Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:23 schreef Simmertje het volgende:
Daar issie dan, na 1,5 jaar een positieve zelftest. Vanochtend al naar de GGD geweest, maar voelde de bui al hangen. Hoor eindelijk bij de club
Hetzelfde. Eén losse zin in een nieuwsartikel vind ik echt wel wat anders dan een degelijk geformuleerde onderzoeksvraag in een rapport.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:DireStraits7
Hierom wekt het dus heel weinig vertrouwen. Je kan wel het goede blijven geloven, maar hoe denk je er zelf over inmiddels?
Is de gebaseerd op het RIVM grafiekje waarin elke keer de zelfde piek te zien is, maar de datum op de x-as wat opgeschoven is?quote:
Zijn er echt mensen die dat doen denk je?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Overigens zijn dat dezelfde mensen die ook niet elke dag om 13:30 zitten te F5’en voor de opnamecijfers en stipt om 15:15 weer klaarzitten voor de dagcijfers.
Sport is vooral in de lange-termijn goed voor je gezondheid. Niet al in de directe termijn. Hetzelfde geldt voor voeding en dieet. Eventjes niet sporten heeft echt niet zo veel invloed.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er is wel een link tussen de twee. Sporten is onwijs belangrijk voor je gezondheid; dat is niet enkel een kwestie van ''het is een beetje vervelend''.
Anderhalf jaar niet sporten wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Eventjes niet sporten heeft echt niet zo veel invloed.
Dat zit er dik in ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is de gebaseerd op het RIVM grafiekje waarin elke keer de zelfde piek te zien is, maar de datum op de x-as wat opgeschoven is?
Blijft absurd dat dit hele land gegijzeld blijft door een man of 10/15 die de cijfers niet op orde hebben.quote:
Goh, een compleet nieuw inzicht. Vertel eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:59 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind gewoon dat we alles wel open kunnen doen, laat mensen elkaar maar besmetten, des te eerder is het klaar. Omikron stelt niets meer voor. Nu al iets van twintig besmettingen in totaal in mijn kring. Beetje keelpijn, wat verkouden. Het is verder niets meer. IFR van omikron is ook veel lager dan influenza.
We moeten er ook een punt achter durven te zetten.
Kluytmans is niveau Keuken Kampioen Divisie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5000 patiënten.
Het zal niemand verbazen, maar expert Kluytmans werkt in Breda.
Ik wou je een like geven, maar ergens is dat ook wat raar. Blij zijn dat iemand besmet is geraakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:23 schreef Simmertje het volgende:
Daar issie dan, na 1,5 jaar een positieve zelftest. Vanochtend al naar de GGD geweest, maar voelde de bui al hangen. Hoor eindelijk bij de club
Ik word wel eens door een mod gecorrigeerd dat het netjes moet blijven maar je kan mij niet wijsmaken dat dit geen kwaadaardige opzet is om de bevolking te terroriseren met leugens.quote:
Het lijkt mij veel te hoog die 5k. Aan de andere kant heb je natuurlijk ook de mensen (hier) die roepen dat het allemaal niks voorsteld wat ook niet waar is. Zelf denk ik dat de waarheid in het midden ligt dus dat we rond of iets boven de 2k uitkomen met de huidige maatregelen. Tenzij de instroom van vandaag een incident was.quote:
Het helpt te realiseren dat dat niet per se dezelfde personen zijn. Het in extremis trekken van allerhande stellingen gebeurt aan beide zijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad.
Long Covid mag je niet bagatelliseren van sommigen hier en dan wel lezen dat 'online school ook school is' en dat mensen niet zo moeten zeuren dat hun sportvereniging een half jaar dicht zat etc.
Ongelooflijk.
Dat klopt. Maar anderzijds doen alsof we met zijn allen in een keizware lockdown zaten, dat er niets meer kon, en dat het hele land naar zijn grootje ging, is evenzeer niet echt passend. Dat is namelijk ook puur een individuele beleving.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Maar het is dus vooral ook een heel persoonlijk iets, hoe iets ervaren is. Het is dan ook, imo, niet echt passend om tegen mensen te zeggen dat ze zich aanstellen omdat je zelf vindt dat het allemaal wel meevalt. Het is heel erg afhankelijk van een heleboel factoren hoe je deze twee jaar ervaren hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |