Ik ben gek op witlofquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Witlof met ham en kaas uit de oven en rösti's.
Maar het is al op
dees heeft ook rust nodig hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Dees kan van Pizza even Pozza maken
Het is maar 1 letter veranderenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dees heeft ook rust nodig hoor
Dat kan ze vast welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is maar 1 letter veranderen
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiele slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ja ja nu nog welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is maar 1 letter veranderen
Kan ik!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Dees kan van Pizza even Pozza maken
en als Deis heel druk is kun je het ook aan Dudje vragenquote:
Dank u.quote:
Ik heb inderdaad ook een lamme arm van het zwaaienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dees heeft ook rust nodig hoor
Dudje, mijn partner in crime hierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als Deis heel druk is kun je het ook aan Dudje vragen
Goed, hij had net een negatieve test, maar dat bedoel je vast nietquote:
Hij mag ook wel blijven.quote:
nee met zijn stoppogingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed, hij had net een negatieve test, maar dat bedoel je vast niet
Als ovenschotel met ham en kaas.quote:
Mijn zusje zei dat het wel lang duurde voor je haar gafquote:
Ovenschotelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ovenschotel met ham en kaas.
Ja doet hij soms. Wij zijn elkaars fanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
paul jonge, had jan roos je geretweet
Ik heb mij ingehouden want ze kronkelde zo lekker van het genot.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn zusje zei dat het wel lang duurde voor je haar gaf
Dat verklaartquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mij ingehouden want ze kronkelde zo lekker van het genot.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja doet hij soms. Wij zijn elkaars fan
Het gaat goehoed!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat goehoed!Ik heb er meer last van dan hij volgens mij, want ik heb al een paar keer gedroomd dat hij weer ging roken en hij helemaal niet
Iets van kaas en/of kerrie erbij vind ik altijd wel het lekkerst. of, zoals vanavond met ham en kaas uit de oven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
In een pan![]()
Simpel wel, met aardappelen, lekker dikke jus en strooikaas.
Kerrie erbij ken ik niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets van kaas en/of kerrie erbij vind ik altijd wel het lekkerst. of, zoals vanavond met ham en kaas uit de oven.
Echt he, rookt al vanaf zijn 15e en nog nooit gestopt geweestquote:
Witlof?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets van kaas en/of kerrie erbij vind ik altijd wel het lekkerst. of, zoals vanavond met ham en kaas uit de oven.
dan vind ik het nog knapperquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, rookt al vanaf zijn 15e en nog nooit gestopt geweest
Mijn zwager wou eens stoppen maar werd er strontchagrijnig van. Mijn zus je zei dat als hie niet weer begon dat ze hem op zijn bek zou slaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat goehoed!Ik heb er meer last van dan hij volgens mij, want ik heb al een paar keer gedroomd dat hij weer ging roken en hij helemaal niet
oeh dat klinkt ook topquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:52 schreef dud0r het volgende:
Witlof met mozzarella en pesto uit de oven
Ik rookte vanaf mijn 14equote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, rookt al vanaf zijn 15e en nog nooit gestopt geweest
Broodje witlof, dat vult ook wel goed meteenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Witlof?
met bladerdeeg en ham en kaas
dan heb je een witlofbroodje
Andere optie is met geitenkaas en honingquote:
en dan lusten de verwende blaagjes het ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Broodje witlof, dat vult ook wel goed meteen
Ik had ook verwacht dat het hier zo zou gaan, maar niets van dat allesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zwager wou eens stoppen maar werd er strontchagrijnig van. Mijn zus je zei dat als hie niet weer begon dat ze hem op zijn bek zou slaan.
ik maak meestal sla met geitenkaas en honing en walnootjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Andere optie is met geitenkaas en honing
Klinkt ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:52 schreef dud0r het volgende:
Witlof met mozzarella en pesto uit de oven
Ik kan wel een beetje kokenquote:
Netjes, fijn om er van af te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik rookte vanaf mijn 14e![]()
Maar gestopt op mijn 38e (als ik het goed heb...)
Dat is ook niet geheel onbelangrijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan lusten de verwende blaagjes het ook
Een lekkere pozza kan ook als nagerechtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klopt![]()
was maar een garpje hoor
ik denk er nog even overnaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekkere pozza kan ook als nagerecht
nutella pizzaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekkere pozza kan ook als nagerecht
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
zo'n zoetepannenkoek een pozza noemen
HAAAAAGS KWARTIIIIEEERTJEquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij het prima betoog van Hester Vos al gelezen?
WERELDwijffie
Gelukkig welquote:
de medewerkster van VWS?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij het prima betoog van Hester Vos al gelezen?
WERELDwijffie
het werkt niet maar dat negeren we, dus we onderzoeken net zolang tot we iets vinden waardoor het wel werkt zodat we lekker burgertjes kunnen pestenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar voldomort liegt liever even verder
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
het werkt niet maar dat negeren we, dus we onderzoeken net zolang tot we iets vinden waardoor het wel werkt zodat we lekker burgertjes kunnen pesten
tralalalaquote:
Frituur gehaald.quote:
Ik wou ook wat lekkers koken maar toen het zover was had ik geen zin om te koken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nomnom! ik had stamppot spitskoolmet gehakt
Dan soms gewoon ff lekker simpel, kan ook heerlijk zijn. Ik doe morgen ook simpel want dan word mijn tattooooo afgemaaktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou ook wat lekkers koken maar toen het zover was had ik geen zin om te koken.
quote:
hoeveel stuurt hij er 2?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:39 schreef Haags het volgende:
Rutte met zijn twee F35´s gaat de Russen onder druk zetten jongens
Wat een stoere boy
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan soms gewoon ff lekker simpel, kan ook heerlijk zijn. Ik doe morgen ook simpel want dan word mijn tattooooo afgemaakt
oehhhhhhquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan soms gewoon ff lekker simpel, kan ook heerlijk zijn. Ik doe morgen ook simpel want dan word mijn tattooooo afgemaakt
Een rookoven schijnt ook lekker te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuke tt ik wil net pizza maken begint mijn oven toch opeens te roken.
Zondag is daar kip in gemaakt spetterde een beetje begonnen die sporen als een gek te roken oven maar snel uitgezet wachten tot die afkoelt en dan even schoonmaken maar is kut want ik heb nu honger.
FBIquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar weer een nieuwe serie uit zoeken
Ik eet liever wat er in de oven zit dan de oven zelfquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een rookoven schijnt ook lekker te zijn
the good fightquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat niet op Netflix of Videoland
Duhquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik eet liever wat er in de oven zit dan de oven zelf
Haha ja mooi maar wil geen brand ben er maar met een vochtige doek door geweest zo poging 2.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een rookoven schijnt ook lekker te zijn
die pozza gaat er komenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ja mooi maar wil geen brand ben er maar met een vochtige doek door geweest zo poging 2.
Succes, ik hoop dat het vochtige doekje heeft geholpen, anders moet je ook nog iets anders gaan bedenken om te eten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ja mooi maar wil geen brand ben er maar met een vochtige doek door geweest zo poging 2.
Geen money voor thuisbezorgd momenteel en vriendin is bij de fam vanavond dus moet wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die pozza gaat er komen
you go mikey!!
Welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt een romantische film op videoland
Spannendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt een romantische film op videoland
Romantischquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:39 schreef Haags het volgende:
Rutte met zijn twee F35´s gaat de Russen onder druk zetten jongens
Wat een stoere boy
Wij zijn hier met Midnight Mass bezig. Volgens mij de laatste aflevering van de mini-serie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar weer een nieuwe serie uit zoeken
Klingt als een budfilm.quote:
quote:‘Glamperen', oftewel luxueus kamperen, is helemaal hot. Daar springen de makers van deze romantische film handig op in. De stadse en onsportieve journaliste Katie Ryan (Emilie Ullerup) moet naar een glamping om een artikel over deze hype te schrijven. De daar georganiseerde activiteiten, die allemaal in de natuur plaatsvinden, blijken verre van glamoureus te zijn. Gelukkig is daar de aantrekkelijke gids Will.
Ben afgehaakt vond het niet zo.. jullie dus wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij zijn hier met Midnight Mass bezig. Volgens mij de laatste aflevering van de mini-serie.
Ff een break, want Mini-ToT is weer flink ziekjes.
Moet ik dan kijken, heb geen zin in een serie waar je teveel bij na moet denkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klingt als een budfilm.
[..]
Ik zou het niet weten want er is helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ik dan kijken, heb geen zin in een serie waar je teveel bij na moet denken
Nou dat is ook niet waarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten want er is helemaal niets.
Het is enorm low budget, er zitten veel ellenlange discussies in, piepjonge acteurs moeten bejaarde mensen spelen wat er gewoon lachwekkend uitziet, het is een extreem multicultureel conservatief katholiek uitgestorven visserseilandje met o.a. interraciale lesbiënnes (woke as fuck!), het is best wat jatwerk van bekendere films en series, maar meerdere personages zijn erg interessant (met name een bepaald ongelooflijk frustrerend KUTwijf!), en de verhaallijn is een enorm goede twist op bekend materiaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben afgehaakt vond het niet zo.. jullie dus wel?
Ah dat is niet leuk..
Iig niets waarvan ik dank dat wil ik gaan kijken.quote:
Je hebt toch een hele boel series/films?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig niets waarvan ik dank dat wil ik gaan kijken.
Nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owhhh hoe heb je die vast gemaakt, die van mij zit ook los
Het gaat om de tekst, niet de contextquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, we koesteren hier geen wrok tegen DTS of whatever.
Kom op; het zou toch mooi zijn als het daar straks weer lekker gaat lopen zonder allerlei gedoe?
Daar een fijn lopende reeks, hier een fijn lopende SC die er los van staat.
if you can't beat themquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst, niet de context
Ik heb enkel wrok tegen deze reeks om het wegkapen van alle leuke users
Precies. En vlak daarna sloten ze DTS, kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
if you can't beat them
join them
Aahquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet
Schroef /moer is lam. En dit formaat heb ik niet voorradig. Tijd voor de Praxis morgen ofzo
Geen idee of je ook met kleine kusjes kan aankomenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aahik weet ook niet of ik dat zelf moet regelen of de wonignbouw moet vragen
kusjes vast welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee of je ook met kleine kusjes kan aankomen
Nou ze zijn nog te lui om de lamp op de gallerij te makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:07 schreef Koen66 het volgende:
Als Moontje met kusjes naar de woningbouw komt zijn ze vast welwillend te helpen
Wat een lutsersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ze zijn nog te lui om de lamp op de gallerij te maken
gewoon proberen joh. zelf kutten kan altijd nogquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ze zijn nog te lui om de lamp op de gallerij te maken
Die is zich even gerust aan het stelen dat de wereld niet geheel vergaan isquote:
ah okquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is zich even gerust aan het stelen dat de wereld niet geheel vergaan is
Stelen mag niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is zich even gerust aan het stelen dat de wereld niet geheel vergaan is
Ik dacht dat konijnen niet aan stellen deden? Die nemen het volgens mij niet zo nauw met monogamiequote:
Daarom heeft hij Muisquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik dacht dat konijnen niet aan stellen deden? Die nemen het volgens mij niet zo nauw met monogamie
Daar weten velen zusjes hier het nodige vanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik dacht dat konijnen niet aan stellen deden? Die nemen het volgens mij niet zo nauw met monogamie
Sporadisch jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
we lichten je wel in zo af en toe
als partnerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]oh kwartje valt
denk al wat lul je nou
We moeten wel wat voor later bewaren.quote:
Doe maar niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ja was een poging tot grappig zijn
Zodra vrouwen de keuken uitkomen gaat het mis.quote:
Pas maar op met die tongquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodra vrouwen de keuken uitkomen gaat het mis.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pas maar op met die tong
[ afbeelding ]
In de keuken is het ook niet altijd wat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste nog de deur dichtdoen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de keuken is het ook niet altijd wat.
je maakt je wel popi zo LULquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen deur in de keukenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste nog de deur dichtdoen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen zijn goed in hun eigen kuil graven![]()
Nou nou nou wat een taalgebruikquote:
ik heb je 3 uur geleden al uitgelegd waar de doekjes en het sop staanquote:
Nee daar heb je de tuin voor onder het tuinhuisje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niks
maak van je hart geen moordkuil
ik heb een hele grote tuinquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee daar heb je de tuin voor onder het tuinhuisje.
Gelukkig ben ik een lieve userquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een hele grote tuin
met grote moordkuilen![]()
voor vervelende users
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die users die op anoniem gaan
En dan vraag je aan ons wat je met je pubers moet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een hele grote tuin
met grote moordkuilen![]()
voor vervelende users
We zien van jou een hoop door de vingers, dat is wat anders.quote:
Jezus, moet ik je nu nog eens gaan uitleggen hoe je eigen systeem werkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb je 3 uur geleden al uitgelegd waar de doekjes en het sop staan
heb je dat nu nog niet klaar
maar dat is eigenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
En dan vraag je aan ons wat je met je pubers moet?
Altijd.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zien van jou een hoop door de vingers, dat is wat anders.
ik heb je niet voor niks in gehuurd rabbitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, moet ik je nu nog eens gaan uitleggen hoe je eigen systeem werkt.
Ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zien van jou een hoop door de vingers, dat is wat anders.
Kijk. Het bewijs!quote:
Eerst begraaf je alle anoniempjes en nu moet je @jerney inhuren voor een 'goed gesprek'quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb je niet voor niks in gehuurd rabbit
ik denk dat ik @:Jerney maar weer eens langs moet sturen om je uit te leggen hoe de werkzaamheden worden gedaan
@jerneyquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ik @:Jerney maar weer eens langs moet sturen om je uit te leggen hoe de werkzaamheden worden gedaan
les 1 van goede bedrijfsvoeringquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst begraaf je alle anoniempjes en nu moet je @:jerney inhuren voor een 'goed gesprek'![]()
Je begint door de mand te vallen
Waar is jerney heequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
OK dan, omdat greys het zegt.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
les 1 van goede bedrijfsvoering
huur de juiste mensen in
Maar @jerney is juist liefquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
les 1 van goede bedrijfsvoering
huur de juiste mensen in
Jerney is voor het pratenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar @:jerney is juist lief![]()
Die doet dit soort dingen niet, daar heb je zwaardere jongens voor nodig zoals haags om mensen te martelen in zijn kelder en andere om ze om te leggen!
@Haags je mag deze user komend weekend even meenemen naar je kelder en haar even op het 'recht pad' zettenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jerney is voor het praten
daarna komen pas de zware jongens
als je niet luistert
Een plek voor toffe mensen.quote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een plek voor toffe mensen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags je mag deze user komend weekend even meenemen naar je kelder en haar even op het 'recht pad' zetten
wat ben jij je zwembroek vergeten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |