SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gone with the wind Corriequote:
Jat hem en gooi hem in het open haard.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging kijken of die stomme stok nog wat deed. Volgens mij ligt het kreng nu LETTERLIJK op m'n woon-werk route.
Je hoort elke dag bonk bonk en vroeg je al af wat dat was?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging kijken of die stomme stok nog wat deed. Volgens mij ligt het kreng nu LETTERLIJK op m'n woon-werk route.
Volgens mij zouden wij hele bijzondere speciale kinderen maken samen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onze genenpoelEerder een genenmoeras.
Snel! er op af!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
"Fetch"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Verontrustend dat je hierover nadenkt, Frankquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden wij hele bijzondere speciale kinderen maken samen.
M'n werk is nog niet af he.quote:
Oke Voldemortquote:
Ik heb gewoon een neus hoor.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond die film op Disney kijken waar je het gisteren over had. @:cherrylips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |