SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Vieze bed ? Ik wil er wel in gaan liggen. Lig maar in dat ondergescheten bed van Nouch....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
maar nous moet in dat vieze bed van vera?
Voelt en ziet ze dit zelf niet ? Ik begrijp dat niet. Als iedereen het ziet inclusief bepaalde inwoners waarom voelt ze dat dan niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vera moet gewaarschuwd worden voor Dimitri. Maar hoe? 🥲
ik zou niet graag in een bed van een ander gaan liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vieze bed ? Ik wil er wel in gaan liggen. Lig maar in dat ondergescheten bed van Nouch....
Wrom? Tis een grote meid hoor en ze ziet zelf ook wel hoe hij is???quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vera moet gewaarschuwd worden voor Dimitri. Maar hoe? 🥲
Sowieso niet. Maar het moet nu eenmaal ;-)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou niet graag in een bed van een ander gaan liggen
Sneeuwwitje en de zeven dwergen, oké?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het moet iets schattigs zijn met prinses nawel en buigende lakeitjes eromheen
Vind dat ook niet echt fris.. zou gewoon mijn dekbed en kussen meenemenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En juist daarom loopt het ook niet lekker, groepsdruk, iedereen die op je let en dan nog al die camera's!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof zeurt over barst tussen vera en dimi. En ze maken het steeds ongemakkelijker voor die twee
Geeuwwitje?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Sneeuwwitje en de zeven dwergen, oké?
Ik ben redelijk goed met paint shop pro maar ,ou het even niet weten wat te makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Sneeuwwitje en de zeven dwergen, oké?
Open je ogen. Vera boeit hem niksquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Tegen Peter heeft dimitri gister wel verteld dat hij zich gestrest voelt over of hij erop komt en hoe hij zich door het spe neer zet. Maar tegen vera geloof ik nog niet
Ik denk dat Veer een betere man zoekt buiten BB (zoals wij bijv.), want die puber is on the game.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk goed met paint shop pro maar ,ou het even niet weten wat te maken
Moeten de filmposter van Disney Doornroosje bewerken, Nawel als Doornroosje Nouchine Leroy en Hanne als de 3 feeen en Salar als Malificequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende: [..] Het moet iets schattigs zijn met prinses nawel en buigende lakeitjes eromheen
![]()
Zijn 3 bedden vrij in groen. Die kunnen ze gebruiken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, en ook op zijn initiatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:25 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi is uit z’n bed gekomen en knuffelt met Peter ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toch zijn het wel echt vriendenquote:
Laat dat kind toch! Misschien houdt ze wel van slaafs zijn en hoopt ze haar eigen mr Grey te vinden!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:30 schreef Sofia35 het volgende:
Ik begin het naar voor Vera te vinden en beetje eng dat ze dit allemaal pikt. Ze is zo submissive naar dimi toe
Heb het woordje submissive even gegoogled, maar klopt wat je zegt !quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:30 schreef Sofia35 het volgende:
Ik begin het naar voor Vera te vinden en beetje eng dat ze dit allemaal pikt. Ze is zo submissive naar dimi toe
Wel lief van Peter. Hij kijkt vaak zo streng maar denk dat dat gewoon z’n gezichtsuitdrukking isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, en ook op zijn initiatief.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |