Ik ben gek op witlofquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Witlof met ham en kaas uit de oven en rösti's.
Maar het is al op
dees heeft ook rust nodig hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Dees kan van Pizza even Pozza maken
Het is maar 1 letter veranderenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dees heeft ook rust nodig hoor
Dat kan ze vast welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is maar 1 letter veranderen
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiele slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ja ja nu nog welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is maar 1 letter veranderen
Kan ik!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Dees kan van Pizza even Pozza maken
en als Deis heel druk is kun je het ook aan Dudje vragenquote:
Dank u.quote:
Ik heb inderdaad ook een lamme arm van het zwaaienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dees heeft ook rust nodig hoor
Dudje, mijn partner in crime hierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als Deis heel druk is kun je het ook aan Dudje vragen
Goed, hij had net een negatieve test, maar dat bedoel je vast nietquote:
Hij mag ook wel blijven.quote:
nee met zijn stoppogingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed, hij had net een negatieve test, maar dat bedoel je vast niet
Als ovenschotel met ham en kaas.quote:
Mijn zusje zei dat het wel lang duurde voor je haar gafquote:
Ovenschotelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ovenschotel met ham en kaas.
Ja doet hij soms. Wij zijn elkaars fanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
paul jonge, had jan roos je geretweet
Ik heb mij ingehouden want ze kronkelde zo lekker van het genot.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn zusje zei dat het wel lang duurde voor je haar gaf
Dat verklaartquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mij ingehouden want ze kronkelde zo lekker van het genot.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja doet hij soms. Wij zijn elkaars fan
Het gaat goehoed!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat goehoed!Ik heb er meer last van dan hij volgens mij, want ik heb al een paar keer gedroomd dat hij weer ging roken en hij helemaal niet
Iets van kaas en/of kerrie erbij vind ik altijd wel het lekkerst. of, zoals vanavond met ham en kaas uit de oven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
In een pan![]()
Simpel wel, met aardappelen, lekker dikke jus en strooikaas.
Kerrie erbij ken ik niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets van kaas en/of kerrie erbij vind ik altijd wel het lekkerst. of, zoals vanavond met ham en kaas uit de oven.
Echt he, rookt al vanaf zijn 15e en nog nooit gestopt geweestquote:
Witlof?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets van kaas en/of kerrie erbij vind ik altijd wel het lekkerst. of, zoals vanavond met ham en kaas uit de oven.
dan vind ik het nog knapperquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, rookt al vanaf zijn 15e en nog nooit gestopt geweest
Mijn zwager wou eens stoppen maar werd er strontchagrijnig van. Mijn zus je zei dat als hie niet weer begon dat ze hem op zijn bek zou slaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat goehoed!Ik heb er meer last van dan hij volgens mij, want ik heb al een paar keer gedroomd dat hij weer ging roken en hij helemaal niet
oeh dat klinkt ook topquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:52 schreef dud0r het volgende:
Witlof met mozzarella en pesto uit de oven
Ik rookte vanaf mijn 14equote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, rookt al vanaf zijn 15e en nog nooit gestopt geweest
Broodje witlof, dat vult ook wel goed meteenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Witlof?
met bladerdeeg en ham en kaas
dan heb je een witlofbroodje
Andere optie is met geitenkaas en honingquote:
en dan lusten de verwende blaagjes het ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Broodje witlof, dat vult ook wel goed meteen
Ik had ook verwacht dat het hier zo zou gaan, maar niets van dat allesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zwager wou eens stoppen maar werd er strontchagrijnig van. Mijn zus je zei dat als hie niet weer begon dat ze hem op zijn bek zou slaan.
ik maak meestal sla met geitenkaas en honing en walnootjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Andere optie is met geitenkaas en honing
Klinkt ook goedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:52 schreef dud0r het volgende:
Witlof met mozzarella en pesto uit de oven
Ik kan wel een beetje kokenquote:
Netjes, fijn om er van af te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik rookte vanaf mijn 14e![]()
Maar gestopt op mijn 38e (als ik het goed heb...)
Dat is ook niet geheel onbelangrijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan lusten de verwende blaagjes het ook
Een lekkere pozza kan ook als nagerechtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klopt![]()
was maar een garpje hoor
ik denk er nog even overnaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekkere pozza kan ook als nagerecht
nutella pizzaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekkere pozza kan ook als nagerecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |