt te zijn verbroken"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
https://www.kaartje2go.nl(...)tMWExODA1#/overzicht
kunnen jullie het kaartje zien zo?
nee .even screenshot maken en uppenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
Staat een foutmelding in het schermquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
maar kristof was juist met salar voor het leegspelen van de groene. squote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:39 schreef Harry het volgende:
Dimitri is er bang voor dat hij op het scherm gaat komen. Peter en Kristof die bij hem zaten geven hem op dit moment geen back-up. Kristof zegt, dat Dimitri moet strijden. "Dat is het spel", zegt Kristof.
De sessie lijkt te zijn verbroken!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
Echt, hij mag wel meedoen, maar als dit spelletje is afgelopen. Of moeten ze meteen voor Leroy opnieuw beginnen, want Leroy is zo zielig? Hij moet niet janken, zit hele dagen over die mannen te roddelen, laat hij met zijn maatje Nawel een spelletje gaan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
ja op deze foto wel jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb deze foto echt vergroot, maar de tekst is moeilijk te lezen?
Ik wilde eerst voordeel van de twijfel geven, maar zie nu echt steeds meer wat een hork hij is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:38 schreef Daana316 het volgende:
Ik zie echt een breuk aankomen tussen Vimi.
Hij doet wel leuk doen met de mannen en ik zie Vera steeds ongelukkiger zijn.
Maar als hij genomineerd staat, zal hij dat niet doen voor zaterdagavond. Want dan weet hij zeker dat hij eruit gaat. Ik snap alleen dat lieve troosten dan niet, na haar opa,'s overlijden en het zingen van hem bij de muur, dat hij zo eenzaam was zonder haar.
Vind het wel zielig voor haat, eerst de muur, missen vriendje, opa overleden onderaan de pol en waarschijnlijk nu een breuk. Hoeveel kan een mens hebben. Dit alles binnen 1,5 week.
Wat er ook gezegd wordt, Vera blijft sterk.
ff Hanne uithorenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waarom kijkt anoes elke keer alsof ze 3 dagen niet kan poepen
zie dat je het al hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
@:Suzi1
heb jij een link naar dat valentijnsbericht
ff een adres nodig
Zou jij ook doen als jij steeds veren in Nawee's reet moest stekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waarom kijkt anoes elke keer alsof ze 3 dagen niet kan poepen
Pas op hoor, mods worden straks heul heul erg boosquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
daar komt alleen een maatje 44 inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als jij steeds veren in Nawee's reet moest steken
aaahhhhquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zie dat je het al hebt
maar graag wel even tussen haakje behalve suzi1 daar achter de streamers vinden je erg leuk
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Nu kan ik alleen nog maar naar dat wratje kijken
[ afbeelding ]
Daarom deel ik het. Samen wratje kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:54 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
is wist vaan en wratje helemaal nie af nie , nu ga ik ook er naar kijken
kan je nog aanpassen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaahhhh
ik heb hem al in het mandje
Ja ben ook wel benieuwd naar wat er staatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb deze foto echt vergroot, maar de tekst is moeilijk te lezen?
ik heb hem aangepast met een kus van Suzi1quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan je nog aanpassen hoor
nee maar serieus, ik heb echt haat aan haar
heb jij gister niet meegekregen, en ik ga het niet herhalen
Ja leuk gesprek. Hoop dat Dimi op rot want Vera is veel leuker zonder hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
Vera in een leuk gesprek met Hanne. Over dat er buiten op internet werd afgevraagd of ze wel echt waren enzo.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom deel ik het. Samen wratje kijken
En ik maar zoeken in haar gezichtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:54 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
is wist van een wratje helemaal nie af nie , nu ga ik ook er naar kijken
Moet gewoon keihard geboosterd worden!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee is stemmetje wat ze doet als ze tegen dimi praat let maar is op
ik maak wel speciaal een topic voor haar aan als ze weer thuis isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb hem aangepast met een kus van Suzi1
Ik sta er ook inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:56 schreef suzi1 het volgende:
dat jij, ireth, en alle cossers vera leuk vinden. das t enige waar mn oog op viel
jij (en ik gotverse) vallen onder Allequote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik sta er ook innou wil ik het lezen ook!!!
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij (en ik gotverse) vallen onder Alle
Ow wacht, ik las het verkeerd,ipv dat je mij quote, noem je mij en vertel je wat er op het kaartje staatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:56 schreef suzi1 het volgende:
dat jij, ireth, en alle cossers vera leuk vinden. das t enige waar mn oog op viel
Ratjes-gate? Daar is ze bij mij ook gekelderd!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan je nog aanpassen hoor
nee maar serieus, ik heb echt haat aan haar
heb jij gister niet meegekregen, en ik ga het niet herhalen
we shall seequote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef Kinga het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ben bang dat door die tekst hij geblokkeerd wordt door FEBO...
Wat is ratjes gate?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ratjes-gate? Daar is ze bij mij ook gekelderd!
"Paalgesprekken"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:04 schreef Ireth het volgende:
Die paalgesprekken worden ook aardig beknopt getoond op tv...
ja nou ik snap dat je t zo las, want ondanks ik je quote zet ik nog eens extra je naam erbijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow wacht, ik las het verkeerd,ipv dat je mij quote, noem je mij en vertel je wat er op het kaartje staathad hem ff niet door
Het insta bericht met het muziekje eronder is ook echt topquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:04 schreef engine het volgende:
Die kop van Vera als ze hoort dat ze op vijf stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |