SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:36 schreef zoost het volgende:
[..]
Die komt er gewoon hoor
https://ec.europa.eu/info(...)-digital-identity_nlJajaquote:Er komt een Europese digitale identiteit voor elke EU-burger, elke inwoner en elke onderneming in de EU die dat wil.![]()
![]()
Nee, dat denk ik ook niet. De coalitie gaat echt niet instemmen met het verwerpen van een wet die ze zelf indient. Zelfs de CU begint daar niet aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kees vraagt hoofdelijke stemming. Dan denk ik dat hij geen meerderheid heeft.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Had eerlijk gezegd wel de hoop dat het iets minder hard zou oplopen. Als dit de opnamecijfers van de besmettingen van circa 2 weken geleden zijn dan kunnen we over 2 weken nog iets verwachten.
Komende 2 weken wordt cruciaal!![]()
Waar gaat dit opeens heen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het ging toch om de wereldheerschappij met eoa Cabal olv Soros ofzo?
Omtzigt had vorige week duidelijke vragen gezet bij het plotseling gelijktrekken van de geldigheidsduur. Was iets te opvallend.
Als hem het zelfs al opvalt. Wat heeft een soros er dan nog mee te maken? Lijkt me wat ridicuul deze post..Omdat denemarken altijd een iets andere koers heeft gevaren mbt coronabeleid? Zeker wat betreft dit xG geneuzel en nu ook weer het liften van de maatregelen. Al de 2de keer trouwens dat ze het doen.quote:Waarom worden alle maatregelen in andere landen zoals bv. Denemarken weer ingetrokken dan?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. De coalitie gaat echt niet instemmen met het verwerpen van een wet die ze zelf indient. Zelfs de CU begint daar niet aan.https://www.trouw.nl/nieu(...)eschikbaar~b6a31934/quote:08:30
ChristenUnie en GroenLinks steunen voorstel om 2G officieel in te trekken
Coalitiepartij ChristenUnie en oppositiepartij GroenLinks keren zich tegen 2G, het beleid waarmee mensen alleen toegang krijgen als ze kunnen bewijzen recent gevaccineerd tegen, of genezen van het coronavirus te zijn. De kleinste coalitiepartij heeft zich nooit groot voorstander van dat beleid getoond, en zal dinsdag voor een motie stemmen om het 2G-wetsvoorstel van tafel te halen.
Jawel. De vraag is alleen of dat uitstel voor hen voldoende is. En dat lijkt zo te zijn.zie email 27 oktober![]()
Als het gaat om gevallen met covid (in plaats van door covid) dan is er geen sprake van die twee weken vertraging lijkt mequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:01 schreef Zwansen het volgende:
Had eerlijk gezegd wel de hoop dat het iets minder hard zou oplopen. Als dit de opnamecijfers van de besmettingen van circa 2 weken geleden zijn dan kunnen we over 2 weken nog iets verwachten.
Komende 2 weken wordt cruciaal!![]()
Wegstemmen zie ik ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kees vraagt hoofdelijke stemming. Dan denk ik dat hij geen meerderheid heeft."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar als je het niet neemt, dan kan je geen gebruik maken van bepaalde diensten. Maar het blijft een keuze, eChT hOoR!!!quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Nee dat klopt. Ik ben wel benieuwd of we dat dit binnenkort niet kunnen uitsplitsen. Lijkt me essentieel voor de eventuele versoepelingen en nieuwe maatregelen dat je inzicht hebt in de juiste data.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:03 schreef belanov het volgende:
[..]
Als het gaat om gevallen met covid (in plaats van door covid) dan is er geen sprake van die twee weken vertraging lijkt me![]()
Er is nu wel een geitenpaadje voor cu. Wordt voorlopig niet ingevoerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)eschikbaar~b6a31934/
Jawel. De vraag is alleen of dat uitstel voor hen voldoende is. En dat lijkt zo te zijn.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Jep.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik ben wel benieuwd of we dat dit binnenkort niet kunnen uitsplitsen. Lijkt me essentieel voor de eventuele versoepelingen en nieuwe maatregelen dat je inzicht hebt in de juiste data.
Alleen niet zo leuk voor Lenny vertelde hij hier regelmatig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het is ook niet zo leuk voor ondernemers die al 2 jaar geconfronteerd worden met sluitingen die mogelijk niet op de juiste cijfers gebaseerd waren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep.
Alleen niet zo leuk voor Lenny vertelde hij hier regelmatig.![]()
Politiek gezien best slim dus wat Kuipers doet? Hij ziet in dat 2G anders permanent weggestemd zou gaan worden vandaag, dus dan maar met dit ''we stellen het uit'' verhaaltje aan komen zetten in de verwachting dat die stemming van vanmiddag dan wel in zijn voordeel zal zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)eschikbaar~b6a31934/
Jawel. De vraag is alleen of dat uitstel voor hen voldoende is. En dat lijkt zo te zijn.![]()
Of voor de jongeren die al 2 jaar geconfronteerd worden met schoolsluitingen of jongeren die al 2 jaar niet normaal kunnen studeren, mensen die persoonlijk failliet gegaan zijn en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook niet zo leuk voor ondernemers die al 2 jaar geconfronteerd worden met sluitingen die mogelijk niet op de juiste cijfers gebaseerd waren.![]()
Ik vraag mij of dit daadwerkelijk veel invloed heeft gehad op de beslissingen. De ziekenhuizen lagen linksom of rechtsom net zo vol natuurlijk. Te weinig bedden is te weinig bedden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook niet zo leuk voor ondernemers die al 2 jaar geconfronteerd worden met sluitingen die mogelijk niet op de juiste cijfers gebaseerd waren.
Maar goed, qua communicatie is het wederom natuurlijk een drama.![]()
Iemand die onze regels ondragelijk zwaar vindt is echt niet helemaal goed.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier vinden onze regels bijna ondragelijk zwaar.
Alles is tot 22:00 gewoon open. Je kunt gewoon alles doen, dus wat zeuren ze?![]()
Korte termijn wel, op de lange termijn ben je vertrouwen aan het slopen. En dat gaat te paard…quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Politiek gezien best slim dus wat Kuipers doet? Hij ziet in dat 2G anders permanent weggestemd zou gaan worden vandaag, dus dan maar met dit ''we stellen het uit'' verhaaltje aan komen zetten in de verwachting dat die stemming van vanmiddag dan wel in zijn voordeel zal zijn?zie email 27 oktober![]()
Heeft hij snel onder de knie of niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Politiek gezien best slim dus wat Kuipers doet? Hij ziet in dat 2G anders permanent weggestemd zou gaan worden vandaag, dus dan maar met dit ''we stellen het uit'' verhaaltje aan komen zetten in de verwachting dat die stemming van vanmiddag dan wel in zijn voordeel zal zijn?
Toont wederom aan dat Kuipers 2g wil invoeren.
Geen QR code is geen optie voor die man.![]()
De nacht mensen gaan ook in verzet.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Met in plaats van door is pas iets van de laatste golf, de omicron golf. Sommige mensen doen nu net alsof het al twee jaar zo is, maar dat is dus niet zo. Voorheen zal er best een enkeling met corona zijn opgenomen, maar de hausse was toch echt door.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook niet zo leuk voor ondernemers die al 2 jaar geconfronteerd worden met sluitingen die mogelijk niet op de juiste cijfers gebaseerd waren.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Jij vond ook dat je alles kon doen toen alles dicht was.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die onze regels ondragelijk zwaar vindt is echt niet helemaal goed.
Alles is tot 22:00 gewoon open. Je kunt gewoon alles doen, dus wat zeuren ze?Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Ja, want dat kon je ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:12 schreef popje het volgende:
[..]
Jij vond ook dat je alles kon doen toen alles dicht was.
Je kunt gewoon lekker naar buiten, wat wandelen. Gewoon op vakantie.
Gewoon je belangrijke boodschappen doen.
Dat je niet uit eten kon toen of ergens kon zuipen, nou ja boeiend. Dat kan wel even wachten.![]()
Het gaat bij mijn jongste in de klas (groep 7) nu wel heel hard, letterlijk de halve klas positief getest, dat begon dinsdag dus degene die het eerste positief testte kan al bijna weer naar school.
Het gros lijkt amper klachten te hebben trouwens.
Ben benieuwd hoe snel ze inmiddels met de resultaten zijn, jongste had vrijdag eind van de middag een positieve thuistest en kon hem zaterdagochtend bij de GGD laten testen, had de nacht van zaterdag op zondag om 03.30 de testuitslag, ik ben gistermiddag getest, maar nog geen mail.
Als ik al positief test vallen de klachten bij mij ook mee (maar geboosterd, dus dat zou ook zo moeten zijn).
Ik had zaterdagavond nog een negatieve thuistest overigens, maar zondag wel hoofdpijn en spierpijn, dus afspraak voor test gemaakt, want donderdag geruime tijd met jongste in de auto gezeten, en vrijdag voor hij positief testte uiteraard normaal contact met hem gehad, hij was vrijdag al niet naar school, dat scheelt al qua besmettingen doorgeven.![]()
Dus je kon niet alles doen. Of wat bedoel je nu precies.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, want dat kon je ook.
Je kunt gewoon lekker naar buiten, wat wandelen. Gewoon op vakantie.
Gewoon je belangrijke boodschappen doen.
Dat je niet uit eten kon toen of ergens kon zuipen, nou ja boeiend. Dat kan wel even wachten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: